Tota Trollin ehdottamaa settiä löytyy kahta eri kokoa Joyetech eGo ONE pro -aloituspaketti 1100mAh tai Joyetech eGo ONE XL pro -aloituspaketti 2200mAh ja tosiaan paketti 1ohmisia päitä mukaan:thumbsup:
Printable View
Tota Trollin ehdottamaa settiä löytyy kahta eri kokoa Joyetech eGo ONE pro -aloituspaketti 1100mAh tai Joyetech eGo ONE XL pro -aloituspaketti 2200mAh ja tosiaan paketti 1ohmisia päitä mukaan:thumbsup:
Kiitos taasen.
Onko Kanger eVod:sta mihinkään?
Kangerin evodeilla ja parilla ego-akulla mäkin silloin aloitin, mutta ei sitä "iloa" kauaa kestänyt kun tuli muut laitteet. Smokin sid ja isommat clearot ja siitä meksuihin ja näillä nyt oon jumitellu. iStick ja nautilus mini taikka aspiren k1 comboja oon suositellu kavereille ja ne ketkä sen on ostanut on höyryyn siirtynyt.
Mää supsutan tälleen ihan hiljaa, ettei nuo modipojat kuule, että hyvin pääsee alkuun sillä jollain Finnvapen CE5 BVC -setillä tai vastaavalla muulla. Ne on taskuun sopivia ja kevyitä. Tosin muovitankki ei kestä niitä happamia nesteitä (esim. jotkut lakut, sitrukset). Mä olen päässyt tämmöisellä setillä ihan hyvin alkuun. Sitten kun on hieman vähän kokeillut, saattaa alkaa tietää toivovansa jotain muuta. Kaikki mitä sieltä aloituspaketti-kategoriasta löytyy on varsin helppokäyttöisiä. Tosin kannattaa huomioida se, että latailu ja putsailu vie aikansa, joten toinenkin laite on hyvä olla olemassa, jos höyryyn siirtyy.
Heiheiheeei! (Ne kuuli) Gongestus vai mikä seo ni stäkättynä SE ja quadi-dripperi siihen päähän! ;)
(Vitsi. Suht huono vielä)
Edit. Aikasemmin oisin välittömästi suositellut aloittelijalle iStick+Nautilus komboa helppouden ja hyvän toimivuuden tähden.
Nyt itse jonku tovin käyttäneenä kyseistä atoa iStickin kanssa vaihdan "aloitus cliero" mielipidettäni 510 Joytechin eGo oneen, 1 ohmin atopäillä. Ei Nautilus toki huono ole mut Joyee kannattaa myös vahvasti harkita. (Kunhan iStick on se vähintään 30W versio niin jaksaa puuskuttaa Onea varmasti)
Ego Onelle ääni täältäkin. On meinaan himppusenverran nää "aloituspaketit" kehittyny sitten muutamassa vuodessa..
Sattuipa sopivasti. Tuossa olisi pari kuvaa antamaan vähän hahmotusta laitteiden koosta. Vertailukohtana pari jokaisen tupakoitsijan tuntemaa esinettä.
Liite 21367Liite 21368Liite 21369
Eli siis 30w iStick ja mini-Nautilus. Sekä viimeisessä kuvassa etualalla velä cartotankilla varustettu iTaste vv/vw 3.0, joka on hivenen pidempi kuin normi aloituspakkauksen eGo akku. Ja samaisessa kuvassa vasemmalla pötköttää Kayfun Lite Plus ja sen takana itaste VTR.
Ja kun kuitenkin kysytte, niin camelaski ei ole oma. Sattui vaan kaveri oleen kylässä juuri sopivalla hetkellä.
Toivottavasti on jollekulle apuva hahmottamaan onko noi nyt siroja tahi kauniita.
Kovin moni tarjoaa mm tuota eGo ONE:a ensilaitteeksi, kannattaa huomioida että jos ei ole tottunut vetämään tupakkaakaan suoraan keuhkoon on eGo one mielestäni aivan liian tehokas laite, höyryä tulee posken kautta vetävälle yksinkertaisesti liikaa.
Itsellä jäi tuo eGo ONE yhden tankin kokeiluksi ja nyt "pölyttyy" paketissaan koska totuin 35 vuotta vetämään tupakkaakin poskien kautta keuhkoihin.
Kokemuksesta tiedän että naiset yleensa haluaa siron höyryttimen (monille on Kangerin EMOW ollut jopa liian isokokoinen) ja haksahtaa helposti vain ulkonäöllisistä seikoista kelvottomiin tupakalta näyttäviin markettilaitteisiin.
Yleensä nainen kun sanooo että pitää olla siro se todellakin tarkoittaa kirjaimellisesti sitä!
Siksi itse suosittelen siroa höyrystintä etsivää katsomaan Kangerin EVOD:ia (löytyy kauniissa väreissäkin) johon kyllä saa lasitankin (Mini Protank II tai III) vaikeampia nesteitä varten.
Myös EMOV (ei Mega) voisi vielä kutsua sirojen joukkoon vaikka 155mm pituudellaan 16mm vahvuudellaan ei niin siro olekaan, toisaalta EMOW:issa on ilmasäätö (jota EVOD:issa ei ole).
Kangerin evod glassikin on vaihteohto. Se on kanger mini protank 3 eri ulkoasussa. Sama laitos. Käy samat atopäät.
Siksipä juuri tuota nautilus mini + istick komboa suosittelin, koska imuvastuksen saa säädettyä todella tiukaksi halutessaan, ja tankkaus sekä pesu on helppoja.
Ja istick 20w/30w kaveriks sille sen takia, koska akkukapasiteettiin nähden on todella pieni kokoinen laite pituudeltaan kuten Beenarin kuvasta(jossa on 30w istick)näkee verrattuna esim. 1100mah eGo akkuun joka on jo älyttömän pitkä taskussa kuljetettavaksi. :)
KIITOS! Ensimmäinen, joka ihan todella ymmärtää, mitä tarkoitetaan sirolla. :) Esimerkiksi tuo Beenarin esittelemä kapistus (iso kiitos kuvista, helpottaa hahmottamista suuresti!) on kertakaikkisen ruma ja suuri. Mulla on niin pienet kädet, että jo normiröökiaski on "valtava" näissä käsissä, ei tollanen romuluinen höyrytin viehätä yhtään. Ja ulkomuotoseikat on tärkeitä! :D
Kyllä mä ton Kanger evod aloituspakkauksen itselleni tilaan, katsotaan sitten, josko jossakin vaiheessa siirryn sitten hifistelemään enempi. Tarkoituksena ei kuitenkaan olisi korvata yhtä kallista (ja epäterveellistä) harrastusta toisella kalliilla. ;)
Kannattaako mun suorilta lisätä samaan tilaukseen tuollainen lasitankki myös? Vaihtoatoja tilaukseen kans, mutta nuo eri Ohmit ei sano mulle mitään? Aloituspakkauksessa on mukana 5kpl 2.2 Ohm, eli ei nekään ihan heti lopu?
Seuraava operaatio ois sitten valkata nesteet, mä epäilen, että tartten niille kohta oman kaapin... :D
Mutta ekaa kertaa tuntuu kuitenkin siltä, että on ihan todella motivaatiota päästä eroon röökaamisesta! :)
Tuommoiseen perusvehkeeseen kannattaa tähdätä tuonne 1,8 ohmin tuntumaan (oma mielipide) jos mahdollista. Mainittu 2,2 ohmia toimii ihan hyvin. Ohmin lain mukaan mennään, mutta jätetään tuo tekninen puoli vaikka kotiläksynä opiskeltavaksi ja oikastaan vähäsen: matalat ohmit = lämpöisemmät ja muhkeammat höyryt sekä lyhyempi akkukesto, korkeat ohmit = kevyemmät höyryt ja pidempi akkukesto.
E: ja perulaitteella ei taida sitten kauheasti alle 1,2 ohmin edes päästä.
itse olen käytännössä vielä aloittelija ku ego vehkeen jälkee oli vuoden tauko, ja nyt ostin ton istick 50w ja subtank mini kombon ja on kyl hyvä ja helppo:)
Juu huomasin ja tiesin kyllä, mutta höyryntuotto on silloinkin (myös 1 ohmisella) jotain aivan muuta jos vertaa analogiseen.. ;)
Liika on liikaa jos poskareiden kautta vetelee, työkaverini joka on myös siirtynyt e-savukkeisiin (ja on aloittelija) kokeili ja tuloksena oli aikamoinen yskäkohtaus... ;)
eGo ONE on varmaan hyvä peli toiseksi tai kolmanneksi e-savukkeeksi jos höyryn määrää haluaa reilusti lisätä.
Kiitos, varsinkin oman vaimon kautta (noin 25v kokemus) olen oppinut kohtuullisesti ymmärtämään "naisten kieltä", se eroaa aikalailla meidän miesten ulosannista miten me sanotaan je kerrotaan asiat. ;)
Vaimoni halusi myös siron e-savukkeen ja halusi välttämättä EMILI:n, no se jäi myös pöytälaatikkoon pölyyntymään muutoin kuin kavereilleen esittelyn takia (näyttää tosi fiiniltä).
Nyt vaimollani on pääasiassa käytössä tuo EMOW ja EVOD varalla (yleensä kun EMOW on latauksessa).
Itse pidän kahta EVOD:ia töissä vaikka yksikin riittäisi mutta haluan varmistaa ettei akku lopu tai atopää petä kesken päivän, EVOD sopii myös paidan rintataskuun niin ettei juurikaan näy (myös paidan kynätasku on passelin kokoinen EVOD:ille).
Kotona höyryttelen sitten EMOW:illa jossa käytössä MT3s tai SMOK Aro Pyrex tankki jotka on itselleni osoittautunut passeliksi.
Alla myös kuva jossa vasemmalta oikealle ovat EMILI, EWOD, EMOW ja EMOW MT3s tankilla.
Liite 21377
EDIT Suomalaiset ja suomenkieliset kaupat eivät ole pahemmin panostaneet väreihin mutta Liettuasta saa viikossa tilattua (ihan Suomenkielellä) haluamalla väreillä Kangerin ja muidenkin valmistajien tuotteita kohtuu hintaan.
EVOD:it kaikissa väreillä löytyvät täältä http://e-cigarette.eu/fi/electronic-...html?limit=all
Ja Kanger Protank MINI 2 lasitankit väreissä EWOD:iin täältä http://e-cigarette.eu/fi/batteries-c...-pro-tank.html
EMOW:ia eri väreissä löytyy ainakin elektrosavulta http://www.elektrosavu.com/kangertec...la-p-1147.html
Hermanni, kiitos!!! :worship:
Vielä kyssäri, mahtaisiko tämä toimia Hinta: 14.90? - Kanger EVOD TWIST 1000mAh -jännitesäätöakku - PINKKI tuohon normiEvodiin lisäksi, jos iskee inspis saada lisää tehoja?
Toimii hyvin, mutta on todella pitkä akku joten e-savukkeen kokonaismitta kasvaa aikas lailla.
EVOD kokemuksesta voin sanoa että saman asian ajaa kun hommaa 1.8 ohmisia atopätä (saa lämpimämmät höyryt), niillä 1.8 ohmisilla ei voi oikeastaan ilman palaneen makua käyttää kuin normi 3.7v jännitettä (jonka EVOD:in perusakku siis antaa).
Mutta jos käytät esim 2.2 ohmisia (tulee EVOD:issa vakiona mukana) atopäitä niin 4.2v säädettävällä akulla on passeli.
Huomasitko muuten että EVOD aloituspaketissa tulee kaksi kappaletta niin akkuja kuin tankkejakin?
EDIT Tuon pinkin EVOD setin kaveriksi sopii hyvin Pyrex glass clearomizer Kanger Protank MINI 2 punainen lasitankki (joka on ennemminkin pinkki) kolaa ym muita vaikeampia nesteitä varten (jota muovitankit eivät kestä) http://e-cigarette.eu/fi/batteries-c...mizer-red.html
Kysymys kuuluukin nyt Suomalisille kauppiaille, miksi naisia ei ole huomioitu perussettien kohdalla värivalikoimalla (ja jos on listattu ne on pääsääntöisesti aina loppu), eikä naisia vielä pidetä potenttiaalisina höyryttelijöinä.
Edes valkoista, punaista ja pinkkiä aloitussettiä saataville (joista varsinkin punaiset sopii monasti naisten kynsilakan väreihinkin), kiitos...
Jes, toi lasitankki menee tilaukseen.
Jätän ton lisäakun siis hamaan tulevaisuuteen, eiköhän toi perussetti riitä. Ja tosiaan tiedossa on, että aloituspaketissa on kaks täyttä höyrykettä. :)
Yritän metsästää noita 1.8 atoja, näkyvät olevan loppu. Tosin alkuunhan tossa tulee mukana 7kpl 2.2 atoja, eikös ne riitä jonkin aikaa kuitenkin?
Muut vaihtoehdot on 1.5 tai 2.2, meneekö toi 1.5 liian matalaksi?
Mitkä noista nesteitä on noita vaikeampia, jotta tietää välttää muovtankissa?
Jaa, voiko tuolta e-cigarette.eu:sta tilata nikotiiniselliset nesteet? Kun lähettävät Kiinasta, vaikka nettikauppa onkin Liettualainen?
No kyllä nuo 1.5 ohmisetkin menee mutta EVOD:in akku tuppaa niin sanotusi kyykähtämään lopussa, eli vaatii aikaisemman latauksen kun höyryt alkavat jäähtymään.
Tuo Mini Protank II on myös aika lailla helpompi täyttää kuin EVOD:in oma tankki, johtuen siitä että näkee helposti paljonko nestettä on tiputtanut tankkiin.
Protankin metallinen drip tip (suukappale) on ikävämmän tuntuinen kuin EVOD:in oman tankin muovien kiinteä suukappale (varsinkin ulkona kylmässä).
Tosin drip tippejä löytyy tarvikkeena myös protankiin muovisina, eri väreillä Drip tipit - DIY materials - Lisätarvikkeet
Yleensä kola, lakritsi, sitrukset ja salmiakki haurastuttaa tai vähintään samentaa muovitankit.
Tuolta samasta puljusta voi tilata nesteetkin?
Jäin pohtimaan, kun lähettävät Kiinasta, vaikka kauppa onkin Liettualainen?
Näin on, tavarat tulevat DHL:ällä suoraan kotiin.
Itse ole jo viidesti tilannut kyseisestä liikkeestä tarvikkeita, eikä ole siis ongelmia ollut.
Nesteitä en ole tuolta tilannut, nesteet tilaan finnvapelta tai atmoslab:ilta suoraan.
ISO kiitos kaikille avusta!! :)
Laite lähti jo tilaukseen, nyt pitäis vielä jostain tilata nesteet...Ja siinä vasta savottaa sit onkin, järjetön määrä kauppoja ja vaihtoehtoja!! Miksei ole valmiita kokeilusettejä, joissa ois suorilta useampi maku?!?! :thumbdn:
Onko kenelläkään vertailupohjaa Nautilus Mini vs. Joytech Ego One xl:n välillä? Mä oon monta kuukautta paukuttanut menemään iStick + Nautilus Minillä, mutta olis kiva saada tuollainen tikkumallinenkin. En pidä isoida laitteista, joten voisi olla passeli. Höyryttelykokemusta en halua kuitenkaan huonommaksi.
Nautilus Ministä ei oo kokemusta mutta sain kaverin ostamaan Ego One XL:n ja sillä sai hyvät ja makeat höyryt aikaseksi. Miinusta tietysti kirvan vitun kokosista kurkistusrei'istä mutta itse suunnittelin ostavani em. laitoksen kakkoslaitteeksi kännireissuille ja remppahommiin. :)
Pikaisen kokemuksen perusteella sanoisin että eGo One tarjoilee vähintään samanlaiset, jopa paremmat höyryt kuin Nautilus Mini.
Itse tilasin ensimmäiset nesteet Mount baker vaporilta ja petyin melkein kaikkiin. Niitä pitää kypsyttää pari viikkoa että alkaa maistumaan paremmalta (ainakin jotkut..) sitten tilasin ecigwizardilta VR:n ja paria muuta nestettä niin kaikki oli heti saapuessaan valmiita ja hyviä. Täältä ainakin suositellaan Vermillion riverin litkuja.. Paljon on tosiaan vaihtoehtoja, melkein liikaa. Tuli itse laitettua vähintään sata euroa litkuihin mitä en tule koskaan varmaan vetämään. Nyt on sitten tulossa useampaa täällä foorumilla suositeltua nestettä, toivottavasti löytyy lisää sellaisia mitä viitsii tilata toistekkin, vielä ne on yhden käden sormilla laskettavissa, vaikka useampi kymmenen eri makua on tullut testattua. Alkuun tulee varmasti jokaiselle noita huteja paljon, mutta kyllä se siitä helpottaa kun alkaa ymmärtämään paremmin millaisista nesteistä pitää. Varoituksen sana vielä loppuun: Olet aloittamassa perkeleen koukuttavan ja mukavan harrastuksen, onneksi olkoon!
Se tarvii vaan tilailla useampia nesteitä ja kokeilla mikä on se oma juttu. Itselläkin nesteitä menny roskiin kun ei ole maistunut, mut kyl niitä todella hyviäkin tulee vastaan. Aina kun tilaa niin yks kaks uutta makua vanhojen hyväksi todettujen mukaan. Itse tilaan finvapelta ja suosittelen kokeileen sieltä Halcyon hazen tuotteita ja liquan persikkaa ainakin itelle maistuu mut makujahan on monia........
Moro
Onko tää hyvä aloitus paketti? eleaf istick 20w ja siihen aspire nautilus tankki.