Heti tulee ennakkovaroitus kun saan itse ennakkovaroituksen :) En siis tiedä vielä yhtään että mikä on aikataulu. Todella toivon jo itsenikin puolesta että tulevalla viikolla saadaan hyllyyn.
-Viljami
Printable View
Heti tulee ennakkovaroitus kun saan itse ennakkovaroituksen :) En siis tiedä vielä yhtään että mikä on aikataulu. Todella toivon jo itsenikin puolesta että tulevalla viikolla saadaan hyllyyn.
-Viljami
edelleenkin, jos sais malibu pineapplen listoille, niin ei tarvis sitten muualta tilatakkaan litkuja, kun saa kaikki mitä itse höyryttelen nopeella toimituksella ja kohtuuhintaan täältä :)
Onko tietoa milloin olisi tulossa täydennystä VR Maplewoodin 30ml/10mg osastolla? :esmoke:
joo jos mahdollista niin viivytä Viljami vielä pari päivää niiden AV-nesteiden esillepanoa niin ehtii tili tulemaan ja pääsen hamstraamaan ;)
Laitoin jälleen kerran viestiä eteenpäin, jospa tällä kertaa saataisiin se seuraavaan tilaukseen :)
About parin viikon päästä.
Se on siinä ja siinä, varmaan parin päivän päästä pääsette tilamaan :)
-Viljami
Viljami: Pystyykö store credittejä käyttämään postikuluihin vai joutuuko ne maksamaan vaikka olisi saldoa creditteinä niihin?
Creditit vähennetään seuraavan tilauksesi summasta, eli määrästä riippuen ne voi kuvitella käyttävänsä vaikka postikuluihin :)
-Viljami
Jos tilauksesi loppusumma on suurempi kuin credittien määrä, maksat loput esim. paypalilla. Jos sinulla on enemmän credittejä kuin tilauksesi summa, taitaa softassa olla edelleen bugi joka ei ymmärrä tätä ja pyytää silti maksamaan. Voit joko lisätä koriisi jotain, joka nostaa tilauksesi arvon hieman credittien yläpuolelle tai laittaa tikettinä korisi numero (Order/basket#) ja pyytää heitä sulkemaan tilauksesi ja veloittamaan sen crediteistäsi. Ticket-systeemi löytyy täältä, http://libertyflights.kayako.com/
-Viljami
Dänks Viljami, tiketti laitettu.
Pitkästä aikaa tuli eka rikkinäinen tuote ja sekin oli eka clearo kokeilu.
Pg:tä tankkiin reunaa pitkin, imukappale kiinni, imeytys muutama tunti. Homma akkuun kiinni ja ei anna mitään elonmerkkejä.
Onneksi cartot toimii tällä kertaa kunnolla.
Kokeilimpa libertyltä tilata next day deliveryn kanssa nesteitä kun kriittisesti loppumassa kaikki höyryteltävät. Pistin eilen joskus klo 17 tilauksen menemään ja tänään kuriiri soitti kolmenmaissa että missäpäiten olen ja toi paketin töihin. On tuo hinta toimituksesta korkea, mutta kyllä on sen arvoinenkin jos nopeasti tarvitsee tavarat! hyvin pakattu ja kaikki löytyi kuoresta mitä pitikin.
Noinkohan olympialaiset aiheuttaa viivettä kun normaalisti on viikossa lähetys tullut..... ???
Taas löyty paketti laatikosta. Kusti polki tasan viikon(8.8. shipped - 15.8 perillä)
niinku viimekin kerralla vaikka olikin olympialaisia. Kaikki on mitä tilattu.
Kiitos ja kumarrus.
viljamiiii... missäs av:n mehut viipyy. gorilla loppu jo aikoja sitten ja bobassa näkyy pohja. tuleeko noita millaisilla niksoilla?
Pääseehän sitä näköjään tänne foorumillekkin vielä, meinas jo epätoivo välistä iskee 8)
Laitas tonne ticket-systeemiin lappusta niin saat uutta tilalle :)
Kallishan se on, mutta hätätapaustenkin varalle pitää jotain olla ;)
Vasta olympialaisten loppupuolella/loputtua, on RM:llä ilmentynyt pientä viivettä. Eiköhän se sieltä pian tule.
Voi kun mä uskaltasin jotain luvata niin lupaisin, mutta en uskalla. Lupaan ilmottaa aivan sillä sekunnilla kun jotain varmaa saan tietää.
-Viljami
10 päivää odoteltu nesteitä. Veikkaanpa että posti hukannut. :(
Ei toi nyt ihan vielä sitä tarkota :) kun on 30pvä mennyt, niin voi alkaa jo epäilemään.Lainaus:
Alkuperäinen postaaja bmh
Mulle on kyllä tullut nopsaan parit viimekerrat ihan halvimmalla toimituksella. Edellinen setti oli 19.6 tilaus ja 21. päivä paketti kourassa. 13.8 illalla tilaus ja 17.8, eli just äskön, tuli paketti. Lienee tuuria pelissä tilausajankohdan kanssa, että satuu sopivaan postikuormaan paketti ja siten nopeasti perillä.
Maanantaina tilasin läjän nesteitä, tänään tulivat. Mahtavata! Pieni miinus, 100ml pg 0mg-pullo oli hieman vuotanut (korkki 1/4 kierrosta auki), ja koko paketin sisältö "nesteessä". No eipä tuosta ollut kuin vajaa 5ml vuotanut, pullot nopeasti hanan alle ja hyllyyn. Tuli sopivan nopeasti ja pääseepä viikonlopuksi maistelemaan uusia makuja :esmoke: :esmoke:
Luotettava firma, hyvä asiakaspalvelu ja nopea toimitus (alle viikossa tullut joka kerta).
Kolme tilausta nyt takana ja muutamaa viallista cartoa, sekä yhtä hyytynyttä verkkovirta-adapteria lukuun ottamatta kaikki on ollut niin kuin pitääkin. Se adapteri on kyllä ollut käytössä jo muutaman kuukauden, eli ehkä tuo on ihan normaalia. Ei kai nekään ikuisesti kestä. Nykyään tulee tilailtua pääasiassa nesteitä, sikäli mikäli niitä on saatavilla. Aika usein on nimittäin hyllyt tyhjinä, mutta se ei ole yksinomaan tämän kaupan ongelma.
Tilasin tuossa viimeviikon tiistaina tavaraa. tilausvahvistus tuli kyllä mutta shipped viestiä ei. Kaveri tilas ehkä tuntia aiemmin niin tuli viesti. Ei tosin tavarat ole kaverillekkaan tulleet vielä. Toivotaan että tulisivat pian. nimim. liemet lopussa.
Viimeisin tilaus Libertyltä ei ollut kuin päivän pitempään matkalla..vaikka Olymppialaiset työllisti varmaan postimies Patea tavallista enemmän kanaalin toisella puolella..kyllä on kiitettävää toimintaa..
Hyvä pulju mutta toiseksi viimeisessä tilauksessa ei ollut laatu kohdallaan :/
Tilasin 3-packin ego-t atomisaattoreita (steel a-malli) sekä tankkeja.
Tankit menivät todella tiukasti kiinni ja joutui käyttämään väkivaltaa että ne sai survottua paikoilleen. Tuntuu että suuaukko oli tavallista pienempi. Kaikki kolme kestivät yhteensä noin 2 viikkoa eivätkä tuottaneet enään höyryä. Nyt viimeisimmässä tilauksessa otin yhden mustan atomisaattorin ja tajusin vasta nyt että aiemmissa todella oli pienempi suuaukko eivätkä vastanneet normaalia toimintaa kun näihin mitä olen aiemmin tilannut. Olen ottanut kauttanne ennenkin atoja ja olleet kunnossa mutta harmittaa tuo 3-packin virheellisyys. En näistä paljoa ymmärrä mutta onko atot eri valmistajilta kun tässä uudessa atossa jonka tilasin on teidän logonne ja tankki menee helposti paikalleen ja noissa 3-packin atoissa ei ollut logoa ollenkaan ja hajosi melkein kättelyssä :(
Kaksi viikkoa vierähti nestetilauksen saapumisessa, mutta pääasia että tulivat lopulta.
koska olisi tulossa lisää gummybearssia? ei oikein toi 24mg uppoo :/
Ei se vielä sitä tarkoita, postifirmoilla on ollut pieniä viivästyksiä lähiaikoina. Eiköhän se sieltä pian tupsahda, ellei ole jo tupsahtanut.
Katteles Libertyn sivujen "My account" -kohdasta, siellä näkyy kaikki tilauksesi. Kesällä oli jotain pientä häikkää tilausvahvistuksien kanssa, vaikka ne lähetettiinkin normaalisti. Uskoisin että kaikki on tälläkin kertaa kunnossa, vaikka tuota mailia ei ole jostain syystä tullutkaan.
Atomisaattoriongelmista kannattaa laittaa viestiä supporttiin heti, sillä takuu ei ole pitkä. Kokeile laittaa http://libertyflights.kayako.com/ tuonne tickettiä ja kattoo mitä he sieltä sanovat. Samoja atoja ne ovat kuin ennenkin, tuon logon saa ilmaiseksi kun tilauserä ylittää tietyn kappalemäärän. Pahoittelen, että kohdalle osui susierä.
Tämä on valitettavaa, mutta emme osaa sanoa tarkalleen missä vika on taas kerran ollut. Itse veikkaisin olympialaisten aiheuttamaa viivästystä, mutta Royal Mail ei virallisesti myönnä koskaan mitään. Pahoittelumme!
Lisää on tullut perjantaina ja siellä on köllöttää pullotusjonossa. Ei varmaan hirveän kauaa enään mene, että ovat sivuilla, vaikkakin jono on aika pitkä tällä hetkellä.
Alien Visionsin mehuja on pullotettu perjantaista lähtien, joten enään ei pitäisi kauaa mennä. Rohkea mies sanoisi että jopa tänään voidaan saada sivuille, vähemmän rohkea sanoisi että varmaankin huomenna. Itse olen ehkä vähemmän rohkea :)
-Viljami
Alien visionia pitää kyllä tilata välittömästi testiin.
F5 F5 F5 F5
Milloin tulee Mentoli (Arctic) - 5ml listoille, on kaikki loppu. ??? Ja loppu näyttää olevan mentholin makuaine muualtakin, mistä olen kattonut.
Viimeksi tilasin ego-T:hen kolme atomisaattoria. Yksi oli täysin rikki ja toinen aika heikkotehoinen. Pyysin kahta uutta atomisaattoria korvaukseksi.
Lähettivät kaksi joista toinen oli rikki.
Pari viikkoa sitten tilasin taas kolme atomisaattoria. Näistä yksi on huonotehoinen ja kaksi on rikki.
Lähetin kyselyn, että onko tämä normaalia että yli puolet tavaroista on hajalla ja loput heikkolaatuisia, enpä ole saanut vastausta.
Litkuja täältä varmaan saa, mutten aio enää ikinä tilata mitään laitteita tästä firmasta.
Taitanee sekin lojua vielä pullotusjonossa, ja se on pitkä. Jonossa on ainakin FSUSA, DV, Tiivisteitä ja ties mitä.
Mahtanee olla jokin susierä. Lähetämme niin kauan sinulle atoja, että saat toimivat :)
Tarvittaessa :)
Badabim Badabum: http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=188 etiketit vaan puuttuu. Kohta, kohta, kohta. 8)
-Viljami
johan ne tulee mut mitä vit, missä 6mg???
Tilatut vahvuudet on 12,18,24mg/ml. Pahoittelen jos ole jossain maininnut toisin. En kyllä pikaisesti löytänyt mitään mainintaa, mutta pahoittelen jos näin on käynyt. Itse tuon tilauksen olen tehnyt, että luulisi etten turhia ole mennyt lupailemaan :)
-Viljami
ei ole lupausta 6mgstä tullu mut ajattelin vaan et sitäkin olis ollu hyvä olla saatavilla ku näissä tunnetusti kurkkutuntuma on kohdallaan... saakohan näitä mistään nollanesteinä???
6mg olis ainakin tännepäin tervetullutta. Nyt joutuu muualta tilaamaan.
onneksi en jääny ootteleen ja nappasin muualta tota 6mgtä