Voin mäki sen femman pistää.
Kai joku kertoo mulle sit sen tilinumeron minne ne hilut pitää törkätä...
Printable View
Voin mäki sen femman pistää.
Kai joku kertoo mulle sit sen tilinumeron minne ne hilut pitää törkätä...
Ranskan lehdistöstä poimittua huhua. Koska direktiivin käsittely on pattitilanteessa ja Liettua on asettanut kompromissille takarajaksi 16.12. niin Brysselistä on alkanut kantautua huhuja, että koko artikla 18 poistetaan tuosta direktiiviehdotuksesta, jotta tuo direktiivi saataisiin parlamentin käsittelyyn. Toistaiseksi ei ole kerrottu, mitä höyrytinsääntelylle aiotaan tehdä jatkossa.
Bruxelles veut toujours réguler la cigarette électronique | Actualité | LeFigaro.fr - Santé
"The discussions, however, are not closed and the Presidency of the European Union, occupied until the end of the year Lithuania has set until December 16 to reach a compromise. But at the deadlock looming, an option increasingly discussed in Brussels would be to remove the article 18 of the text to be submitted to final parliamentary vote to save some steps against traditional tobacco by consensus."
Haiskahtaa, että kukin päättäköön tykönään miten tuota noudattavat.
Taitaisi olla se helpoin vaihtoehto?
mitä artikla 18 pitikään sisällään?
Sähkötupakat.
Päätös poistaa 18 artikla on vaikea etenkin neuvostolle. Se ei olisi nahkapäätös. Se olisi e-savukkeiden puoltajille riemuvoitto. Valitettavasti EU:ssa on tehty aiemminkin jopa miljardiluokan eurotörsäyksiä vain kasvojen menettämisen pelosta. Japanintaudin tuloksena poteroihin kaivautuminen vain kiihtyy.
Jos kuitenkin näin onnellisesti kävisi, että e-savuketta ei sisältyisi tupakkadirektiiviin, minkä olemassa olevan direktiivin mukaisesti sitä säädeltäisiin? Pohdituttaa myös se, miten pettyneitä Suomen viranomaiset olisivat EU:n päätöksestä, ja mitä heillä olisi sen jälkeen vetää takataskussa. Olihan meillä ennen tätä suurta sirkustakin yksi Euroopan tiukimpia tupakkalakeja.
Täältä osallistutaan myös kukkakimppaan!
Selitin tätä tilannetta mun poliitikkokaverille, niin tuo lopputulos ois se mitä se ajatteli. Se nimittäin päivitteli, että minkä takia niiden pitää mennä lisää säätämään tuollaista asiaa mistä niillä ei välttämättä ole kunnollisia tietoja :D
Jatketaan kukista täällä : http://www.e-savuke.com/vb/yleinen-k...tml#post311399
moros
suomen päättäjät saa minun puolestani suksia sinne minne päivä ei paista :D
KEEP ON VAPING
- JJ
Parempi limbo kuin kielto.
Sääli, että meillä ei ole tehokasta lobbausorganisaatiota. Jokainen voi tietysti kirjoittaa omalle (tai oman puolueensa) MEPille ja ilmoittaa kohteliaasti, että tämä asia vaikuttaa vahvasti äänestyspäätökseen.
Aselain uudistus vei isoilta puolueilta lukuisia kannattajia koska monet tunsivat itsensä täysin petetyksi. Tässä on vielä oma terveyskin kyseessä joten asia merkitsee ainakin itselle todella paljon.
Taitaa olla aikas tuskien taival lähteä lobbaamaan median myrkyttämää yhteiskuntaa & päättäjiä?
Pitää saada joku höyryilijä soluttautumaan isoon virkaan :D