Paavo hei koska FA kimppaa taas?
Printable View
Paavo hei koska FA kimppaa taas?
Pitäskö ens viikolla lyödä jo tulille?
Saahan sitä, pitää varmaan sitten sulle hoitaa pakettina ja siitä tulee ne ~8e kulut.
Nyty, kun juhlansa saivat juhlittua, niin tollaiset tänään postitettu; varmaankin parin kuukauden sisällä käytössäkin...
Authentic Joyetech Cuboid 150W TC VW APV Box Mod; 30,69 €
Authentic UD Bellus RTA Rebuildable Tank Atomizer; 17,24 €
Original Freemax Starre Pro Sub Ohm Clearomizer; 11,28 €
Noi hinnat ehkä turhia tässä, mutta olkoot
Sillä on menty. Alkuun kokeilin noita erinlaisia ego2 makuja, mutta eivät vaan iskeneet. Oli varmaan erinlaista makua.
Vapetalolta tutustumismielessä tuli perjantaina pirtelöö, vanilla creamia ja omenaa.
Hautumassa ovat, ensi viikolla kokeillaan.
edit 20 makuainetta
Tuli vaan siilleen mieleen, että bostonilla aloiteltiin, ali smarttia, mallua (vihreetä, punaista), norttiakin ainakin kahenlaista, pilliklubia, sikareita monen sorttisia jne... hofnerin sikareita kuitenkin viimoiset 10 vuotta ennen tätä autuutta.
Hattua täytyy nostaa että samalla maulla oot pärjänny. Minä en vastaavaan pystyis :D
Tupakkahan maistuu tupakalle merkistä riippumatta, poislukien mentholit
Sorry tää mun höpertely...
Hoh herätykseen ois 4 tuntia ja vielä ei saa ees nukahdettua tulee hieno työpäivä
Eläkillä olon hyviä puolia on tää ajattomuus
Oikeesti, tää höyryttely mulle anto tään mahdollisuuden, niin lähellä lähtö sydärin iskiessä oli
Nyt unille. Huomenna alkaa uusi uljas viikko. Aamukammassa enää 12 piikkiä hiihtolomaan! Hyvää yötä ja huomenta tasapuolisesti itse kullekin säädylle!
Huomenta vaan kaikille. Ja eikun valmistumaan töihin lähtöön
Huomenta höyrypää, absintti laskenut?
Yllättävää, että pyörätiet aurattu, joku parrakas miru painanut kerrankin duunia viikonloppuna.
Tarviiko munki testata toi Super Mini ?
Testaa ennemi se laatikko-malli, ks.
Teppa: älä osta noita Vincenttejä, on huonoi.
Ässä, tulihan se Kenguru NYT perille?
Tule sitten hiljaa, ettei muksu & kissat herää, sivuovi on auki.
Kuka ryhmän tuusulalaisista tunnustaa voittaneensa loton pääpotin ????
Tai joku tuusulassa kävijä ;)
höyrypää92 Saapuko jo? :D Pitäs piristää ainakin :hatsoff:
Ostat hotellin?