Tulihan se totuus sieltä!
Printable View
Oli mulla patukkakin kädessä eilen, nimittäin Mentos patukka[emoji8] Prismasta ei saa enää polka karkkeja, oon hiton pettynyt[emoji30] Pakko alkaa metsästää niitä muualta ja kyllä...olen koukussa niihin[emoji13]
Nyt pienet päiksyt..väsyttää[emoji9]
Polka karkki on se paha valkoinen laatta ?
Semmosessa pussissa mitä mummut aina syöttää lapsille ?
Polka-karkit on puna-valkosia kovia karkkeja.
Pohjanmaat on niitä jauhosta puristettuja valkosia.
nimim. Piparminttu paras minttu ;)
Ja Miru, polka-karkkeja saa cittarista!
Mitä sitten ne valkoiset laatat on mitä mummut syöttää ?
Semmosessa pussissa (olisko punavalkone)
Semmosee semi pehmeitä mutta mummut piti ne auki ja kovettu aina kivikoviks
Eucamentholeja?
http://www.fazer.fi/tuotteet-ja-asia...menthol-200g-/
Pakko olla tää
http://media.riemurasia.net/albumit/.../992610031.jpg
Pakko ostaa tuollainen pussi kun näkyy jossain
Mä palluttelen aina mun kissoja ja jassoakin välillä:love:
Se on sen 5sec. niin lipsuu jutut [emoji13]
Mä oon käyny ruåttissa siinä kylässä mistä noi polkat on lähtöisin, Grenna nimeltään. Pirun nätti pikku kylä [emoji106]
Taas ois 0.5l nesteitä sotkettu enempää ei jaksanu
Mun on pitäny viikko sekoitella ja saanut aikaiseksi 100ml pullon salmiakkia.
Toisaalta viimeksi tuli tehtyä just 0.5l joten ei vielä ole hätää.
Pitäs höyrytä niksalliset pois, joku 850ml jäljellä 0,6 ja 0,75mg:sia [emoji5]
Sen jälkeen tarkoitus siirtyä 0-nesteisiin. Koko viikonlopun yhdes tankis nollaa. En juurikaan huomaa eroa vastaavaan niksalliseen 0,6mg W#3 nesteeseen muuta kuin et maistuu jostain syystä makeammalle. Kurkkutuntumassa ei juurikaan eroa ole [emoji15]
Perhanan fasttech ja alennuskoodit... piti maltillisesti ostella mut jäi ostohousut jalkaan. meksua, dripperiä, tankkiatoa, tippejä ja ties mitä tilpehööriä lähti tilauksee:D
mikä alennuskoodi?
Ikinä en oo fäästtechiltä mitään tilannut enkä tilaa niin kauan ku muualta saa
Tossa subtankilla koitin aerotankilla käyttämiäni 18 niksoja höyrytellä. Eihän siitä mitään tullut. Pelkkää yskimistä. Tiputin niksat 4,5 ja vieläkin kurkkua karhensi. Sitten tuli Bellus ja siihen toi 4,5 sopi. Subtankille nyty pohjana 2 mg. Voisin varmaan niksat kokonaan heivata poies ja vaikka luopua höyryttelystäkin. Kätöset kuitenkin jotain raplaamista tarttee. Joten en vielä luovuta.
Ja hitaalta kaikki, ku jasso tykkää
Liite 25577
Ois aika cool combo..
"ihmettelee" miten saatte 200 ml viikossa kulutettua, kun mulla 100 ml kestää kolme viikkoa
aeromega, bellus ja subtank
ja suurinpiirtein käessä noi kulkee ja höyryy kokoajan
bellus 18 W ja sub 22 W, sillä megalla 12,5 sub vähimmällä käytöllä ollut
Mulle toi bellus inan vanilla for pipe mautettuna pikkuisen vaniljalla on tolla wattimäärällä just suun makuinen
Oliko jasufinillä vielä silleen että olet pelkästään Vanilla for Pipeä höyrynnyt koko höyryuran ajan?