Rölli :D
Printable View
Monesti juu muksun vanhemmat valittaa kylmyyttä, ei muksut :) Toki eskarissa järki päässä ettei väkipakolla porukkaa seisoteta pakkasessa kuten armeijassa. Mutta jos ny kota lämmittelyä varten ni ei pitäs olla ongelmaa ulkona olemiseen. Tuo vaan on jos jotkut muksut ei innostu leikkiin niin paikallaan ihmetellessä voi tulla vähä vilu. Mutta muuten muksut on varmasti innokkaita retkille lähtijöitä oli keli mikä vaan. Vanhemmat sitä enemmän toppuuttelee vaikkei mitään järkisyytä olekkaan.
No se lähinnä pohjusti, ja samalla kyseenalaisti osittain puolueellisena, kriittistä näkemystäni nykypäivän kylmänsietoon ja tuohon Barolen esilletuomaan seikkaan.
Intti-kortti paras kortti Hitlerin jälkeen!:D
ÄRSYTTÄÄ: Työkkäri! Voi jumalauta kun ei tuolta paikallisesta toimistosta ole mulle 8kk työttömyyden aikana KOSKAAN kukaan vastannut puhelimeen..
Männäviikkonen tauti tuli takasin. Erilaisena. Eli jälkitauti, mahdollisesti adenovirus. Voi pylly.
Pitäs vissiin lähtä vaihtaan talvikumit 3 autoon... Ai saatana illalla on selkä taas jumissa.
Ja muutama tunti myöhemmin 1 autoon vaihdettu renkaat. Tehot huipussaan :D
Mahtoikohan moottoripyöränostimesta mennä pumppu paskaks prkl ku ei enää toinen auto noussutkaan, voi saatanan saatana X-(
Johan tuolla oon n. 5 vuotta vaihdellu keväät syksyt pariin autoon renkaat, mutta nyt ei enää auto noussut niin luovutin ku alko tulla pimeä...
Rahat kohtuullisen finaalissa, mitenköhä sielä intissäkin pärjää ku Pitäs ajaa autolla sinne ja maksaa puh. laskukin. Ei ihan riitä Se 5e/pv.. Varmaan tulee hauska puol vuotta perseaukisena.
Tänään olin taas päivän pitkästä aikaa töissä tuuraamassa työtön kun olen. Enköhän saatana onnistunu tiputtaan 50 kg painavan metallihyllykön sormelleni kun piti jätelavalle heittää se, no ei onneks muuta vaurioo ku murtunu sormi ja valtimo aukes siitä sormesta X-( sitä veren määrää mikä siitä tuli tapahtumahetkellä :lol:
Edit: siisti varmaa käärii setuppeja :banghead:
Verinen setuppi maistuu muuten aika härölle. Kanthal latta on aika terävää :D
Etenkin jalkapohjassa, mistä sitä on tooosi kiva kaivella.
aika nopeesti sitä oppi vetään kroksit jalkaan aina kun rupesi vastuksia vääntämään...ja kunnon imurointi päälle kun on lopetellut.
Koiran perseeseen on hajusta päätellen ryöminy ja kuollu jotain. Niin paksu, silmiä kirvelevä mätä tuulahdus käy aina välillä. Hyi helvetti, liekö anoppi antanu salaa jotain..
piereksii, ota purkkiin talteen sitä. :D
edesmennyt staffinarttu teki sitä että tuli keittiöön "huomaamatta" norkoilemaan. jos kukaan ei antanu mitään alkoi pieremään sellasia
tuonelan tienviitan jalkovälin tuoksua humppafestareiden jäljiltä ja kuusi viikkoa ryypänneenä pesemättömänä aromina pitkin keittiötä.
luulen et koirilla on kostopierut erikseen.
sama koira pelkäs imuria kuin ruttoa, mut ei sit mitään muuta. ei edes hevoista.
Liikaa vaivaa. Osta tällaiset ja se on siinä. Vastusta kääriessä kanthalin päästä kiinni noilla, tohotus, käärinta ja vasta kieputtelun jälkeen ylimääräiset saksittua irrotan nuo pihdit. Pitävät muuten hyvin kiinni kaikesta, hammastikustakin jää pala leukojen väliin jos yrität vetää irti.
Meillä haistaan aina kun ruokakippoon eksyy jotain normaalista poikkeavaa. Viimeisenä 2 päivä ollut sänkykiellossa nakkikastikkeen jämien takia :D
Toi ukkeli muutenkin vittuilee noilla suoli tuotoksillaan, tulee tohon soffan eteen makoilemaan, täräyttää kalmantuoksun isolla äänellä ilmoille jonka jälkeen katsoo päälle ja lähtee pois :D