Toi toi ...
Suosittelen blandaamaan aikas paljon
Eikös jopa Jasperikin leikkaa 1/2 - 1/3 osalla ja silloinkin vielä maistuu
Printable View
Kyllä noissa remontti hommissakin tuli kaikkea nähtyä ja koettua.Pahimpia oli miesten lähentelyt ja maailman surkeimmat iskuyritykset [emoji51] pahin keikka oli yhden muijan luona joka oli alkoholisoitunut ja hommannut silikonit eron jälkeen.Kulki ilman vaatteita ja esitteli tissejänsä ja olisi halunnut kokea tyttörakkautta mun kanssa[emoji38] siellä kävi myös kundeja polttamassa pilvee ja kaikkee muutakin ja homma meinasi loppua ikävästi joten jätin sen kesken ja häivyin[emoji36]
1:1 lantrasin yhen satsin, voi olla että ei riitä :)
Onpas kivaa. Meillä kun tehtiin kylppäriremppaa pitkällä kaavalla, olihan siinä välillä vähän siveellisyys hakusessa kun tyypit paukkas ennen seitsentä sisään ja vessakaan ei ollut käytössä. Mutta semmoistahan se on, yrittää varmistaa että tietävät mitä tekevät ja antaa työrauha.
ionisoivatko ei ota vesi höyryy ja vapotteluun?.. nimittäin nyt ku säät kylmenee ni viitti perkele kokoajan ikkunoita ja ropelleja pitää päällä.. Oli kiva palokunnalle selvittää mist häly johtu mutta kun se johtu oikeesti astianpesukoneesta.. avasin vaan luukun ja lähin kauppaan.. ni pitäs nyt saaha oikeesti joku varotin mikä ei laukee tohon höyryyn prkl.. :D nimittäin tuli ukaasi et seuraava kerta maksaa 1000e ku prankkarit ajaa 500 metrii astianpesukoneen takia :D
Jos mä ensin kokeilen kuitenkin? Sitten voitte ottaa jasson kanssa ajokisat Savoon, jos ei uppoa.
Sitäpaitsi mullahan on tukeva päänsärky alkamassa. Ilmankos se haju tuntui niin tujulta. Joskus en näillä pääoireilla voi haistaa yhtään mitään ilman yökkimistä.
Petsku89 okei eli joku halpis varoitin riittää.. tietysti sitten ku reissus ni kytken ton paskan mut en jaksa olla kokoajan olla resetoimassa tota paskaa.. Pitäsköhän sijoittaa makkariin varotin ni ei ainakaa heti huudat.. 42 neliöö on kämppä.. et kai yks riittänee
Olen mä, mutten niin paljon kuin olisin halunnut. Onneksi löysin hiljattain vihdoin sellaisen mummelin omistaman maalaishenkisen tallin jossa tehdään asiat vanhaan hyvään tyyliin eikä liukuhihnalta niin kuin kaupunkitalleilla. Saa hakea ja viedä hevoset laitumelle ja harjata ne pihalla vapaasti riimunnarusta siinä samalla kiinni pitäen, citytalleilla ei meinaa päästä edes hevosia hoitamaan. Ei mulle oikein sovi se että käy vaan ratsastamassa eikä saa hoitaa hevosta, kun aina se hevosten kanssa muutenkin oleminen ollut suuri osa harrastusta.
Se taitaa nyt muuten olla...
http://uk.eonline.com/eol_images/Ent...v1dpo1_500.gif
Koko kesänä ei ukkosia näkynyt, mutta onneksi eilen illalla kesän päättäjäisiksi välähti ja jyrähti muutaman kerran pimeässä tosi upeasti.
Tuittu, kuulostaa kivalta!
Höyrypää tanssii karhujen kanssa.
Jassolla on lupa kuljettaa radioaktiivista materiaalia rajan yli? E. Ai niin, omalla koneella saa tietty helpommin viedä.
SVK on nyt jännän äärellä pluidin kanssa[emoji3] moikka kaikille muillekin täällä olijoille[emoji8]
Mullon lupa kaikkeen [emoji16]
En tiedä vielä onko kehonliikutin fläpfläp vai zuihkari...
Te ja teidän pluidit. :D
http://images.tapatalk-cdn.com/15/09...e1180131a3.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/09...5cc074c796.jpg
Mitä miettiä kun olis iso tyhjä salkku.. Vaikka ja mitä 😂 mut sit välähti kaikkien ideoiden joukosta, kukaan ei oo vielä tehny yellowtop akusta modia.. Mahtaiskohan edes toimia tai Ylipäätään onnistua 🙈