Ei, kyllä se on ketä, kun puhutaan perseilykuninkaasta.
Printable View
Ei, kyllä se on ketä, kun puhutaan perseilykuninkaasta.
Ketuttaa kun sain eilen suklaata, mutta mulla on karkkilakko jouluun asti. :mad: Tekis niiiin mieli syödä toi. Grr.
Masentaa tää paska elämä.. vituttaa ku mitää hyvää ei ikinä käy. Pelkkää sontaa sataa niskaan..
Kyllä se päivä sieltä vielä paistaa. Mun maailmani mureni hetkeks heinäkuussa 2012 ku lasteni äiti päätti lyödä hanskat naulaan kuukaus sen jälkeen ku oltiin ostettu kämppä ja remontoitu se koko kuukaus reikäpäässä. Joulukuussa elämä sit päätti et nyt on kiusattu trmntia tarpeeks ja tuuppas ton Mokwain mun nenäni eteen ja siitä se ajatus sit lähti. Täs me samas kämpäs edelleen elellään ja kakaratki on joka toinen viikko meillä. Kyl se elämä sullekin sen tasapainon vielä tarjoaa. Lippu vaan korkeelle ja tulta päin!
Mullakin on karkkilakko, joka yö. Elämä on niin lyhyt että ei siinä kannata mitään houkutuksia itseltä kieltää :p
Kyllä täällä tuntui kusti polkevan ihan yhtä hissukseen ku aiemminkin.. On tuo myyjä olemassa, googlella löytyi yllättävän paljon tietoa.
Ahdistaa vaan ajatus että koijataan. Täällä nyt voi lähes täysin luottaa myyjiin.
Vaikkei isoista rahoista sinänsä ole kyse, mutta joka tapauksessa.
Koska kurinalaisuus. Karkki on epäterveellistä. ;)
Edit// Tää on vakava asia! Tästä tuli just dokumenttikin.
http://www.menaiset.fi/artikkeli/muo...vanhentaa_ihoa
Nyt vituttaa että rupesin kumminkin syömään tätä saatanan suklaata. :thumbsup:
Lopetin ite sokerin puputtamisen lokakuulla. Kaapissa taitaa vieläkin olla tummaa suklaata pala tai kaks, ei maistu. Ton lisätyn sokerin kyllä maistaa monessakin karkissa tms, esim jugurtissa.
^tumma suklaa oon hyvää ja terveellistä.
^Tai sitten kaakao ilman sokeria. :teaching:
Kylläpäs vierähti päivä taas nopeasti. X-(
Raakasuklaa :love:
Väsyttää niin perkeleesti, alkaa tämä unettomuus olla taas enemmän sääntö ku poikkeus.. No, toivottavasti tulee tuo MISTer tänään niin on illaksi puuhaa.
Kaveri laittoi muksunsa Eskari metsässä nimiseen tsydeemiin, eli muksut lähtevät kodalle läheiseen metsään kelistä riippumatta 09-11 väliseksi ajaksi. Kotaan valkea ja sinne lämmittelemään aina välillä. Samalla saa mukelot ihmetellä puita jne luontoa.
Nyt on sit osa vanhemmista valittanut, että mennään pakkasella pihalle.
SIIS VITTUA? Tiedetään faktat Eskari METSÄSSÄ. Mennään ULOS. Sit on ilmeisesti vaikea pukea muksulle vaatetta päälle ja se on jonkun muun vika?
Vitun...vittua...vitumpi.... :facepalm:
Uusavuton kaupunkilainen?:D
Eikös se pakkasraja ollut omassa nuoruudessa -25 tjsp?
Toisaalta aikoinaan intissä Sodankylän -40 pakkasissa viihdyin, joten ehkä väärä sanomaan mitään.:D
Niin no, mä nyt en inttiä ja eskaria ihan lähtis vertailemaan, trollatahan tosin saa. :eek:
Itse näen ton vitun hienona systeeminä (Hämeenlinna) ja kuten varmaan nokkelimmat pokkelimmat ovat tekstistä poimineet, niin kaveri ei siis avautunut vaan soitteli mulle siitä miten osa vanhemmista on avautunut.
Kuka tässä intistä on puhunu? :D Kyllä päiväkodissaki mukeloilla pitää olla kelinmukainen varustus. :thumbsup: Mutta tuo on tätä päivää. Tiedossa pitäis olla että mukelot on ulkona. Mukelot on ulkona, niin valitetaan. Periaatteessa vois rinnastaa tälle foorumille jossa tulee uusia ketjuja ku sieniä sateella kun ei jakseta käyttää hakua/kattoa stickyjä/selata ominpäin. :wheee: