En oikein usko, että ihan noinkaan.
Loppupäässä poimitaan paremmat sivuun, lyödään premium-logo kiinni ja toimitetaan vaikka AWlle ja loput päätyvät riippuen laadusta, joko Efestille tai Trustfirelle.
Printable View
Millaista on Portugalin englanti?
No tollasella putkella voi varmaan kuvata jostain Enontekiöltä asti... :D
Ja eipä muut naiset huuda torvi suorana kuten minä, harva mieskään tosin. :D Keväällä siinä q:lla alkaneessa mimmissä oli potentiaalia mulle kaveriksi mutta sitten se hävis. :confused:
Mistä sä luulet ettei feministinatsilesbot siivoa, musta kuulostaa että sellaisten kämpässä vasta siistiä oliskin. :D
Ja se torvi suorana huutaminen viestii mistä?
Huonon itsetunnon kompensointia sillä, että vastapuoli kuuroutetaan soonisella iskulla, jolloin terävien vasta-argumenttien heitto on mahdotonta.
Noihin tilanteisiin taisi olla se toimiva konsti antaa huulille jotain muuta tekemistä varoen tosin samalla hampaita.
Kunnon sovinisti sanoisi tässä, että hammashuolto naisille turhaa, vaikeuttaa vain bloukkarin saantia.:D
Mikä q:lla alkanut mimmi? Ehkä sä karkotit sen tolla meuhkaamisellas? :D
Meinasin lähinnä sitä, kun etenkin "feministi"naiset yleensä parisuhteessa säilyttää millon minkäkin tehtävän miehen hommaks, "koska naisia on aina alistettu", "nykynaiselle ei kuulu kotityöt, vaan se on pelkkää sovinismia, tai testosteronipöllyisten naisia alistavien falloksia palvovien neandertalilaisten keino yrittää ylläpitää patriarkaalista yhteiskuntaa" tms. yhtä järjetöntä, niin jos kumpikin on henkeen ja vereen feminatsi, vaatien sisäänpäin kääntyneisiin sukuelimiin vedoten vapautusta kaikesta vähänkään epämiellyttävästä kotiaskareesta, niin kuka sen kämpän sitten siivoaa, vai siivoaako kukaan..? :thinking:
Olen myöskin antanut itseni ymmärtää, että sinkkunaisten kämpät ovat usein hirveemmässä kunnossa, kuin -miesten.. Siinä missä miehillä yleensä on muutama pikaruokapakkaus ja tyhjiä pulloja nurkissa, jotka saa parissa minuutissa siivottua, naisten kämpän järjestelyyn menee vähintään viikonloppu. :D
Eipä sillä, ei se meikäläisenkään poikamiesboxi kovinkaan edustuskuntoinen ollut avioeron jälkeen, kun muutama vuos tuli masennuksessa möyrittyä. :p
Edit. tuittu & muut jotka ei huomannut; feminatsi ei ole sama kuin feministinatsi, eikä "feministi" ole sama asia kuin feministi. ;)
Feminismin asteet lievimmästä pahimpaan: feministi<"feministi"<feminatsi ja sitten on ihan erikseen oikeasti tasa-arvoa kannattavat.
Oon pistänyt merkille että naisten asunnot jos ovat on yleensä sekaisia sillä tavalla että vaatteita, meikkejä ja muuta krääsää lojuu ympäriinsä mutta siellä alla on suht puhdasta. Miesten siivottomat asunnot taas on pölyisiä ja paskaisia. :thinking:
Ihan kuin mä sitten joskus olisin keskustellut täällä jostain mikä voisi olla terävien vasta-argumenttien arvoista :o :lol:
Täälläpäin nuorison on tapana paeta paikalta kun vanha kansa alkaa jaella kliseisiä elämänviisauksia :o
http://www.e-savuke.com/vb/members/qandy-6730.html
Enkä yhtään ihmettele vaikka oiski karkottanu :rolleyes:
En minä karkottanu vaan te olitte ilkeitä sille kun se ei osannu monilainausta käyttää! X-( Se oli just sitä tyyppiä että siitä olis voinu saada hyvän möykkäkaverin. :mellow:
Eiköhän tuo riitä ku sinä täällä möykkäät :p
Ja tasa-arvosta sen verran, että equal rights means equal lefts. On huvittavaa ku feministit huutaa tasa-arvoa ja samat feministit sitten suuttuu kun mies vastaa väkivaltaan väkivallalla...
Kyllä tuo taisi saada, ainakin multa, ihan ansaittua flakkia siitä vitun typerästä heitosta hevosen selästä putoamiseen liittyen.
Tuo kyseinen qandy löytyi myös face ryhmistä tuolla samalla second life selffiellä :D Muistaakseni joku vanhempi kotirouvva oli joka kaiken aikansa vietti siellä secondlifessä. :D
Our top three guesses for your English dialect:
1. English (UK)
2. Scottish (UK)
3. Welsh (UK)
Our top three guesses for your native (first) language:
1. Portuguese
2. Finnish
3. German
Kyllä huomaa, että oon katsonut Todd:in videoita mutta mitä hittoa tuo Germany tuolla tekee :D
Ei; feministit eivät halua tasa-arvoa, vaan vähintään samat "edut" itselleen vastuuta, velvollisuuksia, tai muitakaan ikäviä puolia kuitenkaan lisäämättä. :rolleyes:
Tai no, huudella tietty voi ihan mitä vaan, mutta ei se sitä agendaa mihinkään muuta. :D
Paras tais olla, kun joku feminatsi vaati naisten tulppia/vaippoja verovaroilla maksettavaksi ja jossain vaiheessa joku järjen jättiläinen esitti, että seisaaltaan kuseminen pitää kieltää, koska naisilta se muka ei onnistu. :lol:
Toki myös kaikki "naisten työt" kuten siivous, pyykkäys, ruoanlaitto ym. pitää pistää miesten hoidettavaksi, mutta "miesten työt" (esim. auton renkaanvaihto ja huolto, remontointi, ym.) kuuluu miehille, koska luonto on niin epäreilusti ja naista alentavasti tehnyt miehistä pääsääntöisesti vahvempia ja teknisesti osaavampia. :D
Se on sitä tasa-arvoa. :eek:
Toi taitaa pikaisesti mietittynä pitää paikkansa ihan hyvin. Täällä mun kämpässä tuskin kukaan muu uskaltaa ilman kenkiä kävellä, mutta rojua ei ihan mahdottomasti ole. Eilen juuri siivosin ja puolen tunnin hääräämisen jälkeen mahtuu taas kulkemaan joka nurkkaan. Paskasta on edelleen, mutta pidän sitä lähinnä sisustuselementtinä.
Sitten jonkun nuoren naaraksen kämppään kun yrität sisään niin ei meinaa eteistä pidemmälle selvitä kaiken sen buutsiviidakon ja muun rojun läpi.
Tuo english test veteli jotain time-outtia kokoajan. :crying: Kokeillaan myöhemmin uudelleen.
Mistä tälläisiä feministejä sitten löytää, harrastuksen tiimoiltakin tulee vietettyä aikaa hyvinkin suurissa naisporukoissa enkä kyllä koskaan ole törmännyt näihin miehiä alistaviin natsinaisiin joiden mielestä miehen pitää tehdä kaikki hommat. Ja ikinä kuullutkaan tommoisesta "tamponit verovaroilla" ajatuksesta tai seisaaltaan kusemisen kieltämisestä, taitaa olla miesten huonosta läpästä lähtenyttä urbaanilegendaa vai olisko sulla lähdettä laittaa? :o
Ehkä sä vaan pyörit väärissä porukoissa..? :thinking:
Ite oon tommosiin törmänny muutamissakin isommissa illanistujaisissa, joihin jostain syystä on rantautunut juurikin tuon kaltaisia vihervassarihippifeminatseja, jotka sitten sopivan pöhnän saavutettuaan kertoilevat kuinka väärin on, kun miehille suodaan kaikki elämän mukavuudet ja naiset jätetään kitumaan menkkakivuista (ja toki siihen liittyen persrättien kalliista hinnasta, jonka joutuu aivan epätasa-arvoisesti itse maksamaan), huonoista palkoista, kotitöistä, ym. vaikka ketään muuta paikallaolijaa ei kiinnosta. :D
Tjaa, vai olenko se minä, joka pyörii väärissä porukoissa? :eek:
Tuon verovaroilla rahoitettavan vuotokontrollin bongasin jotain Uuden Suomen tmv. blogipuolelta (älkää kysykö, en tiedä miksi) ja jossain telkkarin höpötysohjelmassa joku femakko vaahtosi tosta seisaaltaan kusemisesta, kuinka se on väärin ja ylläpitää miesvaltaa(?).
Yleisesti ottaenhan noitten feminatsien vauhkoomiset on sopivassa mielentilassa erittäin huvittavaa katseltavaa, mutta hymy hyytyy viimestään siinä vaiheessa, kun tajuaa niiden olevan tosissaan noiden väitteidensä kanssa. Tai sitten ne herättää vain mahdotonta myötähäpeän tunnetta, kun eivät tajua kuinka idioottimaista on valittaa esim. siitä, kun evoluutio on miehelle moisen kusiputken haarovälistä pihalle lykännyt (niin kuin se ois miesten vika). :lol:
Kai mulla sitten on ollu onnea vaikka kaikennäköisten hiihtäjien kanssa tullut oltua, kun ikinä joutunu oikeesti tappeleen tollasista asioista. Miehet hoitaneet aina renkaanvaihdot, nurmikonleikkuut ja paskaiset ja voimaa vaativat hommat, mä taas siivonnut ja pessy pyykkiä. Näin kun ajattelee niin onpas nolon stereotyyppistä. :D Ruuanlaittohommat yleensä ollu puoliks ellei sitten mies ole ollut mua parempi kokki. :D
Ei sulla onnea ole ollut, vaan olet kaikkien "oikeasti tasa-arvoa" havittelevien naisten pahin painajainen ja täten alinta pohjamutaa heidän kirjoissaan (tai no okei, ehkä miehet on vielä alempana), koska ylläpidät kivikautisia stereotyyppejä hoitamalla "naisten hommia" ja tällä toiminnalla syöt pohjaa pois kaikkien naisten vapaustaistelijoiden työllä ja tuskalla saavuttamista asennemuutoksista - vaikeuttaen samalla näiden urheiden amatsoonien parinmuodostusta tarjoamalla vähemmän työlään vaihtoehdon laiskalle vätykselle, jota myös mieheksi joskus tituleerataan. :evil:
Ei onneks kukaan ole koskaan mulle russuttanut kivikautisten stereotyyppien ylläpidosta, siks epäilenkin ettei niitä natsifeministejä nyt niin kamalasti ole koska mulla kuitenkin aika isot kaveri ja tuttavapiirit. :D Ja suurin syy varmaan mulla tuohon järjestelyyn on laiskuus, siivoan ja pesen pyykkiä ennemmin kuin teen mitään fyysisesti raskasta missä tulee hiki, poikkeuksena tietenkin tallihommat. Ja kavereillakin on aika pitkälti samat kotikuviot. :D
Kalepon allekirjoitus on nyt niin jäätävän hieno että joudun ehkä pian tykätä jokaisesta sen viestistä :lol: