Ai ai, ei ehtinyt ennen beenarin pakettia, mut loppumatka pk-seudulta Poriin 25 minsassa alkaa olla sitä vauhtia mitä mä odotan...
Printable View
Ai ai, ei ehtinyt ennen beenarin pakettia, mut loppumatka pk-seudulta Poriin 25 minsassa alkaa olla sitä vauhtia mitä mä odotan...
Nyt niitä taas näkyy, ne väijyy kun vähiten odotat ja olet autuaassa mielentilassa...[emoji219]
Eihän ne sulle mitään pahaa tee. Ja ainakin ne karvapallot on söpöjä, ampparit ei, mehiläiset vielä menettelee. Mutta kun ei ala hulluna huiskimaan ei ongelmia tule. Mä pelastan sisältä nykyisin ampparitkin ihan paljain käsin eikä yhtään pistosta ole vielä tässä tilanteessa tullut. Pari kertaa varpaaseen on tullut osumaa kun olen astunut ampparin päälle.
Viimeyönä kans pyöriskelin sängyssä aikani kunnes alko vituttamaan ja kattelin youtubesta jotain paskaa. Kerkeshän siinä taas reilun tunnin nukkua ja univelkaa taitaa taas kertyä kun 4 tunnin päästä pitäs taas olla töissä. Mä en nyt tiedä vituttaako enemmän etten osaa tai tajua opetella nukkumaan vai se että pitää aina olla menossa töihin sillon kun tekis mieli nukkua.
Samaa "vikaa" täälläkin. Välillä ei vaan saa millään unen päästä kiinni, ja kun alkaa asiasta tuskastumaan, niin sit ei ainakaan nukuta. Tosin, tarpeeksi kun on univelkaa, niin sitten kyllä lähtee taju kankaalle nopeastikin kun vaan laittaa pään tyynylle. Ei kuitenkaan kivaa olla puolikuolleena töissä, tai muuallakaan... :yawn:
E.Kirjoitusvirhe korjattu.
Nyt ottaa pannuun tosissaan.
Rekisteröidytään, kysytään yksi kysymys Sähkötupakkatilaukset & Tulli ketjussa koska on tilailtu vitamiinipitoisia nesteitä ETA:n ulkopuolelta. Ei sen vertaa että luettas ketju läpi tai edes käytettäs hakua, vaan läntätään oma kysymys muiden samanlaisten kysymysten jatkoksi. Luetaankohan edes vastausta.
Kaksi samanlaista samalla sivulla oli mulle liikaa ja typeryyttäni vielä vastasin toiseen. Ymmärrän että alkuun sattuu virheitä mutta toi oli ensimmäinen asia jonka minä opin jo ennen kuin vaihdoin höyryyn, EI NIKOTIINIA ETA:n ULKOPUOLELTA!
.
Ootte te kyl melkosii veijareita :lol:
Oletko kokeillu 'valepesää' ?
Espoolaispariskunta kokeili uskomatonta keinoa ? ampiaiset eivät enää häiritse Ristoa! - Asuminen - Ilta-Sanomat
Se tunne kun olet hakemassa 3 pakettia vapopostia potsitoimistosta lenkin ohessa ja huomaat että henkkarit on lompsassa ja joka on kotona toisten housujen taskussa.
Ehdotin paikalliselle K-kauppiaalle jotta ottais Nordquistin Rekoa papuversiona myyntiin.
Ei oo tullut Rekoa, mutta eilen oli tullu tuommonen.
1. Onko tuo tottakaan?
2. Onko tuo jo vidduilua?
3. Mitä viddua?
Liite 26981
Se sillanpää kahvi on varmaan tumma paahtoa:D
Kopi luwakkia tai vielä parempi Black ivoryä, sitä norsunpaska kahvia.
Onko vika luurissa vai onko toi ECF:n TapaTalk helkkarin epävakaa?
Ei voi kun ihmetellä Jenkkipostin hitautta. Paketti nytkähti liikkeelle 8 päivää sitten ja nyt vasta Losissa.
e.Hetkonen, sehän on ihan väärällä rannikolla mitä helvettiä ne puuhaa.
.
"Koulukuljetuksessa mukana olevan oppilaan itse kuljettava matka linjaautopysäkilletai taksireitin varteen on enintään 3 km, ellei päivittäinenkoulumatkaan käytettävä aika ylity tai oppilaan terveydentila muuta vaadi tai tie oletodettu vaaralliseksi."
"Talouspäällikkö Raija Heinonen päättää perusopetuksen ja esiopetuksen koulukuljetustenmyöntämisestä silloin kun se perustuu harkintaan."
Jonkun täytyy siis tulla arvioimaan ko. tie ja sanoisin, että viimeisenä oljenkortena olisin suoraan yhteydessä yllämainittuun henkilöön. Toki nämä ohjeet on kirjattu 2015, joten en tiedä vastaako enää ko. asiasta. Voi olla, että 3km lisämatka voisi perustua harkintaan.
^No, tässä on vielä muutama vaihtoehto käyttämättä. Mm. se että jos matka venyy ajallisesti liian pitkäksi, tai jos lääkäri kirjottaisi suosituksen tms. että tyttö haettaisiin kotoaan. Ja tietty viimesimpänä voi yrittää sopia taksifirman kanssa että hakisivat korvausta vastaan pihasta, tuskinpa ne tuolta matkalta hirveitä pyytäisi...
Tie on joskus arvioitu turvalliseksi, mutta silti lähimmän naapurin lapsi haettiin kotiovelta kouluun koko peruskoulun ajan koska sudet:rolleyes: Se ei tietenkään enää päde koska kun siirrytään Kuopioon niin sudetkin muuttuu vaarattomiksi (mitä ne ovat olleet mielestäni kyllä jo aikasemminkin). Mutta kiitos vinkistä ja eiköhän tähän joku ratkaisu löydy, varsinkin kun on päässyt yli alkuvitutuksen:)
Kirkkonummella hiekkatie, umpiperä, kymmenkunta taloa joten hiekkatiellä ainoa liikenne on lasten omat vanhemmat. Ja silti saivat Kirkkonummen kunnan tekemään päätöksen että tie on liikenteen takia vaarallinen. Siis itse ajavat.... omia lapsia...
^No näinhän se menee joka hemmetin pikkukylässä (ja vähä suuremassakin), mutku ei olla alunperin paikkakuntalaisia, ei "silmäätekeviä", eikä ole tuttuja kunnan hallinnossa...
Niinpä niin, valmiiksi jo tiukka aikataulu koulutaksilla, niin 3km ylimääräistä "vaarallisella" hiekkatiellä kusi aikataulut.... Ja arvatkaa kenelle seuraavat vanhemmat kitisee kun koulutaksi on myöhässä jatkuvasti?
Hiukka veto pois, kun melkeen kaksi vuorokautta jatkunut vatsatauti. Mikään ei pysy sisällä, eikä edes höyryttely pahemmin innosta/maistu...
Onnex olit väärässä! :rolleyes:
Liite 27013
Hammassärky! Vanha paikka pettänyt ja nyt korjattiin mutta lääkäri sanoi että on fifty/fifty että tokeneeko hammas vaiko joutuuko aloittamaan juurihoidon. Samalla h-lääkäri käynnillä napsahti 60€ parkkisakko oman huolimattomuuden takia. Ei siis tahallinen.
No voi nyt perkele. Tänään olis varmaan tullut rellu haettua postissa mutta tulliposti päätti näköjään pitää sen itsellään :mad:. Toistaiseksi. Turhaa tulliselvitystä mielestäni. Mukana myös vähän lankoja. Varmaan ajattelivat että nyt on kallis lasti.
Ärsyttää tullin kullinlutkuttajat. Imekää nyt sen 18 euron edestä toisianne, aamen.
Sinänsä ihmeellistä touhua. Kun katselee sitä telkkarisarjaa Suomen Tulli, niin yleisin lause alkaa joka jaksossa sanoilla "Tälläkään kertaa emme...". Toki telkkarisarjastakin tulee aika hyvin ilmi tullin toiminnan tarkoitus; ihan tavan kansalaisten kyykyttäminen. Voi jumankavitaatio jos sulla sattuu olemaan kolme ylimääräistä tupakkaa mukana (sallittu määrä 200kpl) kun palaat KOTIMAAHASI, sakkoa, putkaa, linnaa ja vankilaa läpsästään heti.
Samaan aikaan Haaparannasta kävelee Tornioon täysin ilman minkäänlaisia dokumentteja..... kallista ja yhteiskunnalle haitallista "tavaraa".
Perkule, liian pitkät viiksikarvat ärsyttää. Höyry tiivistyy karvoihin ja kokoajan ylähuuli märkänä. Tarvittis varmaan lyhentää
Joo nyt vituttaa taas! Pieni asia kuitenkin mut silti vituttaa iha huolella. Sain avocadon 24 just näppösii väänsin setupit, mehut tankkii. Lähdin pyörällä lähikauppaa ja ylläri vetskari unohtu laittaa kiinni, ylitin tien ja poks modi ja avocado maahan ja tietenkin juuri kun olin huomannu auto ajoi just modin ja tankin päältä.. Palasina molemmat. No perus vitutus ilme ja hörähdin nauramaa koska näi paska tuuri. Menin kauppareissun jälkee kotii tilasin uuden modin ja kaks avocadoa. Problem solved vaikka vähä kalliiks tuliki.X-(