Ja tottakai feng suin mukaan järjestelet? Tv-taso 65mm koilliseen jos on huonot fibat :)
Printable View
Ja tottakai feng suin mukaan järjestelet? Tv-taso 65mm koilliseen jos on huonot fibat :)
Normaalisti en tykkää muutosta yhtään, mutta nyt on niin kiva kämppä ja pääsee näistä VITTUPÄÄNAAPUREISTA EROON! Onneks pääsen muuttamaan jo 20. päivä.
Sääliksi käy sitä yksinhuoltajaa joka muuttaa tähän mun nykyiseen kämppään vaikka kovasti yritin varoitella...
Kännissä alasti kävelen sisään "enkö minä asukaan täällä enää"
Oliko naisella kilometrejä vielä edessä ?
Reippaana poikana vaan yöllä kömmit viereen ja sanot "eikös me tuttuja olla jo" :)
Kotoa poistun vaatteet päällä mutta joskus ne jää baarireissulle.
Pukkas pari tulevaa Höyrypoliisin kuvaa. Kyl taas kelpais olla Rikollinen.:laugh:
Kukas ne sun vaatteet vie Baarissa?
No jos tulee kuuma :confused:
:lol: Ettei vaan jopa Hiki :laugh:
Liite 18555
Höyryttely tallinassa näyttäisi olevan sallittua melkein kaikissa kuppiloissa.
Yksityisasunnossa tollaienen teretuloa kuva
Liite 18556
Pikallinen e-puoti Tallinna Liite 18557
Se on aina hyvä kun noille liittymämyyjille sanoo vaan että mulla on Suomen halvin liittymä jo valmiiks niin se tyrkyttäminen loppuu siihen. En ainakaan usko että on halvempaa kun tämä Saunalahden 19,90e/kk jossa rajattomat puhelut/viestit/netti.
Mulla ja MrDeliriumilla on vielä halvempi :)
Mutta normaalihinta on 29,50e/kk kun Saunalahdella se on 24,90e/kk :teaching:
Mut mä pystyn jatkamaan tarjousta loputtomiin ;)
Minä kun päätin, että en enää osta klooneja. Nyt vissiin zkysin kehotuksesta on pakko.
Muutaman vuoden joudut olemaan siltikin karenssissa, että se kloonien karma lähtee susta pois ennen kuin pääset meidän sänkyyn mukaan.
Halvasta puheen ollen.
Lotus Esprit Fins Retractable Wheels | eBay
Hyvä on. Onpahan sulla muutama vuosi aikaa totutella peniskateuteen.
http://cdn.cutestpaw.com/wp-content/...-of-banana.jpg
Miten tarjousta pystyy jatkamaan loputtomiin?
AAARR mitä helvettiä nyt taas :lol: :lol:
Tuittu heräs ku oli peniksistä puhe :thinking:
Heeei! :glare:
Kohta pääsen varmaan taas ulos nukkumaan.
Omasta kämpästä.