Pannukakkutalo kiroan sinut vieläkin maha täynnä ja pahaolo
Printable View
Pannukakkutalo kiroan sinut vieläkin maha täynnä ja pahaolo
jassolle(?) kiitos taannoisesta ikkunanpesuaineohjeesta. Äsken pari lasia pyyhkäsin, ni kylläpä lähti kivasti puhtaaks ja taas näkee läpi [emoji41]
Onko "20 tippaa on 1 ml" riittävän standardoitu, että sillä tohtisi laskea prosentuaalisia pitoisuuksia?
Lähinnä tarkoitan sitä, että kun noita tiivisteitä tuli tilattua läjä, niin ei jaxaisi huuhdella ruiskuja X+1 kertaa, vaan ennemin laskisi monellako tipalla 5 ml pohjaa tulee hyvä.
No eipä noita tippoja tarvi laskea kovin usein, lähinnä, kun aletaan pelata alle millin määrillä.
Mutta hyvä tietää, että noilla isommilla nokilla se on suht standardi, voi noita pikkupulloja kaadella isompaan tarpeen vaatiessa.
No kyllä mä väitän että saan samastakin pullosta tiputettua erikokoisia tippoja. Kai niilläkin sopat saa syntymään, ei se siitä ole kiinni. Laatukin todennäköisesti olisi omiin kokkailuihin riittävä (näin mutulla), mutta ei sitä nyt kyllä tarkaksi voi sanoa edes vitsillä.
Vaaka ei paljoa maksa. Ainoa ongelma on sen jälkeen enää noi lasipullot. Ostin pipettejä kyllä niitä varten, mutta niiden merkkaaminen ja säilyttäminen on ongelmallista, kun olivat kymmenen pussissa. Ruiskut on niissä kääreissä ja niihin on helppo merkata mille maulle ruisku on omistettu. Ei vaan kolmen millin ruisku mennyt eilen tpa:n lasipullon suusta sisään. Tai no meni se kun väkisin runno, mutta pois ottaminen oli jännää puuhaa.
Minkäs takia mä pidin tätä H-Dripperiä laatikossa...
Ai niin, melko vittumainen tehdä setuppi kun on tottunut nykypäivän rippereihin.
Meni se claptoni lopulta, toista en ala.
Lasiin lämmintä vettä ja joka tiivarin välissä imaset + ruuttaat sitä vettä ruiskussa. Tarpeeksi puhdasta tulee ja jos ruiskun neulaan jää tippa vettä, niin voi voi. Tarpeeksi pienellä ruiskulla onnistuu pienetkin määrät mittailla mainiosti, jos ei ihan tipan tarkkuudella tartte kokkailla.
Tekee kerralla 100ml satseja suoraan hyvään mittalasiin, ei tarvi ruiskujen kans pelleillä [emoji106]
Siis puhun tiivarista, helposti onnistuu kuudenkin eri tiivarin mittaus suoraan mittaan.
Muuten hyvä setä mutta asteikko on sulla hakusessa vielä [emoji8] [emoji69]
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...55fcae0275.jpg
No no... 250ml on suurin mitä löytyy. Se on tarkempi ku toi hehtaaritonkka [emoji106]
Mulla jostain syystä löytyy noita hajakokojakin hyvin [emoji8]
Siis mitä vttua [emoji33]
Mitä mä väkisin sotken 0,6mg niksaa joukkoon? W#3 + CP ja 10% sekotussuhteella tömisee 0-niksoilla ihan yhellä lailla [emoji57] Testailenpa tämän illan vetää nollaa.
Yli 4 vuotta meni et uskalsin nikotiinitonta edes tehdä. Uskoin vaan et ei oo mitään kurkkutuntumaa, mut ainakin tässä nesteessä ei ees huomaa onko tilkka niksaa vai ei...
Aukeneeko tästä jasson tie nikotiinittomaan elämään?
Kenties [emoji57]
Lähinnä tuossa tulee se, että noi ruuvien kannat ovat ajalta, jolloin .2, .25 ja .32 olivat pop.
Kävin huuruilla ja nyt yskittää onko vika vapottelussa ? [emoji87]
Eikä ole kun perus hengitystieinfektio :teaching:
Olipa vähän erilainen tuo Ripin uusin video.
Toisaalta kommentoijien typeryys huvittaa (ja vähän huolestuttaa), höyryttely kun EI ole haittavapaa harrastus ja eihän kukaan oikeasti kuvittele, etteikö Youtube tähdet tekisi samalla vähän rahaa?
juon olutta koska se on hyvää :)
En juo olutta, koska olen menossa yöksi töihin. :)
En juo olutta, koska olut on pahaa enkä ymmärrä miten siitä voi joku tykätä.
En juo olutta koska siinä euroopan korkein vero. Juon nyt Gabriel likööriä 45 vol 3.90€ 0,5l per pullo.
Eli Pave ei ole maistanut kun Karjalaa & Lapin Kultaa
Seuraavaan pakettiin siis pari pienpanimon tuotetta [emoji106]
Pave on oikeassa,kalja maistuu hevonkuselle.Tunti vielä ja alan särpiä Puschkinia (8€ pullo) vaddumehulla.
Kalja o janojuoma, kännii juua sitte kirkasta.
Sandels se "laadukkain" mallas, kaikki lapparia paremmat o snobbailua.
Siksi juonkin vaan nobelaneria. Ja tällä hetkellä dry vodkaa.
Kaikki viskit ON pahoja.
Kyllä minä viskien hienouden osittain ymmärrän, en ole maistanut kuin vissiin kolmea ja kyllä niistä erot huomaa, ja ymmärrän miten joku voi niistä tykätä. Olut nyt vaan maistuu minusta kissankuselle.