Jos oot hiilivaunu ki kelpaat kyllä [emoji87]
Printable View
Mä aina vannoin että musta ei tule koskaan sitä ihmistä. Niinpä hakeudun vaivihkaa ylätuuleen.
Fingerporista puheenollen paikallinen eläinhoitola mainosti taannoin jotenkin tälleen: Karvakaveriin on kiva tulla. Mietittiin onko tuo liian paha Fingerporiin ja enemmänkin Juho Juntus -kamaa.
Lupi: Forkkako ny maan alle, palvelin Boliviaan ja mustat viitat ja salaiset sormimerkit että tunnetaan varjoisilla kujilla ?
10k on aika lähellä prosenttikerhoa nikotinisteistä muutenkin. Eli Bandidos tyylillä jatkossa...
Uuuu...me ollaan niin pahiksia[emoji38]
No, ellei taka"tuuppausta" körssipirulta tuu, helppo nakki tämä. Ei oo körssi ees mielessä ollu koko pv. Todistaa taas että höyry toimii. 💪
Kylläpä miehet ootte ronskin lemmekkäällä päällä.
Siis parta = höyryttelijä. Tuommoinen Urdu on höyryarkkityyppi. Kuulemma.
Mää perustan oman %-kerhon [emoji16]
Nahkaliivi ja farkkurotsi löytyy ja kalju ja vähä partaa...
Steam Angels? [emoji56]
Pääjehun titteli lienee sitten Tom of Finland.
Toissailtana katoin vähän dokkaria KKK:sta. Minkälainen tyyppi nimittää itseään suurlohikäärmeeksi, ja onko se ihan tosissaan?
Ihmettelin kun siirryin höyryyn että miten rööki haiseekin niin lujasti paskalle ja kauas, koska en muista että ennen tupakoinnin aloittamista olisin sitä niin voimakkaasti haistanut. Enää se ei ota nokkaan yhtä voimakkaasti jostain syystä. :blink: Mutta jösses miten pahalta tupakoijat haisee junassa ja bussissa. En tiedä miksi se toisiin pinttyy extravahvasti, jotkut tupakoijat taas ei ilmianna itseään hajullaan. Vaikka kyllä kaikilla röökaajilla henki haisee jos tarpeeksi läheltä menee haistamaan.
Tunnustan että tunnen itseni tupakoijia paremmaksi. :D Säälittää katsoa ihmisiä nortti kädessä, surullinen näky. Ja sitten ne vielä suhtautuu epäluuloisesti höyryttelyyn... Ei sillä että itse tuputtaisin, puhun höyryttelystä jos kysytään. Vituttaa että jotkut niistä syöpäpesäkkeistä tulee juttelemaan sähkötupakasta jos eivät sitten kuitenkaan oikeasti ole kiinnostuneita vaan alkavat tulkuttaa iltapaskan lööpeistä lukemiaan juttuja. Vielä kun lumet ei ole kaikki sulaneet voi käskeä suksimaan vittuun siitä pyörimästä. :evil:
Ai niin, unohtui lisätä että toki eka ammutaan alas väärät luulot lyömällä faktaa tiskiin ennen kuin toivotetaan hyvät päivänjatkot... :lol:
Mikäs GK = Gay Keskiviikko tästä nyt kehkeytyy
Tarviiko vanhan alkaa vetämään kaasunaamaria päähä jo ?
Alkaa vanhana olee aika liipasimella tälläiset jutut näes [emoji86] [emoji85] [emoji87] [emoji69]
Lääketiede auttaa.
Pitää, sellasta mis on se ketju [emoji8]
Aah, ihanaa [emoji173] tätä mä ootinkin [emoji106]
Ai mää vai...
Kaasunaamari on out, oldscool meininkiä [emoji56]
Mulla tekee tosi pahaa röökinhaju[emoji30] Tänään kävin lukkoliikkeessä ja naismyyjä vetää tupakkia.Ei se haissut kessulle, mutta sen hengitys,hyi mikä kalma[emoji15] viemäriperseraatokuollut haju[emoji37] Meinas oksu tulla hyh!! Pahinta on se, kun joku on just vetänyt röökin ja tulee hönkimään naaman eteen[emoji44] [emoji90] [emoji90] [emoji90] [emoji90] [emoji90]
Te ootte nyt vaan kriirtisessä tilassa, kyllä se siitä.
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...df39e456f2.gif
Päivän parhaat naurut tuolla muualla, kiitokset Tepalle. :D
Mitä ihmettä täällä touhutaan?
Skippaan tuon teidän kaasunaamarilateksilakana-junan.
Ei ole kuin yksi oikea juna vääräuskoiset, Ossi-juna.
http://youtu.be/N0i9yCZ5D8E
Ei, kyllä se taisi olla tyyliä "Mun nimi on Harri, mutta en ole varma onko se Harri".
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...2d10a9297a.jpg
Oijoi. Kuka saa huomenna lelun... No en mää vaan juniori millä on syndet. No jos posti suo niin mulle tulee ruskea kuori VapeTalolta = semisynttärit?