Sanoi mahdollisesti Luupponen toisella nimimerkillä :laugh: Nyt on foliohattu tiukalla..
Printable View
Eli troijalainen luupin koneesee vaklaamaan mitä se setä touhuaa vai ? :)
No huh huh olipa homma kokkailla tuon inan testipaketin kaikki maut. Tottunut liian helpolle kun tekee 50/100ml pulloja niin laittaa puol/koko pullo(n)a tiivaria ja loput pohjaa niin nyt piti oikein mittailla 10ml pulloihin :D
Pikku & Iso ässä kiittää smami :)
Toivottavasti kaleppo ei täysin kyrpiintynyt,ettei enää foorumille palais:unsure:Mukavahan sen kirjoituksia/vitutuksia oli lueskella:)
Ei Kalepossa mitään vikaa ole. Meni vaan pikkuisen överiks sen käytös myyntipalstalla. Mukava Heppuhan se.:)
Joku onneton modaaja koittanu tehdä 26650 stäkkiputkee
NSFL Varoitus!!
POLIISIEDIT
Ja tuohon sitten NSFL-varoitus, siellä on aika paljon gorea.
No niin kiitos nyt on hyvä mennä syämähä :D
Lihamureketta
onneksi tosiaan ehti jo hyvän aikaa sitten hoitaan tuon syömisen :D
Hitto tää Pohjolan Liikenteen wifi -yhteys on hanurista, katkeilee vähän väliä.
Sanottakoon sellainen tuosta linkistä, että sen takaa löytyy silpoutunut ihminen eli en suosittele katsomista.
Ja aloitteleville sorvareille hyvä neuvo: älä käytä hupparia tai paitaa, missä on pitkät hihat, ja poista pitkät lastut koukulla.
No hyi oliko ihan pakko laittaa tollanen linkki tänne! Paloi verkkokalvoille kiinni toi kuva! X-(
No siks minä kirjotin siihen alapuolelle NSFL...
eyebleach.me eyebleach for your mind, soothe the shocking siitä vähän eye bleachia
Tuli nälkä. Olenko sairas?
Vähäsen :thinking:
Ei tuo silti vielä kovin pahalta näyttäny. Oli aika rajun näkenen tapaus reilu 10 vuotta sitten, kun satuttiin kaverin kans kolaripaikalle. Henkilöauto oli ajanu traktorin perään. Traktoris oli perälevy paikallaan. Kuljettajan alaruumis oli kuskin penkillä, ja vyötärösta ylöspäin erilaisena soosina hattuhyllyllä...
NSFL = Not Safe For Life eli yleinen merkintä kun on goresta kyse. Paitsi Al Gore :wheee:
oke s:
ihanat kissanpennut.
:wheee:
Laskin just, et ollaan rouvan kans säästetty 50€ viimeisen 4kk aika kun ei olla enää tupakoitu:laugh:. Eli hyvä syy kaivaa ostohousut esiin ja lähtä shoppaileen :D
seuraava gorelinkki (suora) ansaitsee ihanat bannit suorilta käsin. kyllä nyt tissit ja perseet vielä menee mut jotain rajaa. kiitos.
Taidat ittenkin tykätä siitä toisesta ketjusta :)
Kunhan pysyy siistinä.:rolleyes:
Nonni, päivän riehunu mööpelien kanssa ja aika Jasomenin. Yhdellä kivellä.
Kyllähän tuo känni kelpais. Päivän taas kuunnellu naapureiden huutamista. Onneks enää 3 viikkoa tässä osoitteessa X-(
jahas, sanoinko mä jotain vonkumisesta edellisestä modesta tai siitä koko tapauksesta?
oonkohan mä liian hölläpamppuinen tänään kun en kajauttanu suorilta pieniä lomia. edellytän toki että kaikki lukee kaikki tsätin viestit. :D
case is closed. dare me.
ja sitten iloisempiin asioihin;
kun täällä nyt on esitetty foliohattuilua siitä, kirjoittaisinko täällä myös jollain toisella nimimerkillä...
vastaukseni siihen on valitettavasti EI.
olen suoraselkäinen kuin kuivunut parsa syyspakkasella. olen rehellinen oma itseni kuin vasikka kolmen päivän sellityksen jäljiltä.
en koskaan valehtele tahi kierrä totuutta vaan tiedotan siitä mikä sillä hetkellä on tutkinnan kannalla edullisinta
Minä olen täällä teitä varten, ja minä olen iloinen siitä, että te olette täällä.
ProEsavuke! Semper Fi! Leetness to teh end!
Oliko vielä jotain? :yeah:
Juu OLI! Hyvää työtä sä teet :)
Nojaa, pamputa jos tarvetta koet. Ei täällä tapauksesta sen kummemmin ole puhuttu, mitä nyt joillekkin valaistu että mitä on tapahtunu. Osa väestä, kuten minä ei koko tarinaa tiedetä ja syystäkin mielenkiintoa olisi loputkin stoorista kuulla, koska jouduin poistumaan untenmaille keskenkaiken.
Ainakin multa on menny ohi se viesti missä on sanottu, ettei asiaa saa koskaa enään edes forkalla mainita.
Ei mulla muuta.
Minä oon oottanu jo vuoden että tulisit pamputtamaan mutta ei oo näkyny :( VG-purkki on turhaan tuossa hyllyllä odottanut.
Yhen varotuksen oon tainnu saada mutta sen anto ViZi :thinking:
Ai perkele oon minä saanu kaks varotusta, seuraavasta varmaan tulee jo banni
Pitäisköhän mennä piparipurkille. :whistle:
Muutama lähinnä kaipaili Kaleppoa takaisin foorumille liittymään tummaan joukkoomme, koska mukava mies ja suupaltti yökyöpeli. Annan ääneni tälle myös.
Vaikka tulis Nokialaisesta nuoriso-ohjaajasta...
Mulla on vissiin ollu onni myötä, kun en oo saanu yhtäkään varoistusta. Siinä rajoilla kyllä ollaan varmasti menty jo jonkun aikaa :D
kale, tuus ny backkii sieltä.
Mulla tuli toinen varotus offtopicista jossain muussa kuin offtopic-ketjussa ja toinen varoitus "suunsoitosta" :lol:
Mää sain ensimmäisen tuosta sorvarilinkistä 😀😀