Mieteinkin kuka tuon opettajattaren siippa mahtaa olla :D
Printable View
Emmie ruppee tääl ketää nimitteleen ellei ihe halua tulla julkisuuteen :evil:
Eikä minul oo tapaan tääl tai ylipäätään missää avautuu mut aattelin et tääl muutki purkaa paineitaan perkele pihalle ni piti tuos pillit laittaa soimaan miunkii :DOnneks sei suuttunu ja tyytyväine ol ko olin ruokaa tekeens ku heräs.
Joskus sitä vaa nyppii,mut periksi ei anneta perrrrrrrrrrkele :banghead:
Sulla on Kaleppo kultakimpale hyppysissä, älä hukkaa sitä :thumbup:
Jos ymmärsin oikein :o
Hitusen samaa kelailin, kuin jasso, oletettavasti, yllä.
Emmie kullaksi ihteeni kuvailis mut meis on vähä sitä vikaa jokases et hyvät asiat jotenki häviää.
Helpompi niit huonoi on huomata ja niistä valittaa.Miussa sitä vikaa et esimerkiksi.vatvon iteksein vaa asioita,en jaa niit kellee,en niit pahoi asioit mitkä päässä velloo,oon liian sinisilmäin ja koitan nähä kaikes vaa aina hyvää,vaikkei sitä löytyskää.
Vääryyttä ja paskaa kokee kaikki ja melankolisena suomalaisena sitä paskaa on helppo vatvoa missä vaan.
Pitäs järjestää täälki semmoin kehumis ketju tai semmoin mis vois kaikki kertoo miten kivasti asiat on,
vittu mikä maailmanpelastaja aattelee varmaan moni täs kohtaa :crazy: Ja on se tosi varmaan seki et harvemmal nykymaailmas on oikeesti kaikki hyvin.
On minuuki elämä koetellu,ja koittelee jatkuvasti mut en niist yleensä mihkää valita tai kerro vatvo,koska kaikkeen vaikutat vain ja yksin sinä.
Loppujen lopuksi yksin täällä maalla vaan temutaan,harvoja ovat ne jotka oikeasti antas kaiken tai henkensä toisen puolesta.
Enkä ole juonu yhtään punaviiniä jos sitä aattelette.Eikä myö aleta tääl julkisesti varmaan ton herra Kallen kanssa matsaamaa tai setvimää näitä kaikkia perkeleen suhdekiemuroita,mölisköö tääl iha ihekseen :laugh:
Ugh,olen puhunut.
:thumbup: Harvinaisen "jalat maassa" tekstiä! Pidä oma linjas ja tolla asenteella pääset toivottavasti pitkälle :thumbup:
Hienoa tekstiä järkevään sävyyn, turha vaatimattomuus vaan paistaa läpi vaik ainesta ois ihan toiseen äärilaitaan :confused:
Toivotaan joo :)
Oon aika pieneen yleensä tyytyväin,tietyst ku ikiin mitää isolla lusikalla annettu,tosin osaan myös olla törkeen tarkka jostain,ja pääasiassa teen kyl kaiken satalasis,niiku tuon työnkii vaikkei siitä mitää heru takasi.
Rahkeet ja aineet riittäs vaik mihin mut ei oo mahista vaa tehä ja päästä sitä näyttämään.
Oon muutenki vähä tämmöin suffer and joy in silence :laugh:
Huono itsetunto ja perseilty menneisyys kenestäkään huonoa tee, se on elettyä elämää.
Jos siitä jotain on käteen viisauden muodossa jäänyt, niin hyvä ja ennen kaikkea jos niitä virheitä ei toisteta enää, niin en mä siinä huonoa kyllä näe.
Kaikilla kun ei luonto tahi tuuri ole samalla viivalla toisen kanssa.
Älä ota muiden viittoja harteilles, vittuakos ne loppupeleissä tietää.
Kai tuo jo jotain tietää kun toistakymmentä vuotta tunnettu ja siitä muutamassa erässä yhteistä taivalta puolenkymmentä vuotta. :D
Suomalainen sotilas ei peräänny koskaan! Vaan tekee täyskäännöksen ja etenee jälleen! Tuleen ei saa jäädä makaamaan, mutta maihin pitää osata mennä oikeaan aikaan. Maihinmenon jälkeen pitää osata myös nousta ylös ja hakea paremmat asemat. Päämääriä pitää olla! Miehet ovat saaneet naiset riesakseen ja naiset ovat saaneet miehet riesakseen. Jos luulee että tätä tosiasiaa yrittää muuttaa, muuttamalla itseään naiselliseen suuntaa/miehiseen suuntaan, on elämä menetetty. Aina joku pettyy, pahinta on jos itse pettyy. Olkaa miehiä ja naisia, niinkuin on tarkoitus! Eikä mitään sekasotkussa olevia henkilöitä, koska silloin paska lentää tuulettimeen!
LUULEE tietävänsä, äläpä unohda.
Kukaan kun ei loppupeleissä koskaan voi toisen sielunmaisemaa täysin lukea.
Totta jälleen.
Tuli väännettyä testi mielessä 500# meshistä H-attyn dual-coil versioon n.0.8 ohmin setuppi ja se perkele wickaa vielä tulpattunakin. Syy siihen miksi tässä ketjussa on se että jos toi osoittautuu vielä taskuystävälliseksi niin joudun menemään hattu kourassa tonne "myönnetään, tunnustetaan" ketjuun pyörtämään vaijeri hehkutukseni meshin edelle :facepalm: ittu...
ite heitin myöskin tänään novumista vaijerin helvettihin ja meshpötky tilalle... ja kyllä se maku ON parempi :)