Ettei vaan menis pelkäks kyntämiseksi. Liite 15267
Printable View
Ettei vaan menis pelkäks kyntämiseksi. Liite 15267
Minne laitetaan tuparilahjat tulemaan ?
Miettisin jos laittais vähän isomman läjän vapo-omaisuutta kerralla myyntiin.
Kannattaisko tavaroita alkaa myydä:
A. Yksittäin kiinteällä hinnalla.
B. Koko läjä kerralla kiinteään hintaan.
C. Koko läjä kerralla huutokaupassa.
?
Mitä fiiliksiä?
Löytyy kaikkea laidasta laitaan. Eli putket/modit, atot, clearot, bogekamat, rakennustarvikkeet, akut, laturit jne.
Tarkotuksena olis lopetella tätä harrastusta sillä tapaa, et myyn kaiken paitsi yhden perus ego+clearosetin jotka tulossa nyt postista.
Lisätään nyt vielä et harvoin olen mitään höyrykamoja myynyt pois.
Ei ole mun tapaista jatkuvasti pitää tavaraa kierrossa.
Könttämyynnin vaivattomuus siis houkuttelisi.
Kauppaa olen foorumeilla tottakai käynyt jonkinverran, yleensä kyllä ostajan roolissa.
Mitään yksittäisiä clearoja en jaksais alkaa lähettelemään.
Jos sulla on jotain HE-kamaa niin myy ne erikseen mutta muuten varmaan koko paska huutokaupassa kerralla.
No parista tavarasta luopunut jo etukäteen.
Miettisin just et jos köntässä myy arvotavaraa ja peruskamaa ni HE-ostajaa tuskin kiinnostais ne peruskamat siinä kyljessä ja ehkä taas clearoja/peruslaitteita himoitseva ei puolestaan halua maksaa noista kalliista tavaroista.
Noh, on tässä tehtävää vielä. Kaikennäköistä saa pestä ja heittää setuppia roskiin ennen kuin kehtaa kuvia ottaa.
Mitään suuria aarteita mulla ei ole nykymittapuulla hallussa. Dicodes Dani Extreme vissiin arvokkain.
Tosin voi joku myydä Provariakin köntässä clearojen/bogejen kanssa....
Kaikille hinta ja myös könttä hinta mikä vähän alempi (leskee sitämyöten kun muuta myydään). Huudolle minee nopeeta mutta hyvin alkaisella hinnalla, jos ei oo jotain tavoiteltua HE.
Ja on tossa sekin, että isoa kasaa HE kamaa kerralla on meistä harvalla varaa ostaa. :D
Ehdotan kanssa, että HE:t erikseen ja romppeet säkkinä.
Joo pläänäsin nyt silleen et jotkut muutamat kamat yksittäin, jotkut tietyt comboina tai setteinä esim putki, ato ja rakennustarvikkeet.
Sit loput vaikkapa bogekasa jossa tankit, boget, täyttökamat, puncherit jne ja sit clearokasa jossa tankit ja atopäät könttänä.
Sitku siirryn lopun edessä käyttämään vaan tota pikku egosettiä, niin luovun myös diynesteistä ja heitän pohjat, pullot ja tiivarit appiukon tai kaverin kiusaksi.
Voi ostella jotain valmisnesteitä loppua kohden kun kulutus ei ole enään +5ml/päivä -luokkaa.
Tietääkö muuten kukaan et mitä tuollaisesta AC9 gennyatosta kehtaa pyytää?
Ovh ollut tietenkin uutena iso, mut aika kulkee ja uusia kamoja tulee kokoajan markkinoille.
Kahdella hatulla erikokoisin ilmarei'in.
Helppo rakentaa ja toiminut hyvin omassa käytössä.
Tullut mulle muiden kauppojen yhteydessä.
Otin tämän kaman esimerkkitapaukseksi siitä, et onko vanhalla HE:lla enään mitään arvoa?
Luulen et jos kaivan antaumuksella tuota vetolaatikkoa, niin törmään vastaaviin ristiriitaisiin tapauksiin.
Voi käyttää sit verrokkina muissakin asioissa.
No jos nykyään saat tuosta AC9:stä uuden RSST:n hinnan eli 30e niin hyvä on X-(
Niimpä ;)
Silti Rsst kuristuspalalla yms modauksilla omistaneena (saa muuten laittaa aikas paljon et tulee mieluisaksi käyttää) tuntuu et AC9 paljon parempi vehjes.
Silleen se vaan menee :)
Just se sama:)
Se vois olla kova, jos kärsii matalasta verenpaineesta. :thinking:
Vittu muuten, mulla on 1 kaveri jolla on sit maailman lyhyin pinna, mut se ei osaa pitää mistään näprättävästä käsiään irti. Saiskoos sen innostuun vapottelusta...
Olis tällainen kilpailu meneillään jonne tarvittaisiin lisää ääniä.
Voittaja pääsee esiintymään Aukusti festivaaleille.
Pienen ihmisen unelmia :).
Tuli mieleen että täältä voisi saada nätisti muutaman äänen, eli klikatkaas linkkiä ja käykää kuuntelemassa musaa.
Äänestäminen tapahtuu tykkäämällä Uu the Extraordinairesta linkin takana.
Kiitos :)
Uu The Extraordinaire - Aukusti 2014
Onko kenties sun vai sun tutun proggis? Itsekkin olen (yllättäen) esiintynyt Aukustissa Code Failuren kanssa ja ihan mainio kokemus se oli ja yleisöä oli enemmän kuin olisi toivonut etenkin kun ottaa huomioon, että oltiin illan ensimmäinen esiintyjä :punk: Parastahan oli kun ennen keikkaa oli haastattelu niin vokalistina ja säveltäjänä (n. 90% materiaalista mun tekemää) velvollisuus sysättiin mun ja toisen kitarstin niskaan :) Ai mikä siitä teki parasta? Se, että muu poppoo roudas ja teki soundchekin sillä aikaa :D
Mä olen tässä ystävän taustalla toimivana organisoijana.
En mä osaa ite soittaa tai esiintyä mutta mulla on sitten muita lahjoja promon puolelta millä tuen kaveria ja artistia :).
Sikäli aika vi*usta ollut huomata miten vähän ihmisiä kiinnostaa oikeasti muiden asiat.
Jos nyt verrataan asioita, toiset tekee vuosia töitä ja haaveilee juuri esiintymisistä ja keikoista.
Tekee musaa ja opettelee juttuja.
Sitten alkaa pikkuhiljaa tulla keikkaa ja mainostelet niitä, laitat musaa kuunneltavaksi yms. ja ketään ei kiinnosta.
Jos yksi tykkäys esim. tässä kisassa ottaisi aikaa sen neljä sekuntia, niin se on liikaa.
Puhumattakaan siitä että pitäisi jotain käydä kuuntelemassa.
Mutta samaan aikaan facessa kiertää jotain vitun kaninkuvia millä on tuhansia tykkääjiä ja satoja kommentteja.
Vähän jäi ihmetyttämään toi Cats klooni dripperi kimppa, hinta siis siitä.
Kuka sitä myy kiinassa yli 20 dollariin?
No kunhan muistat pestä kädet motomotokeskustelun jäliltä niin pitäis olla melko jämpti homma !