Ensimmäiset hatsit otettu, litkuna LiQuA Traditional Tobacco nic 24mg/ml. Kohtuu jämerä nikotiinin maku / kurkkutuntuma tuli varsinkin isommilla Wateilla ja lisänä jotain muuta mitä vaikea kuvailla.. mutta ei mikään pettymys tästä on hyvä jatkaa..
Printable View
Ensimmäiset hatsit otettu, litkuna LiQuA Traditional Tobacco nic 24mg/ml. Kohtuu jämerä nikotiinin maku / kurkkutuntuma tuli varsinkin isommilla Wateilla ja lisänä jotain muuta mitä vaikea kuvailla.. mutta ei mikään pettymys tästä on hyvä jatkaa..
En tiedä hyppäsinkö heti kyynärvarsia myöten shaibaan mutta laitteiksi tilaan GodMod180w sekä istick 30w,että myös ego one xl paketin tankiksi valitsin kangertech subtank minin ja Smok x pure rdan jota olisi tarkoitus käyttää god modin kanssa xD
No onhan siinä aloittelijalle kerrakseen :D Kannattaa ehkä totutella sen istickin ja subtank minin sekä one xl:n kanssa vähän aikaa höyryttelyyn, mikäli siis oikein ymmärsin että olet vasta aloittamassa?
Saahan God modistakin tehot melko alas tietenkin ja sen kanssa kannattaakin olla varovainen alkuun. Mitkä akut hommasit Godiin? X-puresta oma kokemus kertoo ettei taida olla ihan se helpoin setupoitava ehkä aloittelijalle mutta kyllä sekin onnistuu varmasti :) Kanthalit ja pumpulit myös hankittu?
LG HE4 akkuja meinasin tai samsung lr25 vai mitä ne oli kun en löydä mistään sonyn vtc4:sia ja pumpulit ja kanthalit tulee samassa tilauksessa. lol joo onha toi aika tilaus alottelijalle mut "GO BIG OR GO HOME"!!
ja jotenkin on sellainen olo että jotain kumminki unohtuu ostaa:D
Siis tuut huomaamaan että sitä tulee "tarvittua" vielä paljon erilaisia kikkareita jatkossa ;) vtc4 on tosiaan aika kortilla, niitäkin ymmärtääkseni kuitenkin tulossa jossain vaiheessa markkinoille lisää. Koitappa löytää jostain vtc5 (normaalihintaan) ni nostan hattua :hatsoff: taitaa olla koko maailmassa kaikki loppu :D
Taitaapi olla kaikki sonyn vtc kiven alla piraatteja voi löytyy halvalla
Kappas peskule. Akku Sony US 18650VTC4 30A 3,7V 2100mAh Tehomalli en nyt sit tiiä pitäskö tilata varastoon jo???
Tuli itsekkin tollainen CE5 tilattua alkuviikosta, ens viikolla varmaan pääsee sitten testaileen. Näyttää olevan vaikka minkälaista laitetta tarjolla, hankala oli päätös että mihin päätyä kun ei aikaisempaa kokemusta tosiaan ole laitteista.
Ihan makuasia, mistä alkaa tykätä. Toki täältä kyllä löytyy hifistelyä, mutta ilmankin pärjää. Itse olen ollut tuohon kyseiseen aloituspakettiin varsin tyytyväinen ja käytössä se pysyy niin kauan kuin osat kestää.
Moro! Piti itekkin liittyä tänne foorumille kun oon tässä höyryttelyn alottanut. Ostin justfogin 1453 aloituspakkauksen ja 20ml höyrytelleenä ollut tyytyväinen. Mutta nälkä kasvaa syödessä joten pitäs saaha vähän parempaa tilalle. Tekeekö tommosella modilla mitään? iStick 30W box mod (1 kpl) | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa Vaikuttas ihan hyvälle hintasekseen. Ja sitten tommosta kaveriks: SUBTANK MINI | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa
Ja onko mitään hyötyä jos ostaa ton istick:in ja laittaa siihen ton 1453 clearon ja sitte ostas joskus ku on enempi rahaa ton subtank minin? Luulis ainakin saavan enemmän höyryä irti kun tolla vakio akulla.
investoi se parisen kymppiä lisää suoraan istick 50w.een. tuosta 1453-lierosta itselläni ei kauheasti ole kokemuksia, mutta kyllä se n pitäisi toimia. Varovaisesti vain niiden wattien kanssa ettei kärähdä.
Toimiiko subbari 0.5ohm päällä istickissä, ainakaan 20w versiossa ei toimi.
Ainakin eleafin sivuilla sanotaan et 50w toimis 0.2-5:llä ohmilla ja 30w 0.4-5
Et periaatteessa pitäs toimia ja puhkua
Subtank mini pelittää iStick 30W:n päässä mutta jos käyttää 0.5 ohmin atopäitä ni tulee nopeesti 30W vastaan. Investoit sen parikymppiä ni saat iStick 50W jolla ajelee jo mukavasti. 50W:ssä vielä tuplasti isompi akku ja ylikuumenemissuoja. Muutenkin tuolla Kanger Subtank -ketjussa oli kehuttu juuri noita 0.5 atopäitä. http://www.e-savuke.com/vb/atomisaat...ubtank-29.html
Eikö toi subtankki oo aikas yliampuva hankinta jos justfogin 1453 on ollu pariviikkoa?? ,no tosin itekkin erehdyin 2-4vkon jälkeen jo rakenneltaviin mut silti hitusen tuntuus vähinsä et arvaakkonä että tuolle kelpaa liemet vähän eri tavalla ja niksat saat pudotella melko tavalla jne,,no siinähän ne tärkeimmät varmaankin.
No eikös se oo hyvä ostaa kerralla kunnon vehkeet. ;) Ja varmasti menee paljon enemmän nesteitä mutta niitä saa kaupasta. Ja vissiin pitää sitte ostaa toi 50w istick.
Moro
On tullut muutama vuosi poltettua, ja ajattelin siirtyä sähkölliseen :punk:Mikä on tämän hetken "paras" e savuke aloittelijalle ? Tuo ego
-t? ? http://www.elektrosavu.com/joyetech-egot-p-770.html
Ovatko nuo 1100 mah -akkuversiot paljonkin isompia kuin 600 mah ?
Onko tuossa ego - härpäkkeessä sellainen maun voimakkuus - säädin ? Kiitän jo etukäteen kaikista vastauksista/neuvoista :cheers:
FinnVape iMist sähkötupakka | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa toi on halvempi ja saa mukaan 10ml nestettäki
Voihan kerpele. Mä niin ajattelin, että näppärästi tilaan itselleni sähkötupakan. No joo, hermothan tässä menee heti kättelyssä, miljoonaa eri vaihtoehtoa, miljoona eri termiä ja miljoona nettikauppaa. :blink:
Ei riitä tämän daamin hermot hifistelyyn. Yritin lueskella eri keskusteluja ja saada niistä vinkkejä...Joo, paljon oli kokemuksia, mutta mun hyvin epätekniset aivoni lähinnä vaan hermostuivat. Hermorakenne ei myöskään kestä mitään itsenikkarointia ja tuunausta, valmis kapistus kiitos.
Eli mikäli jollain on nyt blondin kestävä vinkki (rautalankaa pliis!) kunnon aloituspakkauksesta (halpa hinta ei oo tärkein kriteeri), mahdollisine tarvittavine lisähärpäkkeineen ja jos vielä jaksaisi kertoa mitä nesteitä siihen lisäksi, ekstrabonuksena kaikki vielä samasta nettikaupasta? Vastineeksi puoli valtakuntaa ja ikuinen kiitollisuudenvelka! :D
Trust me, tiedän tunteen. Kokeilepas Finnvapea Sähkötupakka- ja nikotiinineste -kauppa suomenkielellä | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa, sieltä pitäisi löytyä kaikki mitä tarvitset. Otat jonkun aloituspaketin, jossa on 1-2 täydellistä laitetta (akku + clearomizer) ja laturi. Lisäksi valkkaat varastoon siihen pakettiin käyviä atopäitä esim. extra 5 kpl ja nesteosastosta nesteitä. Keskivertotupakoijalla 12 mg/ml-vahvuus saattaa olla alkuun sopiva, mutta ota joku puteli miedompaa tai vahvempaa kokeiluun myös. Ja ota kerralla 10 ml:n puteleita useampaa makua niin saat niistä kuvaa. Makuasioissa ei pysty toisia neuvomaan. Tällä pääsee ihan hyvin alkuun.
Joyetech ego one aloituspakkaus saa suositukset täältä. Siinä tulee kaikki tarvittava mukaan, ainoastaan nesteet täytyy katsoa erikseen. Näitä on muistaakseni myynnisssä finnvapella. Paketin mukana tulee kaksi atopäätä 0.5 ohmia sekä 1.0 ohm. Kannattaa varmaan kokeilla molemmilla höyrytä ennenkuin tilaa lisää. Yksinkertainen setti mikä toimii sangen mainiosti.
Kanger evodin totesin itsellä toimivammaksi ku egon. Yksi egon akku oli täysin susi, ja lopuista sain aina nostella keskinapaa. Kangerin kanssa ei oo ollut näitä ongelmia. Tankkeja oon tosin saanut halkeamaan ja sitä kautta vuotamaan, kestävä tankki on vielä hakusessa :D
Itselläkin jäännyt 1.0 ohmit käyttöön mutta kannattaa ensin kokeilla molempia ennenkun ostelee tolkuttomasti päitä. Ei se .5 ohmin nuppikaan hassumpi ole kuitenkaan :)
Kaveri aloitti sähkötupakoinnin viikko sitten kun löin sille käteen vanhan itaste v3:seni ja aspire nautilus minin, hyvin on sillä näemmä pärjännyt :)
Kiitos vastauksista! :)
Jotenkin hankala hahmottaa noita erilaisia laitteita pelkkien kuvien perusteella. Mä haluaisin jonkun suhteellisen siron ja mielellään vielä tyttömäisen nätinkin kapistuksen, joka toimisi kunnolla, ideoita? :D
Pinkki istick ja siihen nautilus mini. Se on siro ja nätti combo.
Et kyllä mitään kauhean hyvää höyrykettä saa sirona tai nättinä.
Tosin istick 30w itellään kanger subtank minin kanssa, ja sen istickin saa kanssa pinkkinä jos kiinnostaa :) Finnvapelta tilasin itse.
Saa hyvät höyryt. Koko ei ole liian iso sopii hyvin käteen tuo modi.
Linkit:
Istick 30w: iStick 30W box mod (1 kpl) | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa
Kanger subtank mini: SUBTANK MINI | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa
Samaa suosittelen kuin fateful. Ostin tuon kombon mutsille joululahjaks, ja on tykänny. :)
Tuohon vielä lisäks muovinen driptip tuon metallisen tilalle, niin on miellyttävämpi käyttää. :)
Mä en olisi varmaan edes harkinnut röökistä höryttelyyn siirtymistä jos mulle olisi ekana tyrkätty käteen joku megatehollinen "pakko hengittää suoraan keuhkoon"-inhalaattori.
Pari kertaa olen kokeillut jotakin Kangerin miniSubtankia. Tuntui että hampaista sulaa paikat sen höyryn kuumuuden kanssa. Ei ollut mun juttu...
Röökinpolttajat on periaatteessa mouth-to-lung tyyppiseen sauhutteluun tottuneita, joten jospa neuvot laitevalinnan suhteen aloittelijoille menisi sillä perusteella... ?
Oma valintani: Istick + Aspire Nautilus Mini
Täytyykö tota Istickiä sit jotenkin osata säätää?
Mun hermorakenne (varsinkin siinä kohtaa, kun on tarkoitus päästä analogisesta sauhuttelusta eroon) ei kestä yhtään ylimääräistä puuhastelua, täytyis olla mallia lataa, täytä ja käytä. :)
Edelleen se Ego One, mieluummin tosin niillä 1 ohmin atopäillä.
Höyryä riittää taatusti aloittelijan tarpeisiin koko akkuvarauksen keston eikä tarvitse ihmetellä näyttöä tahi säätöhanikoita.