^Hyvät aamunaurut kesken aamukahvin hörppimisen. :lol:
Printable View
^Hyvät aamunaurut kesken aamukahvin hörppimisen. :lol:
Itse asiassa nimitys on tullut tuosta säilykelihasta:
Sana spam johtuu eräästä Monty Pythonin sketsistä, jossa tyrkytettiin ruuaksi spam-nimistä säilykelihaa.
http://youtu.be/anwy2MPT5RE
Musiikki soi ja vamo höyryää. Mukavaa laiskottelua. :D
Minähän en valita mistään. Paitsi yötöistä ja väsystä ja kuinka se pakottaa nukkumaan jossa menee koko päivä hukkaan eikä saa mitään aikaan ja ja ja prkleX-(
:laugh:
Ei mutta nythän on pitkästä aikaa vapaat oikein v-loppuna (mikä tapahtuu vain seitsemän viikon välein). Onhan meillä huomenna myös Halloweeni-pippalot :punk: Niin ja oli töissä noin kaksi kertaa enemmän hommia mut meni vain kolme minuuttia yli normivuoron ajan ja olin kaiken lisäksi ekana valmis vaikka viimeisenä aloitin :)
Edit. Eiköhän siinä ollu päivän ot-panos meikäläiseltä. Totta puhuen nytkin ois pitäny hetken nukkuu mut ku sen tietää kuinka siinä taas käy..
Mikäs tässä, perjantai, Pappagallo-suklaajädeä ja vapo.
Oonko mä toi aiemmin mainittu spämmääjä ja tyhmiä silicasta kyselevä? :crying:
Eiköhän me muut olla niitä spämmäreitä. :D Wuppiduu, sainpas editoitua Moonin videon. Nyt vaan ootellaan a) renderöitymistä, b) uppimista tubeen. :thumbsup:
Ken tietää, barbi ei
Mitä, onko täällä taas spämmereitä jossain? X-(
:laugh:
Ei missään herran nimessä. :o
Ajattelin vaan kun edellisellä sivulla puhuttiin spämmääjistä, ja oon kirjoitellut aika paljon viestejä... Mun vakiofoorumilla kun oksennetaan jatkuvaa tajunnan virtaa näppäimistöltä niin siihen nähden oon ollut rauhallisesti. ;)
Mä oon jo vähän alannut ihmettelemään että onko trolli ja charuni löytäny elämää foorumin ulkopuolelta kun molemmat on pitäny aika hiljaasta eloa viime aikoina :wheee:
Pöh.. Kännykällä vaan kettumaisempaa kirjottaa. :laugh:
Tosin oli kyllä eilen ja tänään muuta ohjelmaa, joka verotti foorumiaikaa. :D
Ei hätää, olen vähintään yhtä pörröinen kuin charun ja nimessä löytyy yhtäläisyyttä trollin kanssa. Nyt pitäis suht isot saappaat täyttää. Ja vielä tuplana.
Yritin polttaa analogista. Kolmet hatsit, se oli siinä. Niin s-tnan pahan makusta kamaa, piti huuhtoa suus suuvedellä ja jynssätä kädet. Hyvästi iäksi! En jää kaipaamaan sinua.
Mulla vieläkin melkein täys aski punasta smarttia tässä näytön alla, mutta eipä oo tullu kajottua. Homehtukoon siinä!
Eilen aloitin höyryämisen, mutta oon polttanut kuitenkin sen lisäksi 4 analogista... :( Mutta ehkä se on hyvä merkki että aamulla kun heräsin mun teki enemmän mieli sähköistä kuin analogista, siitä huolimatta että eilinen neste oli tosi pahaa...
Ei niistä erinäisistä tupakoista kannata huolehtia. :p Kyllä ne aikanaan jää pois, ja jos edes vähenee roimasti niin on sekin kotiinpäin. ^^ Meikäläinenkin sallii itelleen satunnaisen sikarin, herttanen ku oon. :D
Kyllä nuo "seurustelutupakat" maistuu niin saakelin pahalta..tänään vedin töissä yhden kun työkaveri tarjos ja tuntuu että paska maistuu suussa vieläki:confused:
Im here monkeys!!
vittu jätkät mulla välähti.
kaikki vetäis pumpuliwickistä ellei olis tonni kiinni jossain gennypaskassa?
tää on niin voittosan märkä höyry ettei järkeekään
Tänään pitkästä aikaa radalle! :yeah: En vaan oikein tiedä että ottaisinko analogisetkin mukaan vai en... Ehkä niitä ei ala tekemään mieli kun tietää että nekin on mukana?
Jätä kotiin, ja jos HIRVEE tuska tulee, niin osta. Jos ne on mukana, niin pienessä sievässä todennäköisemmin polttaa jos niitä löytyy. Kokemuksen syvällä miesrintaäänellä. :p
Sitä määkin pelkään että päissään tulee poltettua analogista... ;) Huonompi homma vaan on se että yleensä en pahemmin omia tupakoita joudu polttamaan kun aina on joku tarjoamassa omaa askiaan, saa nähdä että pysynkö silti sähköisessä. Tosin ehkä tänään kukaan ei uskalla tulla mun lähelle kun höyrystän "tappavan myrkyllistä pakkasnestettä"... :laugh: Tai sitten on vielä normaalia enemmän porukkaa kimpussa ihmettelemässä. Mielenkiintoista, jää nähtäväksi. :laugh:
OTA mukaan.
Aina kulkee radalla aski taskussa jos ei muuten kuin tarjottavaksi ja sen varalle JOS se pahin sattuisi tapahtumaan.
Mä tosin en ole fanaatikko tahi fundis.
Niinku oon toitottanu, en minäkään. :D Silti rohkenen olla eri mieltä ku arvoisa guru. :D
edit. Lähinnä siksi, että kynnys tupakointiin kasvaa, mutta JOS pahin tapahtuu, tupakkaa kyllä saa. :)
Tupakalla saa seuraa.
No täytyy mennä fiiliksellä että sitten kun oon laittamassa kenkiä jalkaan niin katson että sujahtaako käsilaukkuun avainten lisäks analogiset vai ei. :D
Pelkään vaan että tulee vedettyä aski tupakkaa, koska silloin harvoin kun otan niin tulee kuitenkin otettua kunnolla ja lopputulos on usein jotain tälläistä :lol:
https://www.youtube.com/watch?v=etj6fPjmuaY
Mutta sanoohan se tossa videon lopussa että päivä se on huomennaki ;)