Heei unohdit mut listasta, mun kuuluis olla siinä... :glare: Ekana... :sneaky:
Printable View
Heei unohdit mut listasta, mun kuuluis olla siinä... :glare: Ekana... :sneaky:
joku kunnon natsi!
-s- o liian kiltti
jasso on metällä aina
kyl mä paavoon itse kallistuisin
Eki käy aina sopivin väliajoin pikku lomilla :)
Trolli vois sopia ihan hyvin modeksi.
Trolli spämmää liikaa. Modena se spämmäis kuitenki vielä enemmän. Ja sitten jos sille sanois että älä vittu spämmää niin pamahtaa viikon bannit :lol:
Mää antaisi ainakin tehdä ihan mitä vaa eli ei kiitos
Töissäkin kysyivät pomoksi sanon että antaisin kaikille vapaat aina ja itsekin lomailisin aina eli kiitos sinnekin :)
Meitsi on ikuinen duunari ja tulee pysymään sellaisena
Moden pitäisi olla sellainen, joka osaa olla objektiivinen ja päivystää helvetisti foorumilla. Siihen tarvitaan kunnon no-life :laugh:
Minähän päivystän jatkuvasti mutta objektiivinen EN OSAA ENKÄ HALUA OLLA :whistle:
[QUOTE=terokum;471899]joku kunnon natsi!
/QUOTE]
Kutsuit?
Trollilla on kokemusta mode-hommista VW:ltä,ja iskee aika objektiivista,ja neutraalia leukaa erinäisten draamojenkin väliin. "Mies joka ei oikein oo kenenkään puolella!" ;)
Ekistä ehdottomasti mode! :lol:
Trollille vihdoin ne natsat...
Joo lisää vaan kommenttia, laitan ruutuvihkoon...
Kenestäkös uusi kokelas?
(meillä on jo käryä, mutta kuunnellaan nyt asiakkaitakin hetki)
:police:
Tehkää Ktdd:sta se mode vaikka kiristämällä, bannit jos ei suostu olemaan! :D
Naispoliisi? Tätäkö tässä nyt haetaan?
Ekat menkat ja istutaan kaikki bannissa <3
Olisko mahdoton ajatus, että niitä modeja olisi enemmänkin? Vaikka aika rauhallistahan täällä ainakin vielä on, mutta saisihan sitä kuormaa jaettua tollatavalla.
Halukkaita vaan taitaa olla oikeasti aika vähän. :D
Halukkaita on vähän ja niistäkin vähistä vain aniharva soveltuu modeksi. Että mikäs siinä vaikka tänne kamarille lisää väkeä tulisikin, aina mahtuu.
Koetetaan nyt edes etsiä yksi uusi yhden entisen tontille. Periaatteessa koko kauppa-alue tarvitsee oman moden, muutenhan täällä on sangen rauhallista.
Naispoliisi ois kivaja luuponen pitää tietty saunaillan henkilökunnalle ja niin pois :laugh:
Tuittu vois oikeasti olla aikas hyvä Moden hommissa.:) Saatais naisnäkökulmaa banneihin :lol:
No perkele, jos minua voi siihen tehtävään harkita niin harkitkaa. Lupaan käyttäytyä kuin Jari Aarnio, rahaa vastaan säästytte banneilta.
Paitsi alaikäiset. Niiltä bannataan nimimerkin lisäksi myös koko saatanan subnet. :whistle:
Siellä jo pussihousut ja ryhmysauva odottaa uutta ottajaa?
Ässän seuraavan modin akku?
http://i.imgur.com/8Ruwm7K.jpg
Sauva kun sauva;)
Jumankekka....Uusi tyyli. Tilataan vitun iso akku. Lyödään se Genelle pöytään. Tuumataan et tuohon putki kiitos :lol:
En oo varma onko hölmöä nyt vedätetty, mutta _äSSä_ kun olet taas elävien joukossa (onneksi olkoon, täällä ei olla, vielä), olisko kuvaa siitä viritelmästäsi :)
Wiitis kauppa-alueen modeksi niin alkaa olla pelkkää laatua kaupan. heikompi aines deletoidaan ja bannataan :esmoke:
täähän alkaa näyttämään helvetin hyvältä :yeah:
Eikä olis Ahekaan huono. Ei taida vaan suostua. :)
Trolli tai ktdd
onnea ja juhlamokkaa uudelle kytälle. on kyllä niin ansaitut prenikat että ei mitään rajaa missään.
ja HUOM, tämä ei ehkä ollutkaan vielä tässä.
:police:
Hyvä Rotax!
Kenestä tuli uus Gestapo? :thinking:
Rotaxista.
Piti itsekkin luuppia paikallaolijat läpi :D..jos tämä ei ollu tässä, niin kukas Rotaxin lisäksi?
Vittu..Tiesin etten voita arvonnassa. :banghead:
Rotax oli kyllä hyvä valinta, koska tekstit on ollut aina asiallisia ja täyttä asiaa :cheer:
Nyt meni valinta nappiin :)