Nyt vaan heivaat Nautilukset ja Tritonit ja siirryt RBA tankkeihin, niin ainoa kulu on käytännössä nesteet kun setupointi on melkein ilmaista...en enää muista mitä mä laskin yhden setupin maksavan.
Printable View
Benji on oikealla tiellä, mulla on vanhaa kalustoa, protankII, triton ja nautilus, siitä supertank miniin ja nyt ekana rbana toptank mini...
Koira saanut jonkun piereskely hepulin tänä iltana. Hyi saatana ku haisee kämppä. Yritän peittää hajua kovemmalla höyryttelyllä. Crown tank peliin :laugh:.
Ärsyttää kauheasti, kun eräs työkaveri lopettaa työnsä tuolla työpaikalla ja sattui olemaan ehdottomasti yksi parhaimmista tyypeistä, mitä olen työssäni kohdannut, emmekä todennäköisesti tule enää näkemään sen jälkeen. Hieman surullinen fiilis, kieltämättä.
Tuli kaupantekijäisinä muutama pullo perhanan hyvälle tuoksuvia nesteitä, mutta niksat on 12-18mg, eikä ole mitään laitetta millä maistaa noita.. pitänee lahjoittaa kaverille joka höyryttelee evodilla.. :facepalm:
Ei saatana. Kesäaikaan siirtymisestä jo 2 viikkoa ja VIELÄKÄÄN huoltoyhtiö ei ole saanut talosaunojen ajastusta kohdilleen.
Helkkarin kiva maksaa viikottaisesta saunavuorosta ja huomata sitten että saunan lämpötila on 20°C. Jo toisen kerran peräkkäin.
Maanantaina sitten äkäistä soittoa huoltoyhtiön aspaan.
Lähetetty minun GT-I9305 laitteesta Tapatalkilla....
Lähetetty minun GT-I9305 laitteesta Tapatalkilla
Kaksi ylinopeus sakkoa tässä 80 vuotiasta äitiäni sairaalaan kuljettanessani. Trafilta tuli kirje jossa uhataan että yksikin vastaava vuoden sisään niin kortti lähtee.
Hah! Poliisi on ystäväsi ja auttajasi.
Perjantaina saapui odotettu Vaporesso target vtc 75w, hienosti toimi jopa yhden illan.. Sitten pimeni näyttö osittain ja hetken päästä pimeni koko laite. Heräsi henkiin akkua vaihtamalla kunnes pimeni lopullisesti. Ei siinä, pärjätään sitte tällä yhdellä modilla hetki :mad:
Ei se oo kii kapulasta, vaan tää tapa päätti että se lykkää tällasen mainoksen joka saatanan viestin perään ja se mainos pitää muistaa joka kerta erikseen ruksata pois... että näin. Sillon otti pattiin..
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...59deda2802.jpg
.
Haista sinä mursu paska.
Lähetetty minun GT-I9305 laitteesta Tapatalkilla *taas*
En välitä jutella tästä tämän enempää.
Kuitti.
Naiset ärsyttää :D Ovat liian vaikeita.
Ei me kaikki olla hankalia[emoji51]
Ei muuten ketuta.
Ilman autoa varattomuuden takia 4-vuoteen, 3-kuukauteen ja 11-päivään.
Mitäpä tuollakaan tekee.
http://i.imgur.com/9ggHBpN.jpg
E: oho väärä topicci. Vtut mua mikää ärsytä
Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla
En piruuttanikaan ota tyrkytettyä haastehanskaa vastaan. Astu miinaan, seurauksena pikku Wagner-possujen kuorossa röhkimä shitstorm. Naisasia on tällä foorumilla kenttä, jossa on enemmän miinoja neliöllä kuin Korean demilitarisoidulla vyöhykkeellä.:D
Mainittakoon etten ole feministi. Olen testikkelikriittinen.
Eikö tuossa jo sovitella haastehanskaa käsiin kuvailemalla miehiä possuiksi?
Aiheesta tulikin mieleen..mua ärsyttää ihmiset, jotka pitävät mykkäkoulua[emoji58]
välimuoto sopiva?
Mää teille laitteet näytän
Minä olen jokusen kerran tepastellut miinakentän halki tällä forkalla ja joskus on räjähtänyt kunnolla. :D Ei täällä enää nykyään onneks ole niin yrmy asenne naisia kohtaan mitä joskus aikaisemmin, kun naisetkin alkaneet ottaa foorumia haltuun ja ne yrmeimmät kakkapallit on suksineet täältä muualle. :laugh:
Mä vihaaaaan mykkäkoulua! X-(
Hämmennetään vähäsen aihetta huumorin avulla:
https://www.youtube.com/watch?v=U8R5LSs1a6c
Mitähän tuosta sanoisi. Äärimmilleen viritetty älyllinen turnaus, facehelmi, joka on kiertänyt nettiä jo iät ajat. Pääpointti: Aamulla saunaan ja illalla putkaan. Näin se käy, sanoo Vonnegut.
Mies ei tunne käsitettä alustava varaus. Ei kysy lisätietoja, ei tinkaa, ei hypistele eikä syynää. Antaa setelin kouraan ja roudaa tavaran veke. Kotona kiroilee, miksei tää toimi. Myönnetään kuitenkin, että feissari- ja foorumiurpoja esiintyy sekä helmoilla että kahdella lahkeella.
Joo, mä muistan. Hienosti selvisit, sulla on sana hallussa ja osaat pitää puolias. Ei täällä tosiaankaan enää yrmyillä. Päinvastoin. Mitä nyt itse olen vähän kovasanaisesti provoillut... Silloin aikoinaan tietyt tyypit ottivat heti nokkiinsa, kun heille pyhää tarkasteltiin väärästä näkökulmasta.
Ärsyttää helvetisti, kun joutuu huomenna käymään työterveydessä näyttämässä kipeää olkapäätä. Ei millään viittis olla sairaslomalla, kun ois helvetisti töitä.
No, vaporflask sx tuli ja laatu päällisin puolin todella hyvä. Mutta mutta, tulitusnappi helisee ja miinus/plus nappi on jotenkin epäjohdonmukainen. Miinusta painettaessa napsahtaa selkeästi ja tarkasti mutta plussa puoli muljahtaa jotenkin epämääräisesti ilman napsausta. Napit siis huonot. Tuleeko nää maanantaiversiot aina mulle. Vai onko muilla samoja huolia?
Mahdanko olla liian kriittinen? Pitääkö oikeesti laittaa se tonni kiinni kotimaiseen boxiin että saa laatua? Rupee käymään tämäkin pussin päälle.
e. Ei vituta mutta harmittaa kumminkin.
Ota käyttöön ja kokeile saada takuuaikana hajoamaan. Jos napin kontakti halki se voi antautua sopivasti.