Mikä on "SE" absu?
e. Tai HE...
Printable View
Mikä on "SE" absu?
e. Tai HE...
Pian jasso on absintti koukussa. Toivottavasti miru ei oo mulle vihanen mulle. Mua ei saa syyttää mä en oo nähny mitääb enkä tehny mitään.
Laita ainakin http://www.alandia.de/absinthe/buy-a...inthe-set.html tulemaan ni pääset hifistelyn alkuun
Missä kaikki muut on?
Nuq [emoji12]
Silmät lupsuu kiinni... Vedenjuonnin haittapuolia [emoji16]
Mä alan olla muuten aika kännissä joten en tiiä saiko tosta äskisestä viestistä mitään selkoa mitä tarkotin.
Huomenta!
Hyvin höyriksen jutuista sai selvää.
Mä näin unta, että olin jossain Porin lähellä, eikä siinä paljon muuta tapahtunutkaan. Selkeästi olen viettänyt liikaa aikaa forumilla.
Huomenta vaan[emoji8] mä taidan pesasta kämpän väliovet..ihan kuin niissä olis jokin kalvo pinnalla[emoji13]
Meilläkin tuntuu auton ikkunat olevan enemmän sisältä jäässä kuin ulkoa.. mystistä .
Älä sano..auton ikkunoita sais olla hinkkaamassa viikottain[emoji53]
Noh...nyt pesulle ja päivän juttuihin käsiksi[emoji8]
Kuka saatana on taas syöny mun suulla kissanpaskaa. Jos on ollu se perinteinen kilpailu ni mausta päätellen oon voittanu.
Hmmm...nyt pitäis saada jotain uutta mehua testiin, alkaa noi vanhat ja hyväksi koetut vähän tökkimään. :D
Huomenta.
Jos vaan menis jo takasin nukkumaan.
No niin, savulohiaurajuustopaprikamunakas heitetty uuniin [emoji106]
Tästä päivästä näyttäs tulevan hyvä [emoji4]
Tästä päivästä tulee hermostuttava. Ahistaa kun pitää lähteä kohta taas Cityyn ja työhaastattelu ja mitä mä laitan päälle ja eksynkö sinne ja saako nukuttua jajaja. Onneksi olen tällainen "rauhallinen" "aikuinen".
No huomenna on postilaatikossasi "huume & botoxruiskuja" jos niistä saisi piristystä arkeen