Kuka on niin vitun vajakki että otti oikeesti tosissaan lapsiparkkirölläykset? :lol:
Printable View
Matkahuolto menee kiinni 17:00, saapumisilmoitus tuli 17:02 :D No menee tämä työreissu ilman 26650 akkujakin.
Ja siitä lähti. Ei ekaan täkyyn mutta jo toiseen. On toi tuittu vanhasta iästään huolimatta aika kalastaja.
Mä olisin halunnut maistaa kanapekonia... Tuli nälkä oikein! :D
Eiköhän kana ja pekoni oli about paras yhdistelmä. Texan Style BBQ pizza. :drool: Vielä sellaisilta karvakäsiltä, jotka käyttävät oikeaa soossia eikä mitään ketsuppia.
Jotkut on herkempiä kuin toiset. Kaikki ei oo tottunu siihen että joutuu talvet ruokkimaan havunneulasilla kolmea kaksijalkaista hevosta, tallissa missä on vain yksi seinä. Ja tyhjentämään paskakaivoa kaikki juhannukset, joulut ja pääsiäiset.
Jos ei ole tuollaisesta karaistunut, niin siinä voi ottaa jo vaikka se yks paniini koville....
Taisin osua samaan aikaan kaupan pihalle, kun tuittu haki paniiniansa.
Liite 26337
:laugh:
.
Nimenomaan, ensin käydään offariketjussa vierailulla ja sitten tullaan tänne itkemään:laugh:
Aika paska meiniki täälä nykysin. Forkan on vallannu avuttomat lätä"miehet" jotka ei viitti ees yrittää kattoa mikä laitteessa on vikana vaan mieluummin kiusaavat hyväntahtosia kauppiaita. Ei viitti ees alkaa näille mitään värinymmärryksiä selittää. On mulla massia, vittu ihan tarpeeksi itelle, ei sillä, mutta mulla on myös vähä järkeä jäljellä päässä. Ihan sama mulle, ei mithän tarvetta täälä notkua, eikä nuo naurettavuuet liikuta minun maailmaa pätkääkään. Onnea jos pääsette ees täälä pätemään. Ja sitte kans nämä massaviestittäjät, mitään asiatynkää ole yhessäkään viestissä, mutta kaippa niillä saa vähä rispktiä iteltä itellensä. Parikolme vuotta sitte täälä oli jees meininki, oltiin ees vähä niinkö yhteisö. Eroan jos jaksan, tai sitte en. On tässä toisaalta viihdettäkki, kattoa kuinka tyhmä ihminen voi olla. Mutta näin, onhan täälä vielä jotain järkiporukkaaki, pitäkää ittenne järjissä.
Näin uutena höyryttelijänä olen saanut täältä ihan hyviä, tarpeellisia ja asiallisia ohjeita. Sikäli ihan hyvä foorumi minusta.
Jos oikeen haluaa itseään piiskata niin vauva foorumi on siihen hyvä.
Vali vali ui ui! Ainahan se on niin ollut että ennen oli paremmin ja aika kullittaa muistot. Se on oma vika jos tuntee jääneensä yhteisön ulkopuolelle, mitäs jäit. Foorumi ja sen henki on yhtä kuin sen käyttäjät, sinä toit juuri oman kaksisenttisesi turhaa nirinää. :thumbup:
On kyllä tuitulta taas ihmeen pitkään ollut ulinapostauksia. Onko sulla menkat kestäny jo 3 viikkoa?
Vau, lisää en tykkäyksiä. http://i.imgur.com/bQMiGOZ.gif
Ärsyttää kun porkkana jääty! :crying:
Yksi ilta taas vähään aikaan = kolme viikkoa? :D Miksi Pavella on kukka hatussa? Eikö vähän purevampi ote tuo lisää virtaa talvimasennuksessa kahlanneelle foorumille? Voisko joskus vaan olla LOL? Montako kysymystä vielä keksin?
Edit. Joo joo menen offtopiciin kun vielä ehtii etten voita äkkilähtöä banaanisaarille. Sinne voi tulla silittämään pupua vastakarvaan. :sneaky: ;)
Voi vittu että alkoi taas vanne kiristämään päätä kun selailin iltalehden sivua. Silmiin sattui otsikko "Tempation Island Suomessa VAKAVAsääntörikkomus..."
Miten jossain tollasessa paskassa voi olla mitään vakavia rikkomuksia, ellei kyse ole murhasta, taposta, raa'asta väkivallasta tms.
Vakava sääntörikkomus on tasoa ydinvoimalan työntekijä ei reagoinut hälytysvaloihin tai yleensä jotain, millä on vakavat seuraukset. Siis voi perkele tätä työmaata vai miten se yksi juutuubi video menikään. Lähtökohtana kun ihmisellä joka moiseen ohjelmaan lähtee, älykkyysosamäärä on kengännumero kertaa kaksi, eikä silloin voi olla kovin monimutkaisia saati VAKAVIA sääntöjä. Jumalauta :banghead:.
No voihan PostiX-(
Maanantaina lähetetty vapetalon tilaus ei sitten saapunut tänään(kään).
Hieman alkaa ahdistamaan kun litkuja on jäljellä noin 25ml ja tiivarihylly on päässyt tyhjäksi.
Lenovon älypuhelin. Puolet näytöstä ei tunnista kosketusta, ja toinenkin vain heikosti. Klikkaileekin itsestään. Uuden näytön tulo kestää varmaan kuukauden kiinasta[emoji58]
Lähetetty minun Lenovo K50-T5 laitteesta Tapatalkilla
Työkkärinarinaa, osa XIV
"Antamiesi työnhakutietojen perusteella TE-toimisto on arvioinut, että ammattitaitosi ja osaamisesi vastaavat alla mainitun tehtävän vaatimuksia. Ota yhteyttä työnantajaan viimeistään xx.yy. mennessä."
No, paikkahan ei vastaa pätkääkään ammattitaitoani tai osaamistani saati antamiani työnhakutietoja. Samapa tuo hakea, mutta ajanhukkaahan se on sekä minulle että työnantajalle, joka joutuu käymään ne paperit läpi.
Koulu ei suju ja motivaatio kateissa. Vituttaa. -.-
Sent from my A0001 using Tapatalk
Mulle kävi aikoinaan niin että tuli lappu kotiin jossa haettiin "sorvauksen perusteet tuntevaa henkilöä työhön" No minä kun en siihen aikaan vielä edes tiennyt että sorvi voi jopa pyöriä kahteen suuntaan, saatika koskaan sorvannutkaan niin jätin hakematta. Sitten tuli työkkäristä lappu että se on nyt 2kk karenssia rahojen suhteen ja päätöksestä ei voi valittaa! Että näin!
Ähh..... Päätin pumpuloida rba tankin. Tiskipöydällä osiin talouspaperia kitkan lisäämiseksi purkaessa käyttäen. Osat paperiarkin päälle ja pumpulointi. Tankki kasaan,mutta mitä vittua.... Missä on tankin lasi.? Eihän se voi kadota tähän parin neliön alalle? Ei jumalauta.... Ei oo tässä eikä tuossa. Mihnäs vittuun se on kadonnut? Ei ole lattialla,ei pöydällä. 10min sinnikästä zoomailua kunnes mielikuvaharjoittelulla tankin purku. Kitkatalouspaperi roskiin ja kas.... Ankaran roskisdyykkauksen jälkeen sieltähän se lasi löytyi. Ei tuu vanhuus yksin.
Kiitokset tarjouksesta mutta ei näköjään olekaan tarvetta. Tänään tuli paketti laatikkoon, Bruleeta, Juissia, Juissia Jäillä, Mustaa Toffeeta ja rosteria.
Tekee itseasiassia ihan hyvä vaihdella taas, viimeinen 2 viikkoa menikin pelkästään TPAn tuplaryynäsellä ja Defun ryynäsellä. Vähän alkoi jo etomaan.
Ettei ihan OTksi menisi, niin ketuttaa kyllä tuo hallituksen 'tasa-arvoinen', kaikkia koskeva jatkuva leikkaaminen ja kuristaminen. Ottaisivat omista palkoistaan ja lomistaan samalla mitalla pois kuin tavan duunareilta.X-(
Hienoa! Poikaystävä oli mun nimellä hakenut pikalainan. https://www.nordcredit.fi/ Onkohan noissa mitään mahdollisuutta saada peruttua? Jos palauttaa sen rahan asap? Vai tuleekohan silti korko? Tietääkö kukaan?
14 päivän lakisääteinen peruutusaika.
Koroista en osaa valitettavasti sanoa mitään.
Varmaan sivuilta löytyy asiaa kun kahlaa. Mä katoin pikaisesti että nostoprovisio on 14 prossaa mutta en jaksanut enempää lukea kun ei oo oma murhe :) Äijä vaihtoon juu. Ja kuten Trolli tuossa aiemmin sanoi niin sellainen mielikuva mullakin että halvimmalla pääsee kun alta kahden viikon maksaa kaiken takaisin mitä ne sitten pyytääkään...
Sehän riippuu ihan firmasta, mitä maksetaan. Luottosopimus on pakko solmia ennen lainan myöntämistä. Tietenkin voi yrittää, ja varmaan kannattaakin. Voi myös olla että ne on kuullut tämän saman tarinan useammin.
Rahaa palaa turhan paljon tuomiopäivää odotellessa! Vaan aina pitää ajatella positiiviset puolet myös toki. Terveys ja se että ei tarvii enää hakata 7 kertaa viikossa sitä maxi askin numeroa ruokakaupan kassalla... Soon säästöä 50 egee viikossa sentään.