Hyvä. :sarcasm:
Printable View
Terveisiä töistä, onneksi sieltä pääsee pois. Ompahan taas tienattu, lotto täytyy muistaa tehdä.
Jaahans..lunta näyttää tulevan aika paljon ulkona, illalla joutuu varmaan lähtemään auraamaan taas.Onneksi nukuin 2 tunnin päiksyt[emoji8]
Jamo prkle [emoji13]
Eilisen innoittamana piti hakee evämaggara ja tunkee savuputkeen.
Enpä oo tol putkella talvella ees savustanu mut vähä kylmempi keli niin ei varmaan lämmöt nouse niin korkeelle ku kesäkelillä.
Lunta pyryttää täälläkin.
Nikkeliputki ja lämpösäätö, pysyy maggaratgi hyvinä.
Ää 1200w ja rosteri [emoji5]
Natsiputki, SS-miehiä.
Piti heittää tuohon KFL:ään pakka ja vähän testailla, mutta ei tätä oikein enää pysty käyttämään, FEV tekee saman paljon paremmin ja helpommalla.
Vittumaista huomata, että on liikaa pumpulia kun tarvis tankin tyhjentää, että pääsee räpläämään.
Korkkaisko sitä pullon vai meniskö vaan jo nukkumaan?
Pullo auki ja uuteen nousuun. Lääkärin ohjeesta välittämättä vedän itseni tänään koomaan.
Ei välttämättä se fiksuin veto, jos alla lääkitys ja/tai tila, jossa viina voi aiheuttaa jonkin menevän POKS.
Viina on aliarvostettu lääkintäkeino, suosittelen. Tosin oikein annosteltuna, eikä päivittäiseen käyttöön!
Jos on heikko, siihen kuolee, vahvan se parantaa. Antaa se joillekin elämänhalunkin, se on taas eriasia, onko se toisin silmin katsottuna sen arvoista......
Onkohan sillä kuitenkaan niin väliä, minkälaiset akut noihin 2-3 akkuisiin modeihin loppupeleissä laittaa? Onhan noissa piireissä yleensä vaikka minkälaisia suojauksia, tosin toimiiko ne sitten tosipaikan tullessa, onkin eri juttu.
Itse olen kyllä aina ostanut uusia akkuja ja naittanut ne vain ko. laitteeseen. Mutta mitä tätäkin foorumia lueskellut, oli rahasta oikeasti pulaa tai ei, niin aika moni säästää "väärästä" paikasta eli akuista. Ja siksi useat tuntuvat käyttävän ko. modeissaan vaikka minkälaisia akkuyhdistelmiä.
Akut, twilight zone. Ehkä se on asenteesta kiinni, mutta monet tuntuvat ohittavan tämän asian, ehkä tärkeimmän koko höyryskenessä?
No siinä kohtaa, jos Sony alkaa jollain tavalla rajoittaa VTC:iden jälleenmyyntiä joutuu vähän raapimaan päätä, muuten vastaus on aina sama, eli vtc4.
Eiks se efest oo portti höyrynirvanaan [emoji5]
Luottoliekin toimittaessa lataushässäkkää kirjaimellisesti.
Kannattaa kuitenki tarkistaa et palovakuutus on kunnossa.
Aihetta sivuten katsotaan onnistunko lisäämään tähän Moochin kuvan koskien Sonya ja VTC akkuja...
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/922/aHFqRr.jpg
Itse olen tukkinut tippireiän joko Urdun neuvomalla tavalla muovilla tai bellcapin mukana tulleella tulpalla ja ottanut vaan pohjan irti, tosin viimeksi vaihdoin 1½v sitten setupin, ollu noin ½v käyttämättömänä, tankkia en ole tyhjentänyt siinä välissä
Fakta numero yksi!
-Akkuteknologia vaatii kehittyäkseen miljardeja, se karsii tekijät muutamaan!
-Se on ihan sama, mitä kääreessä lukee, ne ovat kuitenkin oikeasti akkuja valmistavan firman tekemiä! Todennnäköisesti ylimitoitetut painettuna kylkeen/mainokseen
-Muutamaa valmistajaa lukuunottamatta, kenelläkään ei ole valmiutta tuottaa yhtään mitään.
Tätä voisi tietysti jatkaa loputtomiin, mutta lyhyestä virsi kaunis
LG
Samsung
Sony
ja thats it!
Se olis saunottu ja syöty. Nyt voi alkaa keskittyä juomiseen.
Minä oon viimeset 4v käyttäny Sampan akkuja, no problem. Tosin yhteen aikaan oli villitys päällä lyhyistä putkista, niin silloin oli AW:n -350 akkuja käytössä.
Miten musta tuntuu että täälä on nyt hiljasempaa mitä arkisin. Tulkaa pois piilosta.
Helvetillinen säätö reitittimen kanssa menossa.. Ja karhujakin pitäis kaataa, ainakin 6 tölkkiä jäljessä normi tahdista :D
Eilen pikku tumut Jomppelin kera, tänään lasissa H2O ravistettuna ilman jäitä [emoji106]
Jääny toi juominen vähän lapsenkenkiin tänä vuonna [emoji5]
Absinttia menee taas kurkusta alas
Kylläpä humahti YKS Smirnoff Ice päähän. Halvalla pääsee tällä viinapäällä :lol:
Eilen meni pullo kossua ja 10 säkki. Tänään vaan tasotellaam olusella.
Pitäs kyl hommata pottu kunnon Absua [emoji106] Mitäs kunnon ainetta ammattilaiset suosittelee [emoji15]