Samoin täälä, 4 aamulla se tossa pihassa pöristeli muttei toista kertaa oo viel näkyny :(. Kohta soittelen muutamalle tutulle että nappaavat mun postit mukaansa ja haen sitten itse niitten kämpiltä :D
Printable View
Samoin täälä, 4 aamulla se tossa pihassa pöristeli muttei toista kertaa oo viel näkyny :(. Kohta soittelen muutamalle tutulle että nappaavat mun postit mukaansa ja haen sitten itse niitten kämpiltä :D
Juu ei täälläkään ollut tullu muuta kuin lehtiä ja mainoksia... No jos iltapostis tulis tai edes huomenna :unsure:
Oman paikkakunnan postissa ei onneksi ole ongelmaa vaan riippuu siitä mikä piste on milloinkin lakossa..
Kävihän Se loppujenlopuks ja mukana oli ruhtinaallinen rautian mainos...
Niin perus :facepalm:
Itse näin viimeks edellispäivä postitädin liikenteessä. Autona oli normaalista pikku tila-autosta poiketen joku perus volkkarin pakettiauton näköinen ja katolla keltainen huomiovalo.
Kävi myös meidän rappukäytävässä, hissillä meni ylös paketit/kirjeet sylissä mut ei kyllä meillä käynyt. Edes mainoksia ei ole tullut nyt lähipäivinä.
Vaikka kuinka olisit Suomen paras kuski niin et lähde kesäslikseillä ajeleen tuonne edes itse. Hienoa katsella kun tuli Mazda luistellen vastaan kapealla tiellä jossa vielä tietyöt kesken päiväkotiin päiten, saatanan urpot.
Itsellä helpotti asiaa huomattavasti kun appiukko osti eläkkeelle jäätyään harrastukseksi rengaskoneet :) Alkas nimittäin sitäkin vähän vituttamaan kun rankaiden vainto maksoi 87e setti. Vittu siinäkin on tuntitaksakohillaan kun ammatti mies vaintaa vartissa yhet.
No ei mee ees varttia tuolla missä me ollaan käyty.
Sais tulla lunta tännekkin. Vettä vaan sataa ja 10 astetta lämpöä. Vituttaa ja väsyttää tuo pimeys.
Mä ostin yhden kierroksen renkaita 3 koppaseen Golfiin kerran huutonetistä. 100€ maksoin kierroksesta vanteineen. Oli vielä alkuperäset vw vanteet. Ihan hyvin niillä pari talvee ajeli.
Laiskanmiehen vaihtoehto oli tietysti kitkat, ettei tarvinnut kokoajan olla vaihtelemassa. Huoltojen yhteydessä vilautin vähän reittä ja pyysin kiristelemään. Eipä sitä paljon tullut muutenkaan ajeltua niin kesti vuosikausia samat gummit.
^Eiköhän tuolla naamalla saa jo ilman vilauttelua.. :love::laugh:
Itse maksoin kesällä 60€ kun laitettiin kesägummit vanteille. Paikka oli Kellokosken rengas. Palvelu oli kyllä nopeaa, mutta ei näkynyt jälkeäkään vanteissa eikä ole täristänyt joten laatukin oli kohdillaan. Kitkat varmaan joutuu seuraavaksi hankkia, jotta voi jo aiemmin laittaa alle. Mielessä vain vieläkin toissatalvi kun jäisellä kelillä kampesi auto vinoon heti kun painoi kaasua ja sai ruveta jarruttelemaan huomattavasti aiemmin kuin nastoilla. Tosin oli ne kitkatkin jo kuluneet. Täytyisi kokeilla uusilla millaiset olisivat.
Vasta eilen vaihdatin renkaat. Laiskotti niin paljon, etten jaksanut parkkipaikalla ruveta turaamaan. Duunista kun tulee himaan on jo pimeää eikä millään jaksaisi raivata kompuraa esiin työautosta. Tähän liittyy sitten se ärsytyksen aihe.
Sain halvalla vuosi sitten ajamattomat 195/55/r16 hakka 4:set. Ajattelin että ei kai se haittaa jos pykälän pari kapeammat renkaat alla. Ennen oli kuitenkin 215/55/16 ja kesärenkaat 205:set. Kesällä laitoin vähän ajetun tehtaan madallussarjan ja vielä jousilautasella tiputin keulaa vielä n.15mm lisää. Auto ei ole kuitenkaan ihan tontissa vaan renkaat kivasti näkyy kaaren alta. Nyt kun vaihdettiin talvirenkaat alle, ei auto enään meinannut päästä nosturilta pois kun otti moottorin kannake ramppiin kiinni. Tarkoitushan ei todellakaan ollut tehdä tuosta liian matala vain ainoastaan hieman jäykempi. Tulee aivan helvetin hauska talvi kun juuttuu mahasta kiinni joka paikkaan. Ei kai muu auta kuin hommata isommat renkaat jostain.
Saattaa siihen 100€ mennä joo.
muutakun puhelin köteen ja soittelee jobbaripaikat läpi turhaan mihinkää euromasteriin soitella ku taaas talvi ylläti niin jonoa on ja hinnat pilvissä
Eikö tuu palautuksiakaan?