Paitsi jos emäntä on nalkuttavaa sorttia, ja eikös ne yleensä oo?
Printable View
Paitsi jos emäntä on nalkuttavaa sorttia, ja eikös ne yleensä oo?
Voi tietty mut se on plussaa kun on oma rauha, jää kaikki hienovaraisetkin vihjailut pois ;)
Nalkutus on niiden luontainen tapa kommunikoida.
Kännissä mun eukko on
Arvaa näytänkö sille "morkkis" videoita huomenna :)
Kummallinen juttu muuten, töissä on porukka jo hyvin tottunu noihin meikäläisen modeihin ja atoihin eikä ne aiheuta sen ihmeellisempiä kummasteluja/kysymyksiä, mut toi klooni hanaboksi mikä on pari päivää kulkenu mukana niin tuntuu olevan ylitsepääsemättömän hämmentävä juttu :D
Kaikille saa selitellä mikä siinä on homman nimi, kaikenlaisiin ihmeellisiin kysymyksiin on saanu vastailla kyllä. Kai se sit on niin omituisen näkönen, tiedä häntä...
Edit: niin ja tänään työkaveri luuli et se on alkometri :D
Ja missä akka on kuin oikein nussitaan? Kotona:)
Kunnolla ku nussitaan niin naiset on vaan tiellä...
Kertahan ei homoksi tee.
Homot on usein sosiaalisesti hyvin taitavia ja joustavia luonteeltaan. Palkkaamisessa monille aloille plussaa, jos rekrytoija on neutraali (ja fiksu).
En minäkään ehkä vierestä haluaisi katsoa kun kaksi miestä nussii, mutta en mä tuota ällöttävyys-aspektia ymmärrä. Eihän kaikista homoista edes näe ulospäin että ovat homoja.
On teillä aiheet:lol:
Aikamoista että tällaisestakin asiasta vielä joku vetää papuja haistimeen vuonna 2014. Olishan sitä maailmassa ihan oikeitakin ongelmia.
Suomessa homot näkyy ulospäin jossain määrin, kun maan miesmalli on että persevako näkyy adidas verkkarista ja takkutukka on pystyssä. Maailmalla mieskin saa laittautua, latinolla heterotavalla :D
Juu, en minä heitä vihaamalla vihaakkaan. Mutta en myöskään rakasta ja ymmärrä niin kuin nykyään varmaan pitäisi. Kai suhtautumiseni on melko neutraaali, pari astetta miinuksella.
Mistä tunnistaa homon sen kulli maistuu paskalta:laugh:
:rolleyes: Tunnetusti ruotsalaiset poistavat käytetyn kortsun pieraisemalla.
Itse olen niin epäsosiaalinen? että sivuutan täysin koko ajatuksen pitäisikö minun hyväksyä, ymmärtää, rakastaa, vihata tai inhota vierasta ihmistä asioista jotka ei vaikuta minun elämään.
Tää on näitä some juttuja että jokaisesta asiasta/ihmisestä pitäisi olla jotain mieltä. Fuck Facebook !
Mun puolesta Homot saa olla ihan rauhassa, kun ei minuun koske. :)
Omakohtaisia kokemuksia?
Noh mut oikeesti. Aina jaksaa ihmetyttää pienet asiat jotka jaksaa ihmisiä ahdistaa ja pelottaa. Useimmiten se liittyy epätietoisuuteen, ja sehän sitä "pelkoa" lisää ("vittu ne katto mua onks mul nyt 7 aidsia"). Nytkin vois toki kysyä, että miten ne homot teidän elämäänne sitten vaikuttaa jos kerran kierrätte moiset otukset kaukaa? Niinpä niin, ei mitenkään. Ei sen enempää kuin se, vaikka että mä luen joka kerta tuuballa käydessäni National Geographia. Ihan oikeesti energiaa vois käyttää asioihin, jotka oikeasti vaikuttavat meihin kaikkiin. :)
t. Hetero
Mitä eroa on jääkaapilla ja homolla?
Jääkaappi ei pieraise kun sieltä ottaa munan ulos...
Ai miksi ruotsissa Poliisina työskentelee Mies ja Nainen parina. Ei tule Romansseja työajalla :rolleyes:
Ei näekkään, ainahan heitä on ollut. 80&90 luvuilla pysyivät kuitenkin kivien takana piilossa, sekin oli kauhea shokki kun George Michael paljastui homoksi. Nykymedia suoltaa joka tuutista gay väkeä näytölle, joka tv sarjassakian pitää olla 1 vähemmistöhomo. Parasta olisi kun ois tummaihoinen neekeri eduskunnasta ja jäisi vittu äitiyslomalle niin kyllä lehdet taas myisi X-(
Homot ovat pääosin ihan mukavaa sakkia, mutta teinipissis-hintit ovat saatanan rasittavia.
Oikeastaan pysyn teinix-muijistakin todella kaukana.
Tais löytyä myyntipalstalta sopiva kohde tuleville veronpalautuksille. Voi kun joululahjojen ostaminen olis myös yhtä helppoa :lol:
:blink: Älä osta muovilelua. Voi tulla isona Ruotsalainen.:rolleyes:
Päivän tissit™
http://i.imgur.com/8oUIxBd.jpg
Huuh, uusi quadi väännetty Dogeen. Pirullista puuhaa kun on vain yksi kunnollinen 2 mm ruuvimeisseli.
Oli sen verran jytkyt, että tuossa vastapainoksi sirommat :rolleyes:
http://i.imgur.com/aLMdIVR.jpg