Hienoa! Kuinkas se oli näin nopeata toimintaa? Suostuivatko vapaaehtoisesti tuohon?
Printable View
Tomassino poliisit oli ilmeisesti neuvotelleet joten se Rikosilmotus unohdetaan tässä kohtaa ja saa kuullemma nuhtelut tuo kyseinen vartija. Jos tää ois tapahtunu kameran alla niin olis aika mehukas juttu. Mut case closed ja saapahan korvauksen. Seuraaval kerral jos käy näin niin heitän vartijan luurin saatana maahan ja sanon että miltä tuntuu. Mut kyllähän tuo silti harmittaa ku uudenkarhee tankki paskaksi ja uudet akut kärsi että ne meni kierrätykseen suoraan -.- Kyllä tää höyryttely on rikos mut sitten jos vetäin punasta mallua tuolla ihan ovien edess niin tapahtuis mitään..
juu on tää saanut oudot mittasuhteet.. ei tunnu tässä yhteiskunnassa mitään niin suurta pahaa kuin höyryttely. Hyvä että asia saatiin kuntoon.
Pitäskö kysyy ihmisilt käyks ne suihkus ku vesihöyry o nii vaarallista :D
Kiitti. :) No perhana olit se sitten sinä. Tuota bensarosvoohan minä olin tankkailemassa siellä. Olin heränny just 30min aikasemmin ku iltavuoroon olin menossa (eli perus silmät ristissä [emoji16] )ja tottakai vasta vähä jälkeenpäin älysin että oli jotenki tutun näkönen kuski Hiluxissa. En kehannu ees kysellä, että olitko se sinä, ku en ihan satavarma ollu asiasta. :D
Veikkaan että näin olis käynyt mullekin että putkaan ensi alkuun... Olen ollut kotikaupunkini isossa ostoskeskuksessa kiinteistönhoitajana ja tunnen vartijoita jotka itsekin höyryttelevät ja ovat järkeviä ja siksi minua suuresti ihmetyttää "tuon yksilön" käytös! Mikälieapina? Vaan onhan se ennenkin nähty että niin pienellä koulutuksella ei pystytä karsimaan pois kaikkia jotka hakeutuvat kyseiseen työhön vain koska haluavat aiheuttaa ruumiinvammoja ja joilla on kontrolliongelmia. Ei tuomita kaikkia mutta jokaisen sekopään pitää lähteä ammatistaan johon eivät sovi, ja näistä tosiaan pitää ilmoittaa. Varsinkin kun valtaa on hetkellisesti paljon noilla.
Benji kyseinen vartija oli sen oloinen että vitutti oma työnsä ja isosti..
Aah!!! Yhdessä taloyhtiössä on niin töykeä mies, etten moiseen ole ennen törmännyt.Puhuu aina todella alentavasti ja hän kokee omat ongelmansa maailman tärkeimmiksi[emoji58] Tänäänkin olisi pitänyt mennä hänen YLHÄISYYTTÄÄN palvelemaan heti ja korjata ongelma pois.Työturvallisuus syistä asiaa ei voitu tehdä ja siihen hommaan tarvitaan erikoisosaaja.Eipä tuo hänelle kelvannut tietenkään.Seuraavalla kerralla kysyn, että koskas sitä pillua on saatu, kun naama on aina norsunvitulla tai sitten työnnän harjanvarren sen perseeseen[emoji36]
Argh tää päivä muuttui vieläkin paskamaiseksi.. Saksasta tullut autonvaraosa paketti lähetettiin nyt väärällä nimellä mun osoitteeseen ja se lappu tuli ja menin postiin niin ei se eukko antanu sitä.. Perkele.. Ja auto seisoo ja tarttis saaha kuntoon mitä tehdä?
Rrrkele. Huomasin äsken forkalla MISTer 510:n menneen ohi näppien :banghead:
Eikö onnistuis ihan valmiilla 0-220V "himmentimellä"?
.
DNA ja verkossa asioiminen. Miksi vitussa tuolla saatanan puljulla on edes verkkosivut, koska kaikki saatanan asiat pitää kuitenkin hoitaa soittamalla asiakaspalveluun tai käymällä liikkeessä. Nykyaikaa perkele.
vituttaa kun sakki haukku Suomen Postia..
ainakin näin jakajan silmin
autossa? :unsure:
Prkkkk... toimiikos kellään tuo postin lähetysseuranta.
Verkkolomakkeet - Posti henkilöasiakkaille
tonne kannattaa laittaa palautetta kun joku mieltä painaa
tuskinpa se on esim bussikuskin vika jos heidän pomo antaa 100km reitin joka pitää ajaa läpi 30min aikana kumminkaan rikkomatta liikennesääntöjä
Perkele... Puhelin lähtee huomen korjuuksille ku näytön lasi paskana. Kerkeshän se puol vuotta ollakkin. Lyötiin tänään joku lg:n g3 puhelin kouraan :(
Mut vittu näytön lasin vaihto 220€... sikahintanen. oisin ennemmin ottanu sampan s6:sen itelle mut pitää kuulemma korjata toi s5. Soon paska ton helvetin vesitiiveyden takia ku helvetin lipare siinä latausportin edessä :(
Niin ja mitsu oli pikahuollossa jarrujen takia... Vähän reistaili kuskin etujarru, oli lämmenny ja niinpä uudet levyt, jarrupalat ja korjaussarja sylinteriin.... Vittu kun tonki sais virman piikkiin...
Joo ja ite laseriin vasemman silmän kera perjantaina. Korjaavat pikku heikennyksen mikä oli puolvuotistarkastuksessa. Ite en ees huomaa mut eipä maksa mitään :)
lappunen aiheuttaa enemmän töitä kuin lähetyksen luukkuun/laatikkoon jakaminen.. oikeasti
joudut kirjoittamaan sen lapun+ viemään lähetyksen joka tapauksessa noutopaikkaan / rullakkoon..
noita paksumpia lähetyksiä tulee aika paljon ja joskus voi olla vaikea arvioida mahtuuko lähetys luukusta vai ei
"postimies soittaa aina kahdesti" ei ole pelkkä elokuva vaan myös ihan oikea työohje :D
ja laiskuuttaan kukaan postinjakaja ei lähde pakettia takaisin viemään asiakkaan ovelta... jälleen aiheuttaa enemmän tarpeetonta työtä kuin se että lähetyksen saa luovutettua asiakkaalle
toki asiat voi olla mualla toisin
itsellä kokemusta postista työnantajana kolmesta kaupungista ja neljästä eri toimipaikasta
Mini Volt hajosi, kun oli käytetty alle akullinen. Mielellään olisin käyttänyt pidempäänkin :thinking:
.
Asiat voi todellakin olla toisin, kokemusta on kun noita jatkuvasti pitää vastaanottaa ja päivystämälläkin on kuski ehtinyt joskus karata, kerran olen juossut perään. :lol: Onneksi nyt viime aikoina on ollut mukava Pate joka malttaa odotella niin että oon ehtinyt suihkustakin avaamaan oven.
.
Suurin kritiikki kohdistuu nimenomaan työnantajaan, ei siihen postinjakajaan. Työnantajahan sanelee säännöt miten työt tehdään.
Lajittelukeskuksen koneen tarkka elektroninen silmä havaitsee armotta sen ettei tuo 25mm paksu kuori voi mitenkään mahtua kerrostalon 30mm paksusta luukusta sisään. Ja tulostaa siihen kylkeen sen pikku lapun että haeppa ite. Ja tästä syystä on jo vuosia sitten minulle kehittynyt paha lukihäiriö, joka kerta tulee luettua postia koskevia uutisia että Posti paskentaa palvelujansa.
Toki voinhan olla väärässä, se onkin se jakajan retku joka päättää etten viitsi ottaa noin painavan näköistä kuorta matkaan (pakettiautolla tapahtuva jakelu, koskaan ei le ollut katoon saakka täynnä mitä olen nähnyt) vaan koppaa mukaan pelkästään sen postikortin, sen missä lukee että en viitsinyt kantaa suurikokoista lähetystä perille asti.
Mutta jakajana toimivat henkilöt voisivat meitä tietämättömiä valaista kummasta on kyse.