Jumaleissön, arvonta, missä, pakko osallistua! :lol:
Printable View
Tee setuppi 2mm poranterän tai vastaavan ympärille, pidä se siinä poranterässä niin kauan että saat pujotettua päät niihin ruuveihin. Yhden kerran kun sen saa tehtyä niin jatkossa sujuu ongelmitta, tosin eipä sitä kanthalia kovin usein tarvitse edes vaihtaa.
http://www.e-savuke.com/vb/diy-e-nes...tml#post470554
Mul ittellä tos pari . Hätävarana
Voisin osallistua, Vaikka en ikinä voita mitään. 101% varmaa
17 osallistujaa tällä hetkellä.. Jos tulee ryntäys niin pitää arpoa neljäskin pullo :D
Suomessakin se pyöri nimellä Hero Turtles ellen ihan väärin muista.
Voihan perkeleen pikkuruuvvit ja ton homokivan mukana tullu minimeisseli X-( Ei aukee MILLÄÄN
Alkaa kyllä olemaan niin väsy rankan työviikon jäljiltä et kai sitä vois koht mennä nukkuu.
No nyt on osallistuttu arvontaan :) Ja jos arvonta on rehellinen. 100 osallistuu. 99 voittaa ni olen se 1 joka ei voita:angel: Niin se on mennyt mun kohdalla. :)
Muistaakseni se alkuun oli Suomessakin toi ninja ja aika nopeasti muuttui heroksi. Tai sit se ninja oli VHS:illä ja hero tv:ssä. Noh, mulle ne on aina ninjoja, koska ninjat on cool. Tai ainakin oli. Tai ehkä ne on vieläkin. :D Epäilen että juuri Turtlesit ja Karate Kid toimivat mulle aikoinaan suurena kimmokkeena kamppailulajien pariin joten wax on! ;)
Oliskohan jemmassa Piparia kun mieliteko iski :thinking:
Pienestä se lähtee :laugh:
Näytä tissit
Jep tuo eka pitää paikkaansa, mutta myös se että täyty ottaa vähän järeempi ase käyttöön että sai nuo ruuvit auki :D
Toimiikohan tämmönen setuppi nyt tässä? Ja kun mulla nyt on tota rainbowin normaalia pumpulia mitä urdu joskus suositteli käyttämään niin toimii vissiin ihan myös silläkin?
Liite 18435Liite 18436Liite 18437
(Joo ja elkää nyt kuittailko mitään koska kyseessähän on aivan ihka ensimmäinen setupointi yritys ja nimenomaan yritys :lol:)
Tee se microcoil!!..tee!..nyt heti
Teikkös hehkutukset ennen ku pistit pumpulit?
Sulla on kanthalit 45 astetta vinossa:
http://i.imgur.com/6FxEoi4.jpg
Tuossa näkyy myös se microcoil. Kuten jo suosittelin, on helpointa kun käärit sen kanthalin vaikka 2mm poranterän ympärille.
Ja kappas, Höyrywikistä löytyykin hyvä artikkeli: Microcoil ? HöyryWiki
mikä tuo nimeltään tuo ato?
Kayfun tai pikemminkin joku klooni.
Mites kun jotenkin jostain nyt kuullu että nuo langat ei mielellään koskis toisiaan :blink: Vai oonko mä ny ihan ulapalla :D
Microcoilin idea on juuri se että kiepit on ihan kiinni toisissaan :D Lue se Höyrywikin artikkeli niin olet fiksumpi...
kopsaa sille kaiffarin set up video
Näkee parhaiten
https://encrypted-tbn1.gstatic.com/i...LxmnDbjOAsTDny
Patrikin Pirtelöstä kun oli puhe, juuri parhaillaan drippailen ja omnomnom. :drool:
Ja Addu, tervetuloa pimeälle puolelle. :evil: Itselläkin muuttunut aika rajusti höyryttelyn luonne tässä syksyn aikana. :D
Kayfun Lite Review & Setup w. Microcoil & cotton - YouTube
Tuosta pitäis näkyä miten tehdään :)
Kerroppa jos auttoi..
Taas alko tehä mieli tilata uutta laitteistoo mut nyt ei kyl keksi mitä. Kuitenki tän hetkisil pärjään enemmän ku hyvin.
Ja nyt vissiin aika mennä nukkumaan :)
Pikkuhiljaa voisi laittaa kiinanrojut menemään. Isolle G:lle laittelinkin jo viestiä putkesta. Sitten kun tulee veronpalautukset niin voisi jonkun laatuboksinkin vielä hommata.
Kerro Geelle 7 * Terkkuja Liite 18443 Toimivat paremmin kuin ajatus :thumbsup:
Teimpä microcoilin ja näytti toimivan enemmänkin kun hyvin tossa hehkutus vaiheessa, pumpulit sisään, kostutin sen ja sit pistin nesteet tankkiin ja testasin niin AIVAN tukossa koko paska X-( nesteet suuhun ja sit loppu kärsivällisyys ton laitteen osalta et en ymmärrä mikä siinä on ku ei toimi :facepalm:
Tais jäädä coili liian lähelle ilmarööriä :D Kannattaa testata aina siinä vaiheessa kun "savupiippu" on kiinni, ottaa muutamat imut ja jos toimii niin tanki päälle.
Musta nyt tuntuu että toi ilmareikä on tukossa nyt ton mun kokeilun jäljiltä :D Nyt ei kärsivällisyys riitä alkaa tota kapinetta korjailemaan että tyydyn vetelemään dripperillä harvest berryä :cool: Ehkä toi uudelleen setupointi alkaa jossain vaiheessa taas kiinnostaa kun jaksaa alkaa väkertämään :D
:) Kokeilujen kautta oppii..Käy vaan hermoille jos ekat ei oikein onnistu :thinking:
Vedellä vaan peset sen ja ravistelet / puhallat ilmareiän tyhjäksi. Pari milliä kun jätät ilmareiän ja coilin välillä niin ei tule ongelmia