^Ja jos ei ole paksuja piuhoja, niin esim .4 kanthalista parallelit on ihan kokeilemisen arvoista.
Printable View
^Ja jos ei ole paksuja piuhoja, niin esim .4 kanthalista parallelit on ihan kokeilemisen arvoista.
Eipä ole yhtään dripperiä itsellä hankittuna,kertoisiko joku mikä näiden idea on tai mikä on se juttu miksi käyttää dripperiä kun tankki luulisi olevan käytännöllisempi?
No jospa sitä tätäkin kuitenkin kokeilisi,mikä olisi hyvä/helppo dripperi kokeiluun,sinkku deckillä varmaankin ja helppo aloittelian setupoida oikein?
Tobeco velocity v2 hyvä?
Dripperi on hyvä esim.
-makusteluun. Jos haluaa vaihtaa makua lennosta, se onnistuu paremmin kuin tankilla.
- antaa runsaat ja maukkaat höyryt
- tilaa rakennella isommat käämit
Toiset käyttää enemmän, toiset pelkästään, toiset vähemmän. Minä oon enemmän rta-tankkimiehiä. Käytän dripperiä uusien makujen testaamiseen.
Wismec Indestructible RDA
tää on ihan jees, drippereissä viehähttä se et ne on niin yksin kertaisia ja toimivia.
Eikä se 10 sekunttia pumpuleiden kostutkseen luulisi niin hirveää olevan, kun siihen on oppinut.
http://i8.aijaa.com/t/00908/14308347.t.jpg
Kiitos vinkeistä! Esivaihe näyttäis hyvältä. Tein dual parallelit .4 langasta 3mm tappiin ja ohmeiksi just sopivat .28 :) tehdään tää illalla loppuun asti ja sovitellaan fuhattanin päälle. ;) Nyt taas takaisin jouluhelvettiin -->
Yritin kopioida tuon setupin derringeriin, muuten sama mutta ohmeiksi tuli 0.19 vtc minin mukaan. 45w tehoja ja sai todeta että 10% makua on liikaa the Black Currant nesteessä(n.85VG).
Liite 29504
Mulla on menossa velocity v2 dekissä tupla alien claptonit ja wismecci sanoo 0.19 ohmia. Oon tykittäny 80 watilla ihan helposti mutta ylöspäin voisi vielä nostaa ainakin johonkin 120 wattiin asti.
Maku on ihan jees ja höyryä tulee sen verran että kun muutaman kerran hönkii niin höyry leijailee jo huoneesta seuraavaan.
http://i277.photobucket.com/albums/k...161225_006.jpg
http://i277.photobucket.com/albums/k...161222_007.jpg
Liite 29505
Tää on ihan kiva dripperi, ainakin tämän yksilön perusteella vc vaikuttaa aika jämerältä drippereiden kanssa. Ei oo kalliita eikä tunnu ihan pilipali-vehkeeltä.
Itse käytän dripperiä ainoastaan. Drippereitä mitä olen kokeillut: klooni velo, aito velo, tsunami, subzero, goon. Gooni käytössä tällä hetkellä ja ehdottomasti oma suosikki.
Mulla on yleensä käytössä buildi mistä tulee eniten höyryä. Tämän takia tankki ei ole sen käytännöllisempi kun nestettä menee se 10 ml kuitenkin päivässä. Tosin mun höyryttelyt on nykyään 2mg vahvuista nikotiiniä ja höyryttelen vähän kuin tupakalla kävisi. Eli pilli ei ole koko ajan suussa. Kun pumpulit on kuivat niin ei tarvii vähän aikaan höyrytellä.
Huh, tuli pitkästä aikaa kokeiltua jotain uutta ja pyöräytin buildiksi 2 x SS316L Fused Clapton @ 0.2Ω, kymmenen kieppiä puolellaan 0,4:n tapilla eikä yhtään enempää olisi 24-milliseen mahtunut.
Tehot loppuu kesken joten ramp up on melko miehekäs, mutta on kyllä höyryn määräkin kohdallaan. Niksaa ei kyllä omaan sietokykyyn voi olla juuri yhtään, tulee muuten överit saman tien.
Makujen testaamiseen eka dripperi eli ei oo tietoa näistä laitteista:blink:,singlenä tulen käyttämään, kumpi: Geekvape Tsunami 22mm RDA vai Tsunami 24mm??? Ja miksi? Tai joku muu jota voi käyttää myös singlenä.
En kyllä tajua, että miks pitää tilata (ekaksi dripperiksi) dualeille suunniteltu rda jos sitä meinaa vain sinkkuna käyttää? :confused:
Onhan tuo suunniteltu myös singlenä käytettäväksi ja tuossa ekassa postauksessa mainitsin et tulee makujen testilaitteeksi, pääsee helpommalla tehdä sinkku coili makutestien ajaksi. Sit vielä, jos innostuu drippaamaan enemmän tulee varmasti dripattua dualcoileilla:)
No melko varmasti tulet päätymään dualeihin (ainakin koittamaan) :) Mutta ite olisin kattellu ihan sinkkucoilille suunniteltua RDA:ta kuten vaikkapa Hadaly (klooninakin saa jos hinta hirvittää).
Tämä toki vain mun mielipide :teaching:
e: sitä paitsi coilin alle ilmaa puskeva dripperi on IMO paska sinkkuna verraten sivuilmaan :P
Itselläni tsunami 24mm ja mitään ongelmaa wickin laitossa ei ole ollutkaan. Sopivasti tilaa isohkolle coilille ja ilmavirtaus on juuri sopiva ainakin omaan makuun.
Ainoat miinukset, O-renkaat on vähän kulahtanut kun on aika tiukka fitti tolla kannella. Ja jos on eksoottisemmat coilit esim alieni jossa on massaa jonkun verran niin jälkilämpö pukkaa höyryä ilmanotto aukoista modille joka kondensoituu modin päälle.
Coileina ollut ihan perus microt, claptonit, fused claptonit ja alienit, kaikki toiminut ihan hyvin.
Goon, k24/25 trickster yms. oot ihan paskaa singelenä dualit kunniaan.
Rookiena paha huudella mutta huutelempa silti. Ei ainakaan toi tsunami, ei 22mm eikä 24mm, saanut hurraa huutoja sinkku coililla. Eikä goon (klooni) sen enempiä ylistyksiä sinkulla, dualina ainakin nuo edellä mainitut suoraan sanon mä :)
Kyl täällä saa huudella kuka vaan. Sitähän mä yritin tuossa ylempänä sanoa, et dualille suunnitellut RDA:t yleensä sukkaa sinkkuna.
e: minä ainakin huutelen mitä sattuu :teaching:
Vähän tulee drippereitä käytettyä, mutta jotenkin tohon Rashomoniin tullut tykästyttyä. Toimii hyvin myös sinkkuna :)
Ensi vaikutelmat GeekVape Medusasta. Työstö jälki laadukas, postit suoria, postien kuusiokolo ruuvit kestävän oloisia. Varaosa pussukassa muutama vararuuvi kaiken varalta ja O-renkaita. Driptipiksi käy 510, toimii myös ilman mut on vähän terävät reunat tuossa omassa driptip muovikikkareessa. Tai mitä materiaalia mahdollisesti onkin.. Setupin teko erittäin helppoa, tilaa piisaa ja tuntuu että suurinpiirtein sinnepäin vaa ku laitteloo pumpulit ni toimii. Valmistaja ilmoittaa mehukaivon tilavuudeksi 3ml, tätä en oo mittaillu mut hyvin tuntuis mahtuvan. Jatketaanpa testailua :)
GeekVape Tsunami Pro 25mm vs tsunami 24mm
Onko kokemuksia tuosta uudesta pro versiosta?
Tämä olisi hankintalistalla mutta kumman sitä laittaisi tilaukseen.
Miettinyt ekan rda:n hommaamista. Katellut joko Iconia tai Peerlessiä, molemmat on suht samanlaiset eli onko väliä kumpaan päätyisi?
Näiden pitäis ilmeisesti toimia hyvin myös sinkku käytössä, mitä arvosteluvideoita katsonut.
Ei nois taida kovin merkittäviä eroja olla. Ite kääntyisin iconin puoleen. Siin on aika paljon kattavempi pakkaus ja ilmeisesti antaa paremmin makua. Peerless löytyy hyllystä iteltä mut ei ole viel kokeiluun mennyt. Icon on myös tulossa joskus kunhan kiinasta saavat liikkeelle. Ensinäpräilyn mukaan peerless vaikuttaa kyl ihan kivalta.
Toi tuleva Vandy Vapen Pulse BF, Tony B:n tuotos (Vapor Trail Channel -tyyppi), vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta. Lähinnä single RDA:ta olin ajatellut, mutta noi on pääsääntöisesti sen näköisiä etteivät silmää miellytä. Katselin tässäkin ketjussa mainittuja mm. SXK hadaly kloonia yms. Tää ketju näyttää vaan hiljentyneen ja täten ei kaikkia uutuuksia läheskään mainittu tai kokemuksia jaettu.
Ei oo sinällään viel mikään kiire em. ensimmäistä RDA.ta hommata, joten seurataan tilannetta ja katotaan mimmosia tekeleitä tulee tässä kuukauden aikana. Mulla ei tarvetta bottomfeedille, mut luulis ton pulsen mukana tulevan normi 510pinni. Ootellaan ja katsotaan kun ihmiset saavat kyseisen tuotoksen arvioitavaksi.
Toi Iconi noista 2sta aiemmin mainitsemastani enemmän kiinnostaa. Jigivapen videossa ainakin oli sinkku buildi ja kovasti kehui. Toisaalta osa meinaa, että tuo lämpenee ihan pirusti.
Tuossa peerlessissä vähän harmittaa noi terävät nurkat topcapis, mut parin dollarin tarvikkeessa ne löytyis pyöristettynä. Ainakin kuvien perusteella.
Wasp nano tuli. Enisitunnelmat antaa makua, helppo setupoida ja istuu Picon nokkaan ilman pientäkään rakoa :thumbsup:
Liite 30833Liite 30834
Jos kokeilis pitkästä aikaa hommata dripperin, ajattelin joko pharaoh tai sit troll v2 joko 22 tai 25mm, olisko jollakin kokemusta näistä?
Pharaohista ei oikeastaan huonoa sanottavaa. Helpoin ato rakentaa mitä on tullut vastaan ja makua löytyy.
Troll V2:ssa ei muuta huonoa kuin se että ei saa sinkkucoilille. Syvä kaivo ja V1:een verrattuna paremmat tiivisteet.
Ilmaa on vähintään tarpeeksi maun kärsimättä.
Kiitoksia paljon vastauksista jo tähän mennessä :) onkohan trolli v2 kuitenkin vielä ilmavampi kuin pharaoh?
Tossa on ainut dripperi, joka on itsellä jäänyt käyttöön:
https://www.fasttech.com/product/654...da-rebuildable
Saa sinkuksi eikä omassa käytössä ole vuotanut.
Jukopliuta, hcigar vt 75 inbox + wasp mini nano, spaced ss-claptonia (26g sisä ja 30g ulko) 3mm sisähalkaisijalla. 35w ilman preheattia ja 230c. On aikast soiva peli, höyryn tuotto ei ole mikään päätä huimaava, mutta vähintään tyydyttävä plusplus. Mutta sitten se maku, jää muuten aromamizer plussat ja rdta:t yms kaikki kakkoseksi. Coili aseteltu siten että alareuna näkyy ilma-aukosta (eli varmaan virallisesti liian ylös). Ihan mahtava combo.
Postinjakaja toi juuri äitienpäivänä FT:n e-packetilla tilatun Iconin. Saa nähdä koska aletaan testailemaan laitosta. Yllätyn aina tuotteen saatua, että miten pieni se on. Ei vissiin osaa hahmottaa mittoja sitä ennen.
Liite 30944Liite 30945Liite 30946