Akkukapasiteetti suurin noista Joyetechin paketissa. Tuo olis minunkin valinta noista pötköistä.
Printable View
Akkukapasiteetti suurin noista Joyetechin paketissa. Tuo olis minunkin valinta noista pötköistä.
Akkukapasiteetti isompi Onessa kun Emowissa juu, mutta mowi on vv säädoillä. Jotta ei mee natalle liian vaikeeksi, niin kyllä noilla kaikilla röökistä eroon pääset. :)
Huomenna voin kertoa vähän kokemuksia kun One XL saapuu, toivottavasti...
Noista mainitsemista vaihtoehdoista itsellä on Aspire Starter ja Kanger EMOW (ei Mega vaan normaali).
Eniten on tullut käytettyä EMOW akku ja Smok Pyrex Aro Tank yhdistelmää, kestää minulla koko päivän (niin akku kuin tankillinen nestettä).
Tankkeja on kokeiltu Kangerilta EMOW, EVod protank II, II ja Glass, MT3S, T3S , Aspire K1 ja ET-S, Smok Aro Tank.
Juuri tilasin e-cigarette.eu:sta SMOK Trophy Tank V2 Pyrex ja SMOK pyrex Aro 2 (II) BCC glass tankkeja muutamia...
Miksi SMOK tankkeja, ainakin Aro Tank toimii paremmin kuin Kangerin vastaava MT3S, onko SMOK:in atopää sitten parempi vaikka on teoriassa sama kuin Kangerin.
.
Juuri näin.Ei täällä kukaan aluksi näistä "härpättimistä"mitään tiennyt mutta ajan kanssa sitten oppii:DKannattaa pitää homma simppelinä ja luottaa noihin asiantuntioihin jotka sua jo ovat auttaneetkin.Niin itsekkin aikoinaan tein kun ei täälläkään päin muita "höyrähtäneitä"näkynyt.Tsemppiä sinne ja kyllä se siitä lähtee:thumbsup:
^tolla atlantiksella noilla niksoilla yskit keuhkosi pihalle. Se ei toimi ilman modia joka ajaa matalia ohmeja. Se on aika kaukana tavallisesta röökauksesta ko. laite muutenkin jos haluaa jotain röökin kaltaista. Pitkiä lung-pulleja lähinnä pienemmillä nikotiineilla höyrypilvien metsästykseen.
OK, kiitos tuota hiukka epäilin että enemmän hyörypilvelle tuo Atlantis.
Moro!
Olen päättänyt siirtyä sähkötupakointiin, niin olisi kiva saada ehdotuksia hyvistä laitteistoista =) tupakkia menee noin puoli askia päivässä. Hintakatto olisi n. 70-80€
Mitä mieltä olette näistä:
$60.08 Authentic Innokin iTaste SVD Variable Voltage/Wattage Starter Kit - w/ 2 x iClear30 atomizers and heating cores at FastTech - Worldwide Free Shipping
$55.23 Authentic Aspire Nautilus Mini Clearo + CF VV 1000mAh Premium Kit - 2.0ml / 1.8ohm / Euro plug adapter at FastTech - Worldwide Free Shipping
Joyetech eGo ONE XL (2200mAh) | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa
Fasttechiltä jos tilaat, niin varaudu odottamaan jopa 6 viikkoa, ennen kuin tilatut kapulat on käsissä.
Finnvapelta tavarat noin viikossa ja huomattavasti helpompi asioida tarvittaessa takuu asioissa. Sekä Finnvapelta saa ne nikotiininesteet tilattua samaan pakettiin. Vaihto-atoja mukaan reilusti, tosin tuohon ONE XL:n saat niitä myös Puffilta ja Elektrosavultakin melko nopeasti.
SVD:stä on uudempikin malli olemassa. Silti suosittelisin noista kolmesta tuota ego onea, se on ainakin toimiva laitos. Aloitussettejä kannattaa myös harkita kerättävän itse, esim istick ja siihen nautilus mini (kannattaa oikeasti harkita). Ja atopäitä todella kannattaa ottaa heti kättelyssä paketti tai kaksi niin ei pääse hätä yllättämään.
Moro.Jos tohon hinta haitariin säädettävää niin tota suosittelisin iStick + mini nautilus paketti ja tuolta kun itse keräilet niin saattaapi hiukan halvemmaksi tulla Elektroniczny papieros, e-papieros cena, e-liquid :: Sklep internetowy Ego² toi ego one xl on myös soiva peli joten näistä jompaa kumpaa tai vaikka kumpikin.Muista vara atopääpaketti mukaan:)Tsekkasin pikaseen ton ego2:sen ja eipä se siellä sen halvempi ollut:facepalm:.iStikki maksoi aivan liikaa siellä.Samaan hintaan jo iStick 30w saa.Nautilus mini ja atopäät oli halvempia.Puffilasta kannattaa kans tsekata:thumbup:
Atopäiden hamstraus on oikeasti ihan yhtä tärkeetä kuin nesteiden pitäminen varastossa. Nesteiden loppumistakin yleisempi syy höyryttelyn loppumiseen on se, että tankissa on niin huonokuntoinen höyrystinpää, ettei höyryttely ole nautinnolista eikä ole vaihtaa tilalle uutta. Tuotetiedoissa on välillä ties mitä lupauksia pitkäkestosuudesta, mutta todellisuudesssa se on se askin tai yli polttaneella viikko mitä noi atopäät kestää, eikä niissä ole valmistajakohtaisia eroja kuin päivästä kahteen suuntaan tai toiseen.
.
Nyt tilattuna:
- 1 x Eleaf iStick 30W Black
- 1 x Beyond Vape Silo Tank
- 3 x Nautilus BVC atopää (5 kpl) 1.6 Ohm
- Liqua Traditional Tobacco 24mg/ml nikotiinineste 30ml pullo
- "Sun Cured Tobacco" FinnVape Black Concentrated 36mg/ml nikotiinineste 10ml
- FinnVape "Punainen Mallu" 18mg/ml nikotiinineste 30ml pullo
Näillä ilmeisesti pääsee alkuun kunhan saapuvat ?
Backup clearon tilailen sitten samalla kun tulee tarvetta uusille nesteille.
Laadukkaamman Modin ilmeisesti Yihi SX Mini tai siitä ilmestyvän uudemman version tilailen myöhemmin jos tämä höyryttely ottaa minulla kunnolla tuulta purjeeseen.
Drippailua kiinnostaisi myös kokeilla, mutta en heti tuolle hommalle löytänyt valmiita välineitä, pitäisi ilmeisesti osata itse virtellä niitä vastuksia..
Varsin hyvä aloitusetti, mutta kuten masse jo sanoikin kannattaa sitä nestettä olla reilusti varastossa ettei käy ohrasesti. 24mg kuulostaa omaan korvaan aika hurjalta. :eek: Ja backup vermeet on myös hyvä olla. Itellä on mukana aina 3-5 kokonaista settiä laukussa varmistamassa jos jotain kamalaa käy ;)
Itse en välttis suosittelis tuota Innokinin SVD'tä. Itsellä "hajos" tulitusnappi about kolmen kuukauden käytön jälkeen, ja samaa ongelmaa näyttäs olevan ympäri palloa, mitä ulkolaisia foorumeita lukenut. Antaa siis virtaa ehkä, jos nappia painetan kaksin käsin, tietyssä kulmassa, laite on hyvällä tuulella ja planeetat oikeassa asennossa.
Tuli kanssa aloitettua tämä höyryttely, kun tuo tupakanpolton lopettaminen ei tunnu onnistuvan.
Tilatut ja saapuneet vehkeet/litkut olis tässä.
- Eleaf iStick
- Nautilus Mini
- liquan nesteitä 18mg --> Menthol, minttu, banaani, perry mix. "punainen mallu" testattu aikaisemmin ja ei kyllä ollut minun makuun.
- 1000ml capella VPG pohjaneste
- 100ml Mixnmatch 100mg nikotiini.
Kunhan testailee noita makuja, niin tilaa sitten sopivat tiivisteet ja voi yrittää sekoitella omat liemet. Tupakan makuhan se olisi mieluisin, mutta muutamaa testattua ja täälläkin luettuna semmoista nestettä ei taida olla olemassakaan mikä aidolle tupakalla maistuu, joten sen etsiminen kannattaa luovuttaa ilmeisesti heti.
Aiemmat kokemukset höyryistä on jollain paul saaren aloituspaketilla mikä tuli hotelliin hommattua, kun niissä joutuu aika paljon töiden takia majailemaan ja ne savuttomia nykyään.
Kiitos vinkeistä Temonen ja Masse, pitänee heti ensi höyryjen jälkeen laittaa lisää nesteitä tilaukseen, samoin bacupit jos homma ylipäätään minulle soveltuu.
.
Jees, pitänee perehtyä noihin eri nesteisiin vielä ja saada kokeilemalla tuntumaa mikä vahvuus on sopiva. Tässä lajissa riittää opiskelmista, mutta se ei haittaa.
Huomenta ja tervetuloa foorumille:thumbsup:Noista tupakan makuisista nesteistä jos pidät(varmaan kaikki täällä ainakin alussa)niin näistä nesteitä vois olla apua ja ainakin tosta kaupasta vois sulle joku hyvä neste löytyä http://www.e-savuke.com/vb/e-neste-a...-testissa.html ja kun itse rupeet kokkailee niin tuolta vois hyvän tupakkatiivari vinkin löytää http://www.e-savuke.com/vb/diy-e-nes...utiiviste.html Tosta kokkaamisesta sen verran että noita pohjia löytyy valmiiksi niksallisina ja ei tarvitse kun tiivarit sekaan paitsi niitä vahvempia joutuu vähän laimentaa.Toi 100mg nikotiini on aika myrkkyä joten silmät ja kädet ainakin on hyvä suojata ja muutenkin olla todella varovainen sen kanssa.Tässä vielä linkki noihin valmis pohjii NICOTINE BASES Tota Green Labelii oon itse käyttänyt(18mg) ja mielestäni toimii hyvin;)
Kiitti neuvoista. Tilasin jo tuon nikotiinin ja PVG pohja tulikin jo (2pv. ja paketti postissa puffilta.) Menthol maistuu myös ihan ok. ja sitä olen tässä höyrytellyt nyt viikon, ja meinasin Flavor Westin mentholia ja extreme iceä tilata kunhan niitä vape-reseptit kauppaan ilmestyy. Kokailut on tuttuja muilta kemian saralta kun tuli opiskeltua 1v laboratoriotekniikkaa (14h/viikossa kemiaa) ja "muutamat" myrkyt on tullut sekoitettua, tosin ei nikotiinia.. :D
Tosiaan ainakin minun makuun se "punanen mallu " maistui pahalta kahvilta, ja paul saaren tupakka tuhkakupilta, niin usko aidon röökin makuun on aika heikko. Tosin eihän tupakka miltään hyvältä periaatteessa edes maistu, joten siirtyminen menthol mieheksi tapahtuu varmasti suht kivuttomasti.
Jep,jep.Hyvä niin että noi kokkailut hanskassa.Tota Extreme iceä itse kanssa käyttänyt 5-7%suhteella ja on ihan hyvää. https://kauppa.vape-reseptit.fi/prod...reme-de-menthe 5% ja tota Extremee 2% on kans ihan toimiva yhdistelmä.Menthoolilla on hyvä välillä nollata makunystyrät jos tuntuu ettei soosit oikeen maistu;)Tupakkatiivareita joita itse suosin on nämä https://kauppa.vape-reseptit.fi/product/263/ry4-double ja https://kauppa.vape-reseptit.fi/prod...n-pipe-tobacco vielä https://kauppa.vape-reseptit.fi/prod.../tobacco-blaze Toi viimeinen on aika vahvan makuinen ja vaatii mielestäni ainakin parinviikon kypsytyksen ja minimissään viiden päivän tuuletuksen korkki auki.PS.Saa käyttää muttei oo pakko:DEttei ihan OT:ksi mee niin toi iStikki ja Nautilus mini on hyvä setti.Muista ostaa niitä atopäitä ainakin paketti tai kaks varastoon:thumbup:
Joo ihan ok. tuo höyryää ja 1.8 ohmisia atopäitä (5kpl. paketti) tilasin samalla kun tuon laitteenkin. Lueskelin jo tätä vähän etukäteen niin tiesi suurinpiirtein mitä kannattaa tilata. Tosin siitä ei hajua kumpia 1.6 vai 1.8 ohmisia olisi kannattanut tilata, vai onko sillä juurikaan edes merkitystä?
Nyt sitten sain vihdoin tuon Joyetech eGo ONE XL, päivä tässä höyrytelty ja muutama ajatus ko laitteesta.
Positiivista on pieni koko ja akun kapasiteetti, vaikka kyseessä on XL malli.
Höyryä riittää jo 1ohmin atopäällä ja on lämmintä, jopa niin lämmintä että osaan VG nesteistä tulee vähän kärvähtäneen sivumaku.
Edellisestä syystä volttisäätö olisi paikallaan, sitähän tässä ei ole.
Micro USB lataus, kauankohan kestää liitin?
Tankkaus on aika liki mahdotonta sotkematta lasisella pipetillä, on pirskatin pieni väli ja syvällä mistä neste täytyy liruttaa, myös ikkuna on aivan liian pieni jotta näkee nesteen pinnan täytettäessä.
No huomenna saapuu SMOK Trophy Tank V2 Pyrex Glass BCC jonka ruuvaan kokeeksi tuon Ego Onen akkuun kiinni, katsotaan onko siitä minun käyttöön haastajaksi yhdistelmälle EMOW akku ja Kanger MT3S/SMOK Aro Pyrex tankeille.
Itekki nyt ajatellut siirtyä sähkötupakan pariin ja olen ajatellut tuollaista ihan perus aloituspakkausta. Kumpikohan näistä olisi parempi vai onko suuremmin eroa?
Sähkötupakka - Sähkötupakka -ja nikotiinineste kauppa
FinnVape CE5 BVC aloituspaketti, 900mAh, musta | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa
Akun koossahan on vähän eroa, mutta onko muussa? Nesteeksi ajattelin ottaa Liquan 30ml putelin jotain makua ens alkuun. Mutta tarviikos sitten jotain muuta tilata tohon aloituspaketin mukaan? Molemmat kaupatkin lienee ihan luotettavia?
EVOD on ainakin varma valinta, itselläni on sellainen aina mukana kun EMOW:ista akku loppuu...
EVOD paketissa on myös ylimääräisiä atopäitä 3kpl, tosin niitä on pidettävä aina varastossa. (101 päivää höyrytelty ja 6 atopäätä mennyt Atmoksen VG nesteillä).
Tuo 30ml nestettä ei minulla kestä kuin viikon......
Finnvapen setti on periaatteessa lähes sama kuin sauhuton.comin mutta siinä on tankkina Aspire CE5 Bottom Vertical Coil Clearomizer, ehkäpä joku muu osaa sanoa kokemuksensa siitä?
Molemmat oikein hyviä aloitus pakkauksia. EVOD luotettava ja varma valinta joskin jo vähän vanhahtava. CE5 paketti on jo noiden BVC päiden käytön takia loistava :D Itsellä samoja atopäitä käyttävä laite nykyään joka päivä kodin ulkopuolella mukana vaikka kaiken maailman rba kamoja on kaapissa rivissä, niiden kanssa leikin sitten kotona :)
Kiitos vastauksista vaikka päätöstä helpottanut yhtään :D
Ehkä sitä voisi pistää tilaukseen Finnvaposta tuo aloituspakkaus, 5 kpl atopäitä ja 30ml nestettä. Ei viitsisi enempää nesteitä heti ostaa, kun pitää ensin katsoa onko tästä hommasta mihinkään ja saa tuossa sentään ton "extra" 10ml verrattuna Sauhutoniin :)
Niitä nesteitä kannattaa oikeesti ottaa enemmän. Nikotiininesteiden saapumisessa kuitenkin kestää jonkun aikaa eikä mikään ota enempää aivoon kuin höyryyn hurahtamisen jälkeen nesteiden loppuminen kesken.
Nesteistä myöskin aika harva osuu omaan makuhermoon, joten yhden tai yhden ja sen extran varassa aloittaminen on aika riskaabelia touhua. Mielummin 30 millisen sijasta vähintään 3x10ml, tai mielummin tosiaan enemmänkin. Ei välttämättä huono idea ottaa heti kättelyssä myös siitä tobacco-kategorian ulkopuolelta.
Pitää kai sitä sitten ottaa muutama karkki maku mukaan ja kokeilla niitä :laugh:
No niin litkut tuli eilen ja laitteet tänään. Pesaisin clearon jätin hetkesi kuivumaan + Pullo punkkua tekeytymään.. kohta lähtee :D