Samaa voin sanoa Kuopion hammashoidosta, ei mitään valittamista. Välillä kyllästymiseen asti huolehditaan siitä että puudutus varmasti vaikuttaa ja tosi varovasti kaikki tehdään, joka on tämmöiselle hammaslääkäripelkoiselle mainiota.
Printable View
Samaa voin sanoa Kuopion hammashoidosta, ei mitään valittamista. Välillä kyllästymiseen asti huolehditaan siitä että puudutus varmasti vaikuttaa ja tosi varovasti kaikki tehdään, joka on tämmöiselle hammaslääkäripelkoiselle mainiota.
Vitun vittu väsyneenä rupesin kuvaamaan Nebulan revikkaa niin ei tuu lasta ei paskaa, pakka sekaisin ja punainen lanka hukassa jatkuvasti. Puoli tuntia jaksoin sählätä lähi- ja yleiskuvan kanssa ennenkö oli pakko todeta että ei tuu mitään.
Joo, kyllä se tulee, ja monta muutakin filkkaa, mutta ei tänään. Perkele ku ei oo ku tää yks spotti jossa voi järkevällä tavalla kuvata, ja sekään ei onnistu jos ei muu perhe oo poissa jaloista. Perjantaina sitten viimeistään. Jos ei suunnitelma kuse.
Kaverin pitäny ostaa multa läppäri ny viikon ajan ja tänään hän tulee hakemaan. "Asennatko sitä, asennatko tätä" ja mielipide vaihtuu koko ajan. Ei oo isoista summista kyse kun perus nettikone kyseessä mut sillä rahalla mikä piti tänään tulla ostettiin tänään emännälle putki ja ato ja kas kummaa kun nyt onki sit sen kokonen lovi tilillä ku ei rahat tullukaan. Tuonki ois saanu myytyä moneen kertaan viikon aikana ja tod näk vähän kalliimmallakin ku oli menossa. Vidu!
... :D
En, kai, mutta en kehtaa tehä mitään puolivillaista yritelmää. Loppuviikosta sitten jos luoja suo.
Eikä mulla oo faneja. :D
^Ehdottomasti mokat-video! :D En tiä onko kukaan muu viä tehny, mut tuun vielä joskus tekeen itse sellaisen videon mihin oon koonnu kaikki mokat ja jäätymiset.
Olkoon se vaikka sit joku kolminumeroisen subbaajan spesiaali :D Siihen menee onneksi vielä aikaa...
Jo vain :) En oo vain ihmeemmin mainostanu sitä foorumilla ku se on vain kuukauden vanha ja siellä on vasta neljä videota.. :blushing: Toki video-per-viikko-tahti on pysynyt päällä:smoke:
Vähän ot, but If you insist... :hatsoff:ColdAirVapes - YouTube
Ärrr murr, töistä avaudun ja kun asiakaspalvelutyössä olen ja ongelmana on tennarit mitkä hengailee, sotkee, aiheuttaa päänvaivaa ja lisätyötä joka työvuoro X-( Rikkoo paikkoja, käyttäytyy huonosti yms yms yms! Ja se käytös, nään punasta! Joka ilta samat tyypit ja ai että kun ärsyttää :banghead: Jos luvan sais ni heittäsin aina niskapersotteella pihalle leveesti hymyillen.
Itkupotkuraivari! Heräsin kuudelta siihen että on vaikea hengittää kun kurkku on turvoksissa.. Oksettaa kun poskiontelot on tukossa.. Kurkkuun sattuu niin ettei uskalla edes hengittää kunnolla.. MÄÄ EN ALA! :( Kaksi pahinta asiaa kipeenä olon suhteen: Oksentaminen ja kurkkukipu! Whyyyy, oh whyyyy?
Uksi sana. Google+.
Tää oli odotettavissa jossain vaiheessa :D En tosin musamaultani taida olla "troo-metallimies" kun on sen verran kaikkee mahdollista musamaussa sekaisin. Enpä nyt rupea sen enempää vetään aiheesta ot:ta koska läppä on aina läppä :D
Kiitoksia! :yeah:
Juu en meinannutkaan, et erityisemmin leikkailisin niitä pois. Kun taas jos mulla tulee pari kunnon kämmiä kesken kuvauksen niin otan silloin suosiolla alusta :D
^Tämä! :rtfm: Ja kun ne viä tunkee tuon tubenki käyttäjät siihen samaan kasaan...
4.11 postitettu nes modi ei kuulu ei näy... millähän banaanilaivalla toi tulee X-(:banghead::facepalm:
Osaiskohan joku selittää mulle tarkemmin tämän google+ homman tai siihen liittyvät ongelmat. Näin niinkuin utube käyttäjänä nähtävästi pitää "omalla" nimellä kommentoida videoita? En ole vielä kummemmin onnistunut suuttumaan googlelle vaikka sitä taitaa olla nyt syytä vihata jostain syystä, ainoa mitä tulee mieleen on se, että miksi korjata toimivaa.