Se on hyvä et ihmiset tulee läheiseksi toistensa kanssa, tavalla tai toisella!;)
Printable View
Ei jumalauta mitä settiä taas! :eek: :eek: :lol:
Siis minä en ole enkä aio liittyä lärvikirjaan omalla nimelläni. Mulla on siellä profiili kun sitä aina johonkin tarvii, mutta salanimellä :lol:
:laugh:
Naamakirja Perseestä :angel:
Sellaisen huomion tein, että aina kun ktdd postaa tytsyjä niin olen aina lähes ensimmäisten joukossa tykkäämässä tai kiittämässä. Minkä itselleen voi kun on "vanha" kiilusilmä :angel:
Ässä kiittää aina tekstimuodossa kun Tapalla ei pysty enää tykkäämään :D
Juu 23/7 käytän tapatalkkia muuten tykkäisin
Kai se takaisin tähän joskus tulee
Mitäs sä sen tunnin käytät?
Savumerkkejä?
Vai ois se yksi höyrykauppa suomessa tulevaisuudessa vähemmän:thinking:
Jännä nähä, mihin tämä maailma muuttuu. Paska maahan tämä suomi on yrittää ja menestyä, joten ei voi moittia jos ei homma maistu.
Minkäs kaupan Valvira on nyt ajanut ulkomaille? Vai onko pillit menossa lopullisesti pussiin.
E-smoke meinaa lopettaa, mut ei mun mielestä valvirallaa oo tähän osaa
pupulla tulee vuos täytee jos laskuri pitää paikkansa. wondercream!
https://www.youtube.com/watch?v=H-AYUNr2PM4
Piti tilata viimisen kerran sieltäkin. Ilmankos ei Kanthaleja näkynyt, Vaikka miten lupaili. :thinking:
Mitäs Valviralla osuutta tuohon olisi? Vai onko myynyt Nikotiinillisia nesteitä? :thinking:
Ei saa mainostaa, eikä ilmaista olemassaoloaan millään tavalla. On kyllä kivijalkakaupan pito tällä alalla suomessa vaikeaa.
Lahden Nikotiinitonkin joutuu olemaan ihan kusi sukassa hiljaa, ettei uhkasakko rämähdä päälle.
Eikös Valvira voi sanoa vaikka että perseen pyyhintä loppuu ?
Ja jos pyyhit saat 10 000€ sakkoa
Valvira painostaa ihan yleisesti, esim nettikaupan pitäminen voi olla myynninedistämistä jne..
no #e-savuke @ qnet
No oon ollu siellä monta kertaa mutta en enää löydä sinne :D
Jee huomenna kokataan suuresti
Eli essu , kirurgi hanskat ja suojalasit päähän :)
Vai Nettikaupan pito mainostamista. :laugh: Kuulakärkikynät huoltisten pöydillä pitäs kieltää, ku joku sokea voi luulla röökiks. Paljon on Valvirallakin tekemistä jos meinaa linjan pitää.
No niin saatiinhan me Suomeenkin 1 :) JUURI NYT: Meilahden sairaala varautuu Suomen ensimmäiseen ebola-potilaaseen | Helsingin Uutiset
Tuliskin ebola-epidemia, kun senhän saa pysäytettyä kun kaikkia käsketään olemaan viikko kotona... loma tekis terää.
Aamen
Mennää mielummin tuon 21 päivän mukaan eli kolme viikkoa kotosalla :)
Sais noi isot sylinterit käyttöön :)
Tarttuu Ebola jos muistan yhtään oikein 2kk tervehtymisen jälkeen. Voi olla hiukan pitkä viikko. Mut ei se mitään jos virtaa ja nesteitä :lol:
Also: ebolaa voi kantaa sairastamatta, eli on se jo täällä jos on ollakseen.
Hmmmm, missä ovat skinit, kun kansakunta huutaa hätäänsä?
Ebolaa voi kantaa sairastamatta ja siitä voi parantua? :blink:
Siis onko tämä nyt se sama "Hikoiletvertakunsisuskalusisulavatmössöksiviikoss ajasattuuvähänsaatanasti" Ebola kuin aikaisemminkin? Vai joku Tuksun kaveri nimeltä Ebola?
No jos Nigeriassa 20 sairastuneista kuoli 7 ei se nyt niiin kuolettava ole, kun suhteutetaan Nigerian infraan.