Alkuperäinen postaaja
IcedForce
Ainakin Turun hammashuollossa meno on vitun tehdas. Mitä nopeammin "asiakas" saadaan pois siitä tuolista niin sen parempi. Itsellä niin heikko kiille hampaissa, että vähänkin kun ajattelee jotain sokerista niin on reikiä ja intti ei asialle hyvää tehnyt, niin intin jälkeen hammassärkyä ihan vitusti ja julkiselle, niin se saatanan puoskari ei tehny särylle mitään vaan kattos hampaita ja vähän tökkis ja laitto lähetteen röntgeniin. Kivaa riittiki sit viel pariks kuukaudeks ku odottelin, et se hammaslääkäri ottaa yhteyttä röntgenin tuloksista ja sitten tulikin mukavasti hoitosuunnitelma ja onneksi ostosopimuspaperi, et pääsi kunnallisen hinnoilla yksityiselle. Julkisen puoskarin tuomio olis ollu 15 hampaan poisto ja tekarit, yksityisellä paikattiin kaikki ja siihen tarvittiin 4 juurihoitoa ja vielä samaan sopimukseen poistettiin kirurgisesti viisaudenhampaat. Tästä episodista voi sitten jokainen miettiä miksi enää nykyään menen hammaslääkäriin vain kun särkee niin vitusti ettei pysty nukkumaan.
Niin ja lisättäkööt, että on myöskin mukavaa olla hammaslääkärin tuolissa kun ei tunne yhtään mitään. Tuon episodin jälkeen oon tainnu olla yhden kerran hammaslääkärissä ja silloinkin laitettiin puudutusta, mutta vittu ku puudutus oli poskessa ja ku yritti sanoa "Helvetti teil on puudus mun poskessa", niin todettiin vaan "kyllä sä nyt tämän verran kipua kestät, iso mies." Yksityisellä laitettiin sen verran puudutusta, ettei tarvinu syödä pariin tuntiin ku olis purru varmaan muuten kielen poikki ja kirurgikin totesi kun kysyin syömisestä, et sit syödään ku pystytään, joka tapahtui noin 12 tuntia operaation jälkeen, kun oli puudutus lakannut ja kylmäpussi saanu turvotuksen jotenkin pois. Omalla kerran vuodessa, pari-muutama kerta putkeen kokemuksella pystyn laskemaan varmaan laskemaan kahdella kädellä ne kerrat jolloin puudutus on oikeasti ollut siinä hampaassa, jota korjataan.
Jokanen voi sitten itse päätellä onko mulla ollu vaan paska tuuri hammaslääkärien kanssa vai onko se vaan niin, että julkisella on tärkeämpää saada potilas nopeasti ulos huoneesta ja päästä kahvitauolle naureskelemaan miten potilas kiemurteli penkissä kuin se, että potilas uskaltaisi vielä toistekkin tulla paikalle.