Juurikin tästä syystä mulla Visa (Ei tapissa) ja Masteri (melkein tapissa)
Jaa mikä mua jurppii? Toi VITUN bilteman "täyttökaasupullo" Saatana 2 tohoa sain tyhjennettyä sillä. Toivottavasti ei setuppi laukee ennen iltaa.
Printable View
Joo mutta kaatunut puu on usein helvetillisen jännityksen alla. ekakertalainen kun menee sahaamaan ni saha on jumissa ja huonolla tuurilla ampuu kovaa kohti kun katkeaa ja jännitys laukeaa. Ja jos on juurineen tullu alas ni juurakkokin kaatuu vielä johonkin suuntaan, senki kanssa saa olla tarkkana ettei jää alle.
Joo, no en nyt kuitenkaan ihan tosissaan suositellu ketään menemään moottorisahan kanssa sohimaan, jos ei tiedä mitä tekee. ;)
Ärsyttää kun ei saa sohia moottorisahalla vaikka ei tiedä yhtään mitä tekee.
(joking... ;) )
Ei sua kukaan estä.
Missäs niitä Darwineita saikaan ehdottaa...?
:D
Kirjallinen varoitus työpisteellä höyryttelystä :) nice
Jep ulos tupakka paikalle mars! Kiinostaa mennä haistelee sitä nortin käryä
Oliko sisällä höyryttely kielletty?
Ei kai sitä kuitenkaan voi kirjallista varotusta antaa, jos ei ole ohjeistettu etukäteen? :confused:
Joko siis pihalle nortin käryyn tai alat käymään vessassa tavallista tiuhempaan. Tai sitten googlesta Stealth vape guide maratooni.
Lappu suoraan käteen :) tää on menny niin perse touhuks täällä vittu kytätään ihme asioita eikä oikeisiin ongelmiin tartuta. Aivan sama :)
Juuh en tollasen saatanan en sano etten loukkaa.. Pysty asioista edes keskustelemaan ni olkoon mennään sitten ulos tai vessaan. Näkyy muuten samantien mun työmäärissä kun työpisteeltä lähden aina "höyryille" :D
Kannattais tosta kumminki luottarilta viel kysästä.
Luottaro voi vetää mun työkengän perseeseen täys mulkku! Onneks ensv vuoden puolella valitaan uus, tuo melkein kirjittaa tyhjälle paperille nimen ja antaa herroille saatanan räsynukke pelle! :)
Se on kyllä perseestä ettei enää nykyään oo duuneissa rento meininki. Rehti kilpailu on ihan mukavaa hommaa, kiellot ja kyräily, FUCK. X-(
Se on työyhteisö sellaista. Istutaan pöydän ääressä tekevinään ja pidetään lainmukaisesti tauot. Kaikki "normaalista" poikkeava ei ole suotavaa. Höyrytys työpisteellä on jo älytön ylilyönti :smoke:Tupakointiaikana huomasi kuinka ihmiset istui tuntikaupalla kahvipaikalla voivottelemassa miten tupakoijat ramppaa tupakalla ja he tekevät enemmän töitä kun eivät käy tupakalla. Lisäksi tietty pidennetty ruokatunti että vähän tasoittuu työaika tupakoijiin verrattuna.
No onneksi maailma menee paremmaksi ja enenevässä määrin ihmiset istuu kuten pitää työajat työpisteellä. Kaikin puolin työyhteisöt alkaa mennä terveeseen suuntaan. Ihmiset on onnellisempia ja terveempiä ja työyhteisöt kukoistaa. Elämme hienoja aikoja.