Ehkä hieman olin pilke silmäkulmassa... mutta onhan siinä eroa mitä ja miten sanoo. Henkkoht kyllä varaudun ääliörehellisyyteen jos sitä pyydän.
Printable View
No mitäs siellä on sitten tylytetty? Ja niin sitä omalle rakkaalleen kuuluisikin sanoa! Miehet on välillä täystampioita. http://www.zhensovet.com/ut/public/s...fault/u075.gif
Noh. Mietin ääneen pitäiskö värjätä tukka, kun olis näitä työhaastattelujakin ja viime vuosina on alkanut tunkea näitä kiusallisia harmaita, vaikka olenkin tosi nuori :) Oma väri on hyvä ja ei ole jaksanut miettiä moisia vähään aikaan. Vastaus oli jotakuinkin että ei kannata jos haluan antaa vaikutelman että olen vanha luuska... Voitko kuvitella? Ja hehheh, vitsi vitsi. :mad:
E. Meidän jutut on yleensäkin tämmöisiä, mutta hei, vähän voisi suodattaa.
No tosi rumasti mun mielestä sanottu! :mad: Kysy siltä että onko ihan tosissaan, ja jos se oli "vitsi" niin voisiko tosiaan vähän miettiä ennen kuin sanoo. :thumbdn:
Edit. Jaa olihan tuossa "vitsikuittaus" mutta en liekehtivillä silmilläni huomannut. Ei mitä tahansa voi sanoa kuittaamalla sitä läpäksi.
Ikä on numeroita ja siitä miten otat sen
T:ikinuori [emoji69]
Jaahans, jasso kuskattu asemalle ja taas pari vkoa odotuksen tuskaa[emoji53] Onko paha jos syötiin ja maattiin koko vko loppu..parin tunnin päiksyt tänäänkin[emoji51] Mun täytyy kyllä sanoa, että haluan mieheltä rehdin vastauksen jos kysyn jotain ulkonäköön liittyvää, koska jos vastaus on vaikka joo...on sulla vähän iso beba noissa housuissa niin tiedän sen olevan totta[emoji38] Tosin en tarvitse miehen mielipidettä vaatevalintoihin tms..ennen kyllä olin erilainen ja aina piti miellyttää toista.Pointti on se, että tuntuuhan se kivalta oikein isosti kun kehutaan nätiksi jne..kyllä naiset kaipaa sitä ihan kuin miehetkin.Kehuja yleensä ja positiivista palautetta, ei niitä kannata säästää[emoji8] Parisuhde voi paremmin kun pidetään toista hyvänä ja annetaan hyvää palautetta, kaikkihan me sitä tarvitaan[emoji2] Ja joo, asiat voi sanoa eri tavoin..tylytykset ei oo kivoja ja toiselle tulee turhaan paha mieli.
Kääk täällä tyttöset pistää kovaa tekstiä miehistä vai oliko se niin et pojat on poikia vähän varttuneempinakin [emoji13]
Ennemmin poikamainen mieli kuin ukkoontunut vanha pieru [emoji13]
Mollaan äSSä - papan kans sellasia ikinuoria tervaskantoja [emoji106]
Aamen
Välillä tihkuu tervaa pitkin reisiä mutta ei siitä enempää [emoji87] [emoji69]
Ei oo paha, ootte sen ansainneet, mikäs sen parempaa kun oman kullan kanssa syödä hyvin ja kölliä kainalossa. :love:
En minäkää tykkää valehtelusta, eli jos kysyn jostain vaatteesta että näyttääkö se hyvältä, niin toivon että jos ei niin se sitten sanotaan että mikä siinä mättää. Mutta sillä on merkitystä miten sen asian ilmaisee, sen voi tehdä vähän hienovaraisemminkin koska se menee kyllä niinkin perille. :D Ja kuka nyt ei tykkäisi kehumisesta ja hellittelystä, tulee hyvä mieli ja tuntee itsensä hyväksi. :rolleyes: Kun on oikean itselleen sopivan henkilön kanssa yhdessä, niin ei siitä toisesta silloin paljoa löydy tylytettävää. Muuta kuin vähän, mutta vain vähän. :D
Tuossa teille vinkkiä https://www.stara.fi/2016/01/31/sukl...an-hittituote/
E. Mies! Älä lahjoita näitä vaimollesi/tyttöystävällesi ellet ole ihan varma huumorintajun riittävyydestä.
Toi on niin totta[emoji8] Kyllä jotkut miehet sanoo ajattelematta sen kummemmin, mutta niin tekee jotkut naisetkin[emoji51] Mä en ole vielä löytänyt jassosta ärsyttäviä piirteitä, mutta toisaalta kumppani pitää hyväksyä omine vikoineen.En kyllä tiedä mitähän se tuumaa, kun tuli piereskeltyä aika lailla koko vkonloppu[emoji38]
Oonko vähän prinsessa kun menis ruokahalu (tai suklaanhalu) jos tuotais persereiän näkösiä konvehteja eteen. :laugh:
No en minäkään noita välttämättä haluaisi syödä[emoji16] tietty kun suklaanhimo oikein iskee niin...
Jopa kuningatar Elisabeth käy paskalla kuulemma [emoji33] ja todennäköisesti myös pieree [emoji6]
Tuskin pelkkää ruusuntuoksua tuottaa...
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...fe76eb1451.jpg
Hyvä palaveri
Pitää kyllä paikkansa että on niitä sellasia naisiakin, ja ne sit vasta pahoja suustaan ovatkin. "Mä oon vaan rehellinen ja sanon mitä ajattelen" :facepalm: Ei, vaan olet pelkästään käytöstavaton törppö vailla minkäänlaista sosiaalista älyä, noin niille tekisi mieli sanoa. :D
Älä huoli, kyllä ne piirteet sieltä vielä löytyy. :whistle: :lol: Mutta ei maailmassa sellaista ihmistä olekkaan että kun sen kanssa tarpeeksi on tekemisissä ettei se ärsyttäisi ikinä. Sopivan tunnistaa sitten siitä että ne ärsytyksen aiheet ei ole ylitsepääsemättömiä eikä ole pakonomaista tarvetta yrittää muokata toisesta "oikeanlaista".
Eiks se oo helpottavaa ku päässy piereskelyasteelle. :laugh: Mistähän se muuten johtuu että piereskely ja vessassa käyminen on niin vaikeaa uudessa suhteessa. :thinking: :lol:
"Hyysch hys hys" , "veääppä tuooshta.." :) :)
Tuittu puhuu asiaa..olen samaa mieltä[emoji106] joo..piereskely noloo muka..ei jasso välittänyt[emoji8]
No aluksi voi olla vähän kainoutta mutta sittemmin keskustellaan lasten tai omista suolen toiminnoista kaiken päivää.
E. Tai naapureiden. Meidän yläjerran naapuri pesee pyttynsä joka arkiaamu klo 6 ja välillä heräsin siihen pönttöharjan naputukseen säännöllisesti.
Siis mä oon nähnyt monen monta kertaa keskusteluita hevostalli.netissä ja vauvapalstalla siitä kuinka naiset ei kehtaa käydä kakalla kun mies on kotona vaikka asuvat jo yhdessä ja suhdetta pari kolme vuotta takana! :eek: En tiedä miksi mutta jotenkin niistä paskomisoperaatioista on niin hauska lukea, kuinka pidätellään päiväkausia, tai kuinka käydään läheisellä essolla paskalla tai koiraa lenkittäessä itsekkin kyykitään puskassa koiran kanssa. MITÄ HELVETTIÄ! :lol:
Vähän sairaalta kuulostaa jo tollanen, ei helvetti..hulluksi tossa tulis[emoji38]
Miehillä ei taida olla samanlaisia ongelmia...
Se on joku iänikuinen kuvitelma siitä että naisen pitäisi salata kaikki ruumiintoiminnot. Jotkut eivät voi edes hikoilla julkisesti.
Kuolkoon hienohelmat peräpukamiinsa tai opetelkoon elämään...
No niin kuulostaa, mutta hämmentävän paljon noita vaikuttais silti olevan. Varmaan legendaarisin oli hevostalli.netissä kun jollakin oli iskenyt hätä, ja oli sitten sanonut menevänsä kylpyyn. Kylpyamme täyteen vettä ja siellä paskonut, ei vaan ollut suosiolla mennyt viemäristä alas. Operaatio oli kestänyt pari tuntia kun siinä vaiheessa ko shaisset oli sullottu viemäristä oli kylppärissä kuuman veden höyrystämä paskankatku ollut sitä luokkaa että sen hälventäminen ei kai oikein onnistunut. :lol: :lol: :lol:
Siis ei ihan oikeesti!!!!![emoji38] [emoji38] [emoji38] [emoji38] [emoji38]
Miten TYHMÄ voi ihminen olla....
Eihän nyt kukaan voi olla noin tollo.. Luulin että ammeeseen paskotaan vain Pulkkisessa.
Mä lähden nyt meidän ammeeseen, johon ei ole paskottu.
Mä voisin mennä nyt syömään[emoji13] tuli nälkä[emoji8]
Siitä on varmaan 8 vuotta kun luin tuon ammejutun ja vieläkin jostain kumman syystä elävästi mielessä. :lol: Se oli sellainen hetki että muistan jopa että söin sitä lukiessani HK:n Potku lihapullia joissa oli tulinen kastike mukana (miksei noita HK:n potkupurkkeja enää ole, niitä oli lihapullien lisäks nakkeja ja siipiä :mad:) ja aloin nauraa niin että oli pöydällä chililihapullamössöt. :D