Todennäköisesti saat aidonkin 10-20-% halvemmalla. :whistle:
Printable View
Todennäköisesti saat aidonkin 10-20-% halvemmalla. :whistle:
Siinähän tienasi pari eukkua [emoji1]
Ja vain 1-2kk odottelua [emoji106]
Eli olin ymmärtänyt ihan oikein. Mutta kyllähän tota saa tuoteväärennöksenä ostaa ihan hyvällä omallatunnolla, sillä Tobecco on tehnyt hyvin selväksi hyväksyvänsä ne. Itseasiassa en itse ainakaan voi kuvittelevani ostavani tuosta kuin tuoteväärennöksen.
Volvosta irtosi tänään vauhdissa rengas, täristi ja ajattelin pysäyttää kylmä-asemalle tarkastamaan että missä vika, jäi n.40 metrin päähän siitä asemastaX-( Aika yllättäen irtosi, onneks ei ollu vauhtia enää ku joku 40km/h ja vahingot jäi alustavasti pieneksi. Vain vanne rikkoontui ku otti osumaa jarrulevystä, ei kuulu ylimääräisiä kolinoita eikä vuoda nesteitään, ei edes tainnu pyörien suuntaus mennä. Ja jarruremontti olikin jokatapauksessa edessä.
Ainekset olisi ollu isompaankin vahinkoon ku oli lapset ja vaimo kyydissä. Eli ehkä tämä olisiki kuulunu johonkin muuhun ketjuun...
Mitä itse olen Kiinasta jotain tilannut niin 2-3vko on aika normi toimitusaika. Hintaero karkeesti ilmaistuna; jos tankki maksaa Suomessa 40€(jos niitä nyt yleensäkään päätyy Suomeen myyntiin), niin Kiinassa sellaisen 20-25€. Klooneina olen pari mekaanista hommannut. Ai miksi? Askartelutarpeiksi päätyneille klooniputkille on huomattavasti kivempi näyttää rautasahaa, kuin aidoille. Väärinhän se on, mutta kätevää omiin tarpeisiini.
Sitä en yhtään ymmärrä, että miten ketään JAKSAA kiinnostaa, mistä porukka rojunsa tilaa. Minua ei kiinnosta pätkääkään, joten palaute esitettyyn kritiikkiin forkan tyylin mukaisesti:
Onko joku KUSSU sun muroihin?
Siis ihan tosissaanko oot http://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji33.png
Jaksuhaleja vaan, koita kestää. Kyllä se aurinko vielä risukasaankin paistaa http://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji8.png
:thumbsup:
On aivan eri hintaista ostaa satojen, kuin tuhansien/kymmenien tuhansien kappaleiden erissä. Kiinalaisvalmistajat myyvät suoraan jopa Suomeen, kun tarpeeksi isosta erästä puhutaan. Ei kun reppu selkään ja pelipaikoille neuvottelemaan. Niin ne tekee nuo isot toimijatkin.
Perkele, kun lipsuu klooni-ketjuun kuuluva mölinä väärään paikkaan.[emoji35]
Ei mulla mitään probleemaa itseasiassa ole, jos sattuu kiinnostamaan. Kiitos kuitenkin kysymästä:).En vain ymmärrä tollaista tyhjänpäiväistä narinaa, mutta senhän jo aiemmin mainitsinkin. Kaikesta päätellen se aurinko ei siellä ihan vielä paista...http://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji8.png Kyllä se siitä.
Sehän on jokaisen oma asia mistä kamansa tilaa, mutta aika usein toimitusajat saattavat olla pitkiä ja niihin on hyvä varautua.Foorumin kautta olisi hyvä aloittelijoidenkin ottaa enemmän selvää näistä asioista eikä hätäillä, sitten ihmetellään tietyissä ketjuissa, kun on tilattu tuote 2 kk sitten eikä näy[emoji51]
Prkle ton Latvalan kans... Ei taida siitä miehestä tulla koskaan maailmanmestaria. Aina lipsauttaa pihalle [emoji53]
Tuossa olisi pöydällä eilen postista haetut Wotofo Serpent, Griffin RTA ja Hastur V2. On vaan helvetinmoinen flunssa päällä. Mikään ei maistu miltään.
Kiinasta puheenollen... Ehkä olisi fiksuna pitänyt se tarkkuusvaaka jostain muualta tilata. 14G neulan hankin ajatellen, että kyllähän toi vg siitä läpi menee. No ainakin löytyi käsivarresta uusi lihas, joka on helvetin kipeä. Höyryttelutauot näiden sekoittelujen välissä taitaa viedä yhtä paljon nestettä kuin uutta on valmistumassa...
Kyllähän ne kohta jakelee niitä ilmanedestä ja heittää pakettiin vielä dollareita pinon.
Jos olis hiuksia, niin ne syttyis tulee! Prkl noita kakaroitten hankintoja, mutta kun ei voi puuttua, ei siis vain voi!
Lapseni siis ovat aikuisia, kaikki kolme. Ovat vielä prkl pidempiä kuin minä, niin ei voi tukkapöllyä edes antaa ja yksi on tyttö, prkl:laugh:
^Koira, auto, talo vai mikä?
Torstaina tilattu, perjantaina postitettu puffin tilaus ei ollutkaan tänään postilaatikossa.. Ärrpurrperrrkele! Ikinä en enää tilaa torstai iltana mitään!
Geekvapen Avocado. Saatana ku ei voinu laittaa kuusikulma avainta pakettiin mukaan. Siin se pöydäl toimettomana komeilee kun ei saa coilia kiinni:facepalm:
http://foorumi.haistapaska.com/image...nansaatana.gif Norjalainen turskansyöjä jakelee fb:ssa juurikin samaa ruusua jonka annoin Ninalle, tämän ilmoitettua Cosma Shivan synttäreistä.http://foorumi.haistapaska.com/image...nansaatana.gif
http://i.imgur.com/Lx7VmX6.jpg
Siis Ninaltahan sain kiitoksen tästä ruususta, joka tietenkin oli muodossa .jpg
X-(
Miks vitussa ipv d2 ei voi herätä automaagisesti kun sinne törkkää uuden akun, aina saa olla rämpyttämässä tulitusnappia.. Ja miks vitussa modien tehonsäädöt on .1 asteilla kun 1 tai .5 olis ihan tarpeeks?!
Keleen vesisade ja lämpö X-(
Rumpu jäässä ja vedet kerääntyy tontille... Eikä tienhoidosta vastaavaa saa kiinni et sais sulattamaan :(
Liite 25378
Bensaa ja tikkuja?
Kerran oli vielä enemmän vettä tontilla ja sattui vielä jäätymäänkin, semmonen parin sentin jää... Oli Ladan kanssa vaikeuksia päästä pihalta pois kun tiellä 10 senttiä vettä + parin sentin jää + tienpintakin jäinen.... Jäänsärkijää piti leikkiä, välillä pakkia et sai otettua pikkasen vauhtia :)
Oli muuten kiva rytinä kun jään alta lähti vesi ja jäät romahti :)
sain sentään tiemestariin yhteyden, saas nähdä milloin ehtivät sulattamaan ??
Liite 25380
2007 oli täälläkin paritippaa vettä. Kuvassa isäukko, mittaa se 190cm
Kyllä.
Mutta kyllä perkele taas harmittaa IPV D2. Taas päätti että 0.44ohminen setuppi on 1.2ohminen, siihen kun tuuttas 55w niin aiaiaiaiaii ko suu palo ja pumpuli maistu. Komiaa perkele. Koskakohan sitä uskois että tuo mun d2 ei toimi kunnolla vaan päättää välillä seilailla ohmien valtameressä. Ei ole eka, ei toka, eikä edes kymmenes kerta kun tekee ton >_< Ei muutaku Goblini VTC minin nokkaa ja jatketaan..
Miks helvetti sitä ikinä piti alkaa röökiä polttamaan.. Oli melkeen 2v mittarissa kun lopetin ja pikkuhiljaa kasvo ja kasvo röökintuskat ja vituiksihan se lopetus sitten meni. Ja sattu vielä sopivasti ettei ollut yhtään niksaa kaapissa. Kohta on 2 viikkoa röökiä ja 18mg niksaa hiisattu keskenään. Toivottavasti toimii niin kuin viimeksi eli vähitellen rööki jää..
Tänne saakka katsellut verovaroin tuotettuja TV 1:en ja 2:en asiaohjelmia hyvillä mielin mutta kyllä minä nyt mieleni pahoitin siitä kun huomasin millaiseen paskaan minunkin euroja käytetään... kyse on "8 myyttiä työstä" -sarjasta.
Pistää ihan vihaksi kun kanavalla jonka pitäisi tuottaa puolueetonta asenne-vapaata tietoa kansalaisille, rusketustaan esittelevä ja sponsori-rahoilla hankituissa vermeissään keikistelevä teko-pirteä joku perhanan "blogisti ja muutosvalmentaja" pääsee esittämään värittyneitä asenteitaan ja esittämään tarkoitushakuisia haastatteluja.
Ohjelmaan kutsutut ns. asiantuntijat on kanssa samaa maata, turhanpäiväisiä jaarittelijoita jotka kai sitten saa leipänsä siitä ja jotka ei tiedä tavan peruskansalaisen/duunarin elämästä paskaakaan. Koulutuksesta leikkaaminen periaatteessa on kai huono asia mutta jos tutkijat ja professorit on tätä laatua, hyvin joutaakin sitten leikata, hukkaan heitettyä rahaa.
Sitten tämä hyväkäs vetäisee johtopäätöksensä ja langettaa tuomionsa... (josta ei sitten voi valittaa). :mad:
Millähän tavalla tämäkin roska-ohjelma edistää tämän maan kansantuotetta... tuskin mitenkään... (rahoilla oisi voinut vaikka palkata työntekijän sille kurjuuttaan kitisevälle sikafarmarille).
(helpotti avautuminen, taidan kuitenkin ottaa vielä yhden bissen :cool:)
Sällin d2 touhuu sit samaa kun mun kboxPlatinium... Onneks lähtee huomenna takas puffilaan niin ei syö niin hirveesti tuo.
Se että pelittävät tankit on Björnessä ja mä en sit taas syö ihan saatanasti. Tätä vitun spaddua tarvis mennä tonne saatanan loskapaskaan rykimään, niksat lähtee pualvillasesti vartiks ja pian vituttaa taas uudestaan. Nytkin saatana munasillani heilun ja tarvis alkaa pukemaan kun kädet hikoilee, villinä veikkauksena akka herää ja antaa varmaan turpaan kun sen pitäs nousta kuudelta(tuo ei oikeesti herää enää tohon tankin sihinään edes vieressä. Mut kolisteleppa vähän...)
Vituttaa UPS:sin paska, jo kolmas kerta kun perjantaiksi ilmoitettu toimitus lykätään illalla kuuden aikaan viikonlopun yli. On se paska lafka, stna.
Mulle tuli viimeksi upsin paketti muutama männä perjantai sitten illalla kello 21.20 ja vaikutti olleen joku freelanceri virma ja kuski kovasti pahoitteli että meni vähän myöhään.
Vakuutusyhtiön tapaturmaeläkkeellä pitäny elellä tässä jonkun aikaa, pienempi kuin töissä saamani palkka ja verotetaan rankemmin. Kyllä sillä vielä toimeen tuli ja hetken aikaa homma toimikin hyvin, kuukausittain tuli kirje kotiin kun tekivät aina uuden päätöksen. Loppuvuodesta homma alkoi tökkiä kun kirjettä ei näkynyt eikä sen myötä rahaakaan, soitin perään ja oli kuulemma käsittelijältä unohtunut, hupsista saatana! Noh sitten tuli yhden kuukauden ajallaan ja nyt taas sama juttu; ei päätöstä, ei rahaa. Soitin sinne äsken ja kyselivät että olenko löytänyt uusia töitä tai edes työkokeilupaikkaa kun minulla on alanvaihto meneillään. No mitäpä lottoatte kun teille soittelen ja kysyn tuon eläkkeen perään. Sitten tuli vaan vastaus että siinä tapauksessa homma menee jonkun asiantuntijan käsittelyyn, eli venytetään sitten penniä kun ei mitään tietoa miten pitkään tässä sitten kestää.
Taidan omat laskutkin laittaa sinne asiantuntijan käsittelyyn, maksakoon vaikka hän sitten kun huvittaa. V*ttu s**tana, ihan kuin minä omasta tahdosta jouduin työtapaturmaan ja sen johdosta työttömäksi!