Tarvis keksiä joku mehu mihin ei kyllästy millään eikä ajan kans menis mikskään. Tekis aina litran kerralla. Kai se vois olla toi nutzilla, vois jossai välis kattoo paljonko sitä menee yhen atopään läpi.
Printable View
Ota semmonen kuva missä koko teksti näkyvissä ja se on oikein päin, nuoren miehen niskat kasvaa käyrään kun tota koittaa lukea :rtfm:
Eiköhän se ole ihan oikeassa asennossa kuvattu, mutta tapatalkki on kääntänyt sen.
vitun vitun vitun vittu. <Ajattelin tukea suomalaista ravintola alaa. Ei pysty....zeesus... yksi jallukola ja gin tonic yhteensä 15 euroa! Jumaliste.samalla rahalla saa 2 litraa tiukkaa likööriä ,viinaa tai puiolen litran potun vs konjakkia. Ei ihme et tää maa menee vituillee. Pysyn kotisohvalla stana.
Hyi sentään. Vaan viisaasti elämällä säästää paljon rahnaa.
Onnistuukohan joku pamauttamaan Äänekkäällä Heinäsirkalla itsensä otsikkoihin?
Stäkki-meksu on jo itsessään pelottava, mutta kun siihen lyödään vielä hybridiadapteri perään...
Tänään maistetaan
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...0273f8cd5a.jpg
Insinööri on ainakin hyvä
Gabriel likööriä 0.5l 3.90 e ja siihen kylkeen Livikon hunajalikööri 35vol o,5l 3.90e = yhteensä alle 8 euroo plus tupakka kartsa 5.50 e= yhteensä hemmetin paljo alle 20 euroo. Mie en millään saa enää päälle moodia et kannattais maksaa illasta enemmän ku 20 kymppii ees suomessa. Nainen siihen päälle tai alle ilmatteeks korkeintaan.
Ai niin ja höyryttelysissä olen onnistunut tallomaan kustannukset makuineen 10ml/18mg=40 senttiä ja viel en oo ees isolla kauhalla kustannuksia karsinut.
Mitä kaikki taas touhuu ku kovin on hiljasta?
Lekotellaan jasson kanssa sohvalla mahat täynnä pastaa, irtokarkkeja etc[emoji51] vähän on ähky olo...
Mua vähä hirvittää [emoji15]
Oonks mä tiineenä, maha pömpöttää siihen malliin... Mut syypää taitaa olla Mirun superherkullinen pastakastike [emoji106]
Röyh [emoji201]
Mä en sit hoida sitä vauvaa, oon oman osuuteni tehnyt..susta tulee ehkä yh[emoji13]
No enhän mä sua jätä[emoji8]
Piti jouluna käydä ruosniemen panimolla juopottelemassa, mutta olin niin tuhannen päissäni niin jäin himaan. Oli omistajat meillä juopottelemassa :-D
No onhan se lamauttimien ja pamppujen tarve muuttunut kun matuja virtaa villisti tänne! :blink:
Sama juttu, tässä höyrytellyt autokarkkia pari päivää vaikka mieli tekisi kontulaa vaihteeksi, mutta kun en jaksa kokata. :lol:
Ei se sirkkakaan mitään rakettitiedettä ole, kunhan tajuaa kattoa että se plussapinni ihan oikeesti tulee ulos siitä atosta. Jos se ei lue paketissa perkeleen isolla niin olen pettynyt.
Täällä ostellaan monien satojen modeja ja itse mietin viittiskö ostaa EGO VT:n, tasan ei mene onnen lahjat :D Kuitenkin tullut jo osteltua aika paljon tänävuonna. Lankaa ja tiivareita varmaan satasella, tuo cuboid, stoutti, pari velocityä lisää, tuo mad hatter, muutama 26650 akku, VTC5:sia ja ainakin goblin mini v2 pitää vielä tilata. Nii ja tulihan se griffinkin poistettua kaupan saldoista :antismoke:
Mää en osta mää sijoitan tulevaisuuteen ja lahjoitan muille [emoji69]