Soijaa puskee?!?
Missäs kohtaa yksinkertaisuus on päässyt valloilleen ja kaikki on soijaa?
Printable View
Soijaa puskee?!?
Missäs kohtaa yksinkertaisuus on päässyt valloilleen ja kaikki on soijaa?
Toihan on jo suhteellisen vanhakin juttu... Viittaa eritteen suolaisuuteen ja mineraaleihin kaiket. :)
Aavistuksen verran saattanut tulla painoa viime kesästä ku kahet shortsit ei mahu enää päälle :whistle:
Mulla on ajopuku (nahkainen) päässyt kutistumaan talven aikana..
Onhan se kivaa, kun kieli elää, mutta kun tässä on pikku paradoksin vaara, jos toisella erittyy palleista soijaa helteellä ja toinen heittää soijaa tankkiin ja sitten höyrystelee henkeen hyvällä ruokahalulla.
Ei mua ainakaan innostaisi vedellä kenenkään pallihikeä.
Tykkään hellekeleistä, mutta olisivat tulleet vasta kesäkuun puolella kun olis lomaakin!
Alkaa pikkuhiljaa kysrsimään Pitbullin kappaleet kun kaikkiin kaapaleisiin pitää näppinsä tunke.
Olin tos poikain kanssa vähän mökillä tinaamassa (jälkiseurauksia kärsitään vieläkin), niin törmäsin jannuun joka sorvailee diablon putkia! Oli ihan bueno jamppa :)
Ihanaa, tänne luvattu hellettä torstaista sunnuntaihin ja sunnuntaina ukkostaa taas. :love: Mun mielestä ei oo vielä ollu yhtään liian kuuma kun kuitenkin ilma oli aika kuivaa niin ei pistä hikoileenkaan ellei sitten tee jotain mikä olis muutenkin vähän hikistä. Silloin kyllä alkaa olla vähän kärsimystä jos trooppinen ilmasto ja viikko hellettä, mutta sekin on tavallaan kivaa. Jos jatkuu pidempään niin ihmisen sisäinen termostaatti (hyvin kuvailtu) sopeutuu siihen lämpötilaan. Tästä taitaa tulla hieno kesä. <3
Osalla sopeutuu, osalla ei.
Itse on samanlaista hiostusta, kuin eilen kaipaa, mulla kun kivekset hiertää sisäreidet ruvelle hikoillessaan.
Ei sais nauraa toisen vaivoille mutta
http://upload.iranvij.ir/image_tir91/13402528659.gif
toi avoimuus on aika herttaista. :laugh:
Ootko sä sitten kommandona vai? :D
Tuli mieleen kalsareista että jostain syystä pienenä luulin että miesten kalsareissakin on kuppikoot. :o
Toinen kuuma päivä ja nyt jo vituttaa. Mikäs tässä tuulettimen edessä istuessa mutta heti kun pitää jotain muuta tehdä niin saatana. Tulis jo talvi.
Mietin kyllä itekkin taas kun ton muistin että mistä tommosenkin olin keksiny. :thinking: Olin kuulemma pienenä ostoskeskuksen rintaliiviosastolla sanonu mun tädille kovaan ääneen että "osta tissit". Meinasin kai liivejä. Tai sitten olin jo pienenä tyly. :laugh:
Kesän vihaaminen jakaa näemmä tehokkaammin mielipiteitä kuin pedofilia. 2 puolesta ja 2 vastaan, tuitun mielipidettä ei tietenkään lasketa.
Kyllä suomen kesä on ihmisen parasta aikaa! Ei haittais lainkaan, vaikka ois ympäri vuoden semmonen 20-25 lämmintä (tosin yöllä vois nukkumisen kannalta laskea vaikka 15 hujakoille).
Vituttaa talvella, kun saa vartin pakata vaatteita päälle ja sitten hiestä märkänä mennä jäädyttämään perseensä, sukuelimensä, ynnä muut ulokkeet, koska tokihan siinä sisällä pukiessa tuli hiki, kun piti niin helvetisti pakata vaatteita päälle, ettei ihan heti jäädy pystyyn. :D
Kesällä sentään pärjää ulkona shortseissa ja t-paidassa ja sisällä jos tulee kuuma, niin hommaa ilmastoinnin (autoissahan kaikilla ne nyt jo onkin). ;)