Käytetyn Geen saatat saada 70 eurolla.
Printable View
Käytetyn Geen saatat saada 70 eurolla.
Näitä modeja nyt tullut pähkäiltyä, niin sattui silmään tuo Smok Xpro M50. Aika houkuttelevan oloinen laite kaikin puolin vaikkakin 22mm paksu. Piiri ilmeisesti sama kuin bec prossa ilman bt:tä? Tuosta becistä kun en vielä ole moitittavaa keksinyt mitä tuo syyskuusta lähtien ollut päivittäisessä käytössä, paitsi ehkä lyhyempi voisi ollakkin.
Onko kenelläkään kokemusta laitteesta?
https://vapeb2b.com/shop-by-brand/sm...i-box-mod.html
Tuolta tilasin Smokin, DHL kuljettaa. Kerron kokemuksia jos/kun saan :)
Tuoha tulee aika halvaks tilata tuolta. n.47€ posteineen jos normi kuljetuksel ottaa. Tän kuun ostot täynnä joten jos ens kuus pistäiski tilaukseen :)
Edittiä: Eipä tuo dhl kuskauskaa kalliiks tulis. n.57€
Missään ei näkynyt maata tuolla vapeb2b.com:issa, tuleekohan tullin verot mukaan?
Halpa se tuolla kyllä olisi..
Edit: kiinasta näyttää tulevan, ja uusi kauppa.
Tilasin sitten smokin täältä, ja otin 25 taalan atlantiksen vielä kylkeen dhl:llä tulemaan.
Vahvistussivu jo bugitti (näytti grand total tuplana!) mutta silmät kiinni ja kovaa ajoa. Saas nähdä kuinka äijän käy.
Mitäs modia arvon raati suosittelisi mukaanotettavaksi ulos? Tarkoitus olisi höyrytellä Kayfunilla ja Mantalla.
Ihan tunnepohjalta tekisi mieli ostaa jokin mekaaninen modi, vaikka Stingray tai Nemesis, mutta onko aika ajanut jo mekaanisten ohi? Jotenkin nuo piirillisetkin houkuttelisi, mutta mikä niistä olisi hyvä?
G-Tube, kestää vaikka pommin.. Olis yksi 18350/18500 jouten ;)
Geelle ääni täältäkin.
G, yksinkertasesti paras.
Monta Geetä. Entistä parempi.:)
Ensimmäistä mekaanista hankkimassa. Ottaako Smokin Magneto II vai sittenkin lisää taaloja tiskiin ja Crave modsin owl. Mitäs muita vaihtoehtoja kannattaa harkita alta 100€ sarjassa?
.
Faija meinas lopettaa röökin vetämisen, mutta mä oon auttamattomasti pudonnut kärryiltä aloittelijaystävällisten laitteiden kanssa. Eli iStick / MVP 20W oli mitä ajattelin, onko hyvä? Itelle tuli just FT:ltä SX piirillinen boxi joka ei ole klooni, mutta noita ei taida löytyä järkevän toimitusajan päästä riittävän edullisesti...
Ja kertokaa nyt samaan syssyyn mitä tilataan ton nokalle killumaan.
Muistaakseni urdu kehu emow aloituspakettia. Siihen kylkeen klassillinen vaihtopäitä.
Juutuupista lienee edelleen ko. revikka löytyy.
.
Niinpä.Mitä vikaa mvp:ssä on?Meinasin ton omani jo myydä(11w versio)mutta toimii nautiluksen kanssa helvetin hyvin ja akun kesto/modin kestävyys,eikä toi kokokaan paha oo,niinpä pidin itselläni.Olin jostain lukevinani että tosta pitäis tulla pian ihan uusi versio,jossa tehoja 30w.Enempi toi mulla käytössä ko istick;)http://www.tasteyourjuice.com/wordpr...-3-first-look/
Hyvä tuo 20 watin MVP on ja ei ainakaan anna pulssia.
Koko on vähän kolho ja tehojen/volttien säätely hankalaa (vain yhteen suuntaan), mutta ainakin on EVOLVin piiri.
Ja aina oppii uutta, tästä on tullut isompitehoinen versiokin ulos... :)
joku isompi wattinen modi ois nyt hakusessa. n.50W. ipv2s tai vastaavaa harkinnu hommaavani. kertokaaha käyttökokemuksia tuommosista ja mikä on paras keneki mielestä?
Mulla IPV 2S ollu kuukauden päivät päivittäisessä käytössä. Toimii moitteetta. Usb-piuhalla olen lataillut sisällä olevaa 3400 mAh akkua. En jaksa ruuvailla kantta auki ja vaihdella akkua. Maltillisella höyryttelyllä ja pienillä tehoilla (noin 11 W) puolitoista päivää kestää lataus. Nautilus on tällä ollut kaverina etupäässä.
Atlantista olen kokeillut noin 30 Watin tehoilla ja toimii hienosti, mutta tupakilla pilatut keuhkoni eivät niin sakeista höyryistä oikein tykkää.
Mukavasti käteen ja rintataskuun sopiva boksi.
dna 30 36 w boximodi | ARIZONA HÖYRYT Kellään kokemuksia näistä? Pelittääkö kuten pitää?
Kaverille pitäisi aloitus paketti kasata, se on päätetty että nautilus tai nautilus mini tulee nokkaan mutta modia vielä pähkäilen.
Onko tuo istick edelleen se kova juttu ? Vai onko jotain muuta samassa hintaluokassa mitä voisi kokeilla ?
Smokin gripperi olisi myös hyvä,mutta laadukas laturi ja akut nostaa paketin hinnan yli sallitun :)
Kaverin budjetti on 70-80€
Cloupor mini vaihdettavalla akulla.
^^ Katos myydään-osio, olis starttipaketti istickin kans mulla siellä..
Elektrosavulla valmis kitti tuohon hintahaitariin.
iStick + mini nautilus paketti
Esmoke ireland oli preorder istick 35€ ,mutta mistään en löytänyt lähetys aikataulua .
mä kun oon ajatellu innokinia
tai smokia
Ehdotuksia???
Tietäskö kukaan mitään hyvää puista boximodia? Mielellään voltti sekä wattisäädoillä.
Nuo puukalikat tuppaavat olla perkeleen hintavia, mutta ovat kyllä hienoja.
Akulla on varsin näyttäviä tuotoksia, lisäksi Caduceukset (by Tounimaan) ovat aika päheän näköisiä. T-Acesilla oli joku mörköboksi protovaiheessa. Jos pelkkä volttisäätö riittää niin Axis on aika kiva.
Picolibrilla on noita useampiakin,
jälleemyyjät löytyy linkistä.
http://picolibri.fr/shop/index.php?i...controller=cms
Kiitoksia näistä! Täytyypäs tutkailla tarkemmin. :)
Tarttis saada joku vähän pienempi boxi ku IPV2, koska miellyttäis käyttäjää / housuntaskuja jos atlantiksen / subtankin kanssa pääsis lähelle samaa pituutta ku IPV:llä + dripperillä. Ehdotuksia?
Riippuu, että kummalle.
IStick 30 w riittää ainakin Subtankille hyvin.
Mini Sigge 30w / Istick 30w / Smok M50 (65w) ?