Niin minäkin, just tulin kans saunasta ja olutta nautiskelen. Muille huom. Ei oltu samassa saunassa, mä olin vaimokkeen kera heteromeiningillä löylyissä ;)
Printable View
Niin minäkin, just tulin kans saunasta ja olutta nautiskelen. Muille huom. Ei oltu samassa saunassa, mä olin vaimokkeen kera heteromeiningillä löylyissä ;)
Jep, käynnis on :cool:
:thumbup: Ja pakkasta on?
Mahtava pakkaspäivä ja aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta. 1 seinä makkarista maalattu ja hyvää pakkaa tulemaan vaik ihan tavallista yrittää :D
Jos menis pienimään vähän takkapuita ja sit ruoan kimppuun. Listalla tänään pekoniin + auraan käärittyä possunfilettä, mustapekka/aurajuusto/pippurikermakastiketta, ranskalaisia ja salaattia :thumbup:
hello sir janne! how your evening? :D
Suatta huutelet, Jasso taitaa olla jo:
Liite 12000
:p
Heippa mussukat :)
Ei jaksa pörrätä täällä, jos kattos wallanderin. Vittu jotain ruottalaiset osaa tehä paremmin :mad:
Tainnu mennä rage ja ot-topikki sekasin. Kunnon vääntöö taas :eek:
Hyvää viihdettä täältä foorumilta kyllä saa. Sivusta seuraa ja vähän tökkii väliin ;)
Ei aina jaksa samaa vääntöö :confused:
Jep. Menny touhu pahaan suuntaan täällä viimesein 6kk aikana :/
No onneksi on naapuri
Pikaisen naapuripyrähdyksen perusteella väittäisin, että lähes sama perseily se sielläkin on menossa. Tietysti vähän pienemmissä määrin, koska muutenkin hieman hiljaisempi paikka.
Ja ERITTÄIN pientähän tämä meidän perseily on jos vertaa vaikka ECF:ään. Se paikka on jo menetetty.
Hups, rupes f20 lämpenemään napin yläpuolelta :eek: Johan se on kesästä ollu enkä kertaakaan oo purkanu nappia :) Tossahan on joku magneettiviritys. Pitää ottaa töihin huomenna ja purkaa palasiks. Oisko jousi entinen? Versassa ihmettelin ku nappi rupes menemään tulikuumaks tulittaessa ja tehot hävis, purin moneen kertaan ja lopux vaihdoin jousen niin tulitti ku viimistä päivää ilman napin kuumenemista. Jousi oli päällepäin ihan kunnossa mut jotain siinä oli... Huomennapa näkee :D
Ei ole muistaakseni jousta mutta vittumainen sokka viritys että saa auki. Itsellä sinne kerääntyy ajan saatossa metallipölyä ja sen kun putsailee pois niin kyllä taas potkii lujaa. Jos sulla on hitsannu yhtä lujaa se vasta magneetti kiinni kuin mulla niin sieltä ei kannata edes yrittää ottaa irti kuin se toinen, voi muuten haljeta jos väkisin yrität.
Ultrapesuun nappi