Kyllä sitä kannustustakin tuolta löytyy, rage menee aina jonkin aikaa. Joskus näkyy olevan samaan aikaan enemmän ketjuja niin pistää miettiin. Älä ny kumminkaan kiirutta pirä. :hatsoff:
Printable View
Taitaa kyllä pian mennä just toisinpäin, eli kohta tänne ei kukaan uskalla laittaa kuvaa tai kertoa ostaneensa mitään yli 50€ kapistusta.. Kuten eräässä toisessa ketjussa jo mainitsin, niin en ole nähnyt tai kuullut ketään haukuttavan halpislaitteiden hankkimisesta, mutta HE-modilliset tuntuvat olevan vapaata riistaa ja vähän väliä (kateellisten?) huutelun kohteena..
No, aina tietysti voi migratoitua "tuonne toiselle foorumille", jossa kalliimpiakaan laitteita harrastavia ei katsota nenänvartta pitkin.
Edit. Esimerkiksi tuo Tapon "wannabe-pro-meollaanparempiakuinmuut-high end vs muut" asettelukin vaikuttaisi sisältävän jonkunlaista ennakkoasennetta..?
Mistä tämä kertoo ;) Mulla aika selkee ajatus siitä mut enpä taida siitä kirjoittaa. Hyväntuulinen läppä kuuluu asiaan mut nämä dissaukset menee vähän yli välillä. Kaikki ei aina sisäistä sitä asiaa miksi yleensä pyöritään tällä/näillä foorumeilla. Foorumin laajetessa nämä lieveilmiöt vain korostuvat :banghead:
Kiitos ja anteeks :D
Mun mielestä sietäis antaa monoa perseelle semmosille jotka dissaa ihmisiä jotka ostaa HE:tä. Ja vastaavasti näille jotka dissaa pirkan käyttäjiä. Eikö se nyt vittu oo ihan sama mihin sitä rahansa/aikansa käyttää? :banghead:
Mie en ymmärrä.. omistan käytännössä ainoastaan pirkkaa ja silti koen olevani he-runkkareiden puolella. Mulle ainakaan oo vielä kukaan vittuillu mun mööpeleistä ja ainakin käsittääkseni ihan hyvissäkin väleissä parin "runkkarin" kanssa. Missä se ongelma on? Selittäkääs ny tyhmälle ku ei vaan ymmärrä.
Kannattaa olla siististi cool ja pysyä neutraalina. Pitää harjotella sitä varten, että joutuu joskus poseen. Kenties pimeen niksan takia?
T. 2 pirkkaa ja 2 vitunkallistalaitetta käytössä.
Aina pitää olla housussa sen verran ettei kalsarin sauma hierrä. :D
Ja alkaa kyllä vituttaa, mikä siinä on niin vaikeeta? Mä käytän kartoja, clearoja, KGOa, Twistiä, kopioita, aitoja, halpaa, kallista. Kaikkia noita sulassa sovussa. Toisilla on enemmän, toisilla vähemmän.
Jos loppuis kaikenlainen typerä perseily, olis kiva. Mutta tuskin loppuu. :D
Kun ei oo köyhällä varaa halpaan :(
Olis kiva JOS olis halpa, kestävä duunisetti ja himassa sellaseen kevyeen seitinohueeseen sopiva kunnon vekotin. Mut no, molempia en oo vielä saanut :D Toinen on tuloillaan kunhan oppii vähän lisää.
Mun mielestä sama kuin viskeissä, joskus mulle kelpaa vain halvin.
Keskustelupalsta, hyvähän se että mielipiteitä laidasta toiseen. Jotkut vaan tuntuu pitävän omaa ratkaisua ainoana oikeana, toiset taas hyväksyy laajemman skaalan. Ehkä lauseita hiomalla ärsyyntymistä voisi vähentää. Esim tämä on huono -> minä en oikein tykännyt tästä laitteesta jne. Parhaillaan sitten haukutaan kaikki laitteet mitkä nähty max kuvista. Jos itse pidän vaikka dreamia ylivertaisena, ei kukaan voi meikän puolesta sanoa että tämä on huono. Tätähän nuo maailmankuulut arvostelijatkin toitottaa joka videolla, jokainen laite mihin käyttäjä tyytyväinen on hyvä laite.
Raaarh.. Pitäsköhän sitä opetella juomaan sitä vettä tai lopettaa vapottelu tai jotain.. Alkaa kai tekeen tepposensa toi vg.. Suu/huulet ihan kuivat ja kieli ihan haavoilla.. Tai sitten olen tälle vapottelulle jotenkin allerginen.. Pärkele!
Edit: Tai sit mullon joku afrikkalainen hyppykuppa :D Tiedä häntä..
Mokwai: Lisää vettä vaan. Itelkin alkuun oli röökin lopettua/höyryttelyn alkeassa veren maku suussa, mutta vettä tai muuta nestettä imailemalla se siit menee ohi. (olettaen että leegot/ikenet muuten kuosissa)
Ja tyoja löytyy, en korjaa, kun tulis kuitenkin lisää..
Ostaa niit sodastreamiin käyviä litkuja ja sekottaa hanavodan kaa? Tai sit siirtyy vaan oluen juontiin. (joka ei missään nimessä kuivata...)
Pöydällä tiivareita höyryttelyä varten ja kraanasta saa vettä. :thinking:Mahdollisesti kokeilemisen arvoinen juttu nimenomaan näiden tiettyjen elintarvikemerkkien kanssa. Capella ja lorann's vai mitä näitä. Ihan en heti välttämättä puolan pojan tiivareita lähtis juomaan.