Perskules noi ptfe-tipit on mahtavia :thumbup:
Tuli gkmf:n mukana yx näytteeks. Jos et pidä noista niin voin poistaa ainakin noi lyhyet ;)
Printable View
Liite 8940 Köyhänmiehen combo :angel:
Hyvin on mulla kestänyt, monesti oikein yllättynyt kun diablon hattu onkin ihan saatanan kuuma. :laugh: Vinkkinä vaan sen verran et jos nuita tilaa niin kannattaa ottaa vaan mustia, ne valkoiset (ainakin mulla) on sellasta semisti läpikuultavaa materiaalia jossa näkyy aivan kaikki pikkuoravat ja muut. Mut noi mustat on kivoja. Niin ja nää oli tosiaan sieltä fasttechiltä.
Valkoisia tuli tänään 5kpl... :D Tuntui vaan tuo muovi siltä, että kun tuota käyttää päivän niin rsst on saanut uuden "eriste" kerroksen pitkin dekkiä :D
Joo no noita valkoisia en kovin pitkään testimään mutta mustat nyt ollu varmaan kolmisen viikkoa. Valkoiset tuomitsin jo sillä että nuo tosiaan kerää ihan kaiken.. Samalla tavallahan se paska kertyy noihin muistinkin mut sitä ei sentään näe, luojan kiitos :D
niin ja mulla tosiaan diablolla on sellainen 0.7-0.8 ohm setuppi käytännössä koko ajan, että se hattu tosiaan lämpenee aika reippaasti jos vähänkään ketjuttelee. :D
En oo huomannu valkosissakaan mitään ylimmäräistä shittii. Hyviä ovat olleet.
^ Swan ilman uria ja heikko Taifun-kopio?
Kelepaa :wheee:
@Barole Mikä putki?
Ei oo Swan ei. Tuo on "pelkkä" proto eräästä Suomi-putkesta. (:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...2000.00.41.jpg
Mitenhän näitä atoja on taas kertynyt tällainen läjä?
Et ookaa niin köyhä ku väität? :D
Voi, kyllä sitä köyhiä ollaan, mutta aloitin viisaana miehenä satsaa laatuun aikanaan. Nyt tosin on määräkin jo hitusen kirinyt :laugh:
Niin, kun en ole Pittiin edes rekisteröitynyt, niin suuttuisivat ja hakisivat Hellfiren pois, jos sen kanssa hilluisin. :(