Mistäs ässä niitä äänettömiä tuulettimia saikaan :D
Printable View
Mistäs ässä niitä äänettömiä tuulettimia saikaan :D
No ei sitte vielä käydä kauppaa jos ne kalliita on :D
Mistän mä ne voltit napäytän? 2.2 versio toi on :D
Just nyppäsin D4 pois käytöstä ja laitoin Opuksen pärisemään tilalle
Aaah 2 x 2A tai 4 x 1A lataus [emoji173]
Hiilari tosin lataa mitä haluaa mutta kyllä toi on paras normi laturi
Kysymykseesi vastaus vaikka heti
Kun ohi ajelet niin tuu hakee vaan
Niitä kennoja en oo vielä saanut mutta uusi viikko ja uudet kujeet
[emoji106] Ikä tuo mukanaan kärsivällisyyttä ja itsehillintää... (kuulemma joillekin [emoji13] )
Edelleen viikossa on 2 päivää, maanantai ja perjantai [emoji57]
Kiva vekkusluut taas tiedossa, vaikka pääsis käpälöimään livenä...
Savupönttöö tietenkin senkin pervot [emoji16]
Ei ei ei
Kyllä sinun pitäisi tietää jos mamma jotain haluaa se EI ole huomenna vaan nyt heti mulle kaikki
Tää haisee ihan Omarille tosiaan
Pian testataan kiitos [emoji8]
Ja EI EI EI pääluku täynnä täällä kun aika jättää rotikasta niin ollaan puhuttu että se on ainut minkä voi tuplata
Pitbull & Rotikka kombo olisi seuraava koirakaverit ehkä ..
Se mun vika oo [emoji17]
Miru on pääkokki ton liemen kehittelyssä [emoji106] koitin parantaa niin vituiks män [emoji16]
Tota on vaikee parantaa, se on tollasenaan sanoisinko täydellinen [emoji13]
Minä oon koko päivän höyrytellyt helvetin hyvää omenapiirakkaa... Vapetalon piirakkaspesialistin kehittelemä, toivotaan että saavat myyntiin sen jossain vaiheessa. Ei paljoa siitä piirakka parane :lol:
Enhän minäkään ole avaamassa lankaa joka paska-aiheelle joka mua ei kiinnosta josta tässä ketjussa jauhetaan. Täällä varmasti saa jokainen kirjoittaa mistä haluaa ja ainoat jolla on puuttumista aiheisiin on modet jos menee liian asiattomaksi, mutta kenenkään toisen foorumin rivikäyttäjän tehtävä se ei ole komennella mistä missäkin kirjoitellaan.
Joskus sitä vaan on... :D
http://kuvaton.com/kuvei/perseeseen_ammuttu_karhu.png
jasso nää avatarit tekee paljon, kirjotas enklantii ni katon luenko tekstis automaattisesti Charlie Sheenin äänellä? :lol:
What?
Hu e me hede öje svenska?
Joo ei tää ruottiks toimi :lol: Ehkä Charlien tarvii muutenkin puhua lähinnä alkoholista, kokaiinista ja naisista!
Vad är det här för någonting? Den här maskinen byter alla mina språk till svenska!
Juuu!!! Jos suomella mentäs!! Tää meijän toinen kieli sapettaa muutenkin yhtä paljon kuin toi apteekkihomma!!
Nämä piäkaapunkiseun "ruotsinkieliset" on sitten haaskoja. Yhdessä lauseessa on Suomea/Ruotsia ja Englantia sekaisin:facepalm:
Välillä tekis mieli sanoa, että pitäisi turpansa kiinni, jos ei osaa puhua! Vet you,häh?
Täällähän on sveduhenkistä jutustelua. Mää oon parhaillaan Ruåtsin puolella, mutta välttelen aina alkuasukkaiden kanssa keskustelua koska muistan vaan että hevonen on häst. :lol:
Kahvi on hyi, puolikas cokis Iin shelliltä vähän helpotti aamuista känkkäränkkää. :laugh:
Jätetään tää BättreFolk Kieli kokonaan noille paremmille ihmisille!! Jos kieltä tarvii vaihtaa nii kai nyt herran jestas jotain muutakin keksitään!! Ich habe eine kugelbollen in meine lederhosen tai jotain sinneppäin!
Est is auch ein möghlichkeit, herr Sensuroitu. Jawohl, wir sprechen deutch!
Konnichiwa! Doozo yoroshiku. Hajime majite, watashi wa Tomassino desu. :)
Sungura ni nzuri na furry. :love:
我不能聽你的
Laitoin jasso sen atopään tänään tulemaan, en oo aikasemmin jaksanu ulkoilla postilaatikolla :whistle: