Vittuako sitä draamaa ja kädenvääntöä on väkipakolla saada aikaan ? :antismoke:
Printable View
Kyllä se Charun on varmaan jo tottunu siihen että kaikki on aina sen vika :laugh:
Ei mitään uutta auringon alla. :D
:wheee:
Ei sillä etteikö joskus itekkin ole trooleja laskenut ja vedellyt. Tökkiä muurahaiskekoon ja katsoa reatiota. Pidemmän päälle vaan pilaa oman maineensa ja foorumin yhteistyökyvyn aloittajaa kohtaan.
Turhautumiseen ja syysmasiksiin auttaa kummasti uudet harrastukset, kaukana nettiyhteyksistä. Ei jää aikaa turhaan suunsoittoon :unsure:
Ei kait sitä väkipakolla, mutta välillä rapatessa roiskuu.
Elämä jatkuu, ei pidä aina loukkaantua niin verisesti jos internetissä joku ei näe asioita samalla lailla kuin itse.
Charunkin ihan rehellisesti vetää näitä keskusteluja itseensä kuin magneetti. Eihän voi olla sattumaa jos aina sama henkilö on poltepisteessä?
Eikä se ainakaan mua haittaa, ihan mukavaa ajanvietettähän se on lueskella näitä.
Maailma tarvitsee myös anti sankareita.
Ehkä mä sitten joidenkin mielestä tuon turhan kärkkäästi omia mielipiteitäni täällä esiin ja nimimerkkien takaa on sitten helppo huudella (toki aina välillä lähden itsekin katsomaan kuinka paljon saan jostain muusta tyypistä kierroksia irti :D), mutta mä en kyllä ihan rehellisesti ymmärrä mitä tässä ketjussa kirjottelin sellasta, että tartti pedofiliaa alkaa mukaan vetämään..?
Edit. Tuntu kyllä toisaalta suht moni saaneen näistäkin väännöistä taas huvitusta itselleen. :D
Joko joku voitti Intternetin? :)
E: Niin ja aiheeseen... Veronpalautukset melkein jo tuhottu :banghead:
Oppiipahan Tapokin miltä tuntuu aamulla herätä kun on jäniksenkuoppa-kaupan kätyrit oven takana, talikot ja soihdut ojossa. :D
Liian kärkäs kirjoitustapa tuo ihailijoita mutta väistämättä myös vastapuolen (vittuuntuneita) ajattelijoita, minusta on parempi et asiat sanotaan/kirjoitetaan suoraan asioina eikä jaaritella turhaa paskaa siinä pelossa et toinen osapuoli vetää hiekkaa hanuriin. Itse en ole vielä keksinyt syytä miksi pitäis nuoleskella jonkun persettä jos asiasta on eri mieltä kuin toinen osapuoli.
Tämä siis kommenttina näihin edellisiin vääntöihin. Ei mulla muuta :sarcasm:
:laugh:
Pitää kai se jonkun täällä olla tykinruokana. :wheee:
Korvavaha ja ahtaat korvakäytävät ahdistaa, RemoWax on Saatanasta.
Voi vittu että nämä ala-asteen sijaisuudet ottavat pattiin, pennut hyppivät silmille ja melkein haistattelevat päin naamaa. Mutta lisärahaa tarvitsee, joten ei auta kuin purra hammasta yhteen ja kestää vielä perjantaihin asti. Vapotellakaan ei pysty oikein missään. Kyllä känni maistuu viikonloppuna!
Ttu kle, sain varmaan tuon vivi novan tapettua. Silicat maistu isommalla kuormalla pahalta, joten alotin vaihto-operaation.
Svd näyttää ohmit, mutta ei tule muuta kuin punasta valoa. Nestettä? Paha päivä? Kuoli?
Ohmit oli päälle 1, ja ja ..kartotankki, voi pylly. En taho!
Nyt kyllä nauroin ääneen Unzkin viestille.