Mihis se siitä muuttuis jos samat tyypit on äänessä joka kerta....
Printable View
Mihis se siitä muuttuis jos samat tyypit on äänessä joka kerta....
Joo, en mäkään yleensä. Nyt kun ei parempaakaan tekemistä ollut niin sai jäädä kanava päälle kun mielenkiinnosta ajattelin kuunnella käsittelevätkö millään tavalla. Ohjelman aiheenahan oli siis pääasiassa raskausajan tupakointi.
Liittyi varmaan tuohon tilastoon, että 50% tupakoivista äideistä jatkaa kessuttelua raskauden yli. Meinas olla rage-hetki, mutta totesinkin, että mikäs minä olen arvostelemaan. Hyvin tuntuis muutenkin menevän kaikkien niiden tuttujen kohdalla joiden mutsit on röökiä raskauden(kin) vetäneet.
Saunan takana on täällä tilaa :sarcasm: ja kaikille paikkoja on :whistle:
Sokeria löytyy pari pakettia kans :popcorn:
Joo,en minäkään ole ketään tuomitsemaan...Oma vaimo lopetti tupakanpolton kummankin tenavan raskauden ajaksi eikä ollut kuulemma edes vaikeaa kun oli syy ;) On aloittanut tosin syntymien jälkeen uudelleen kessuttelun. Mutta vaatii jonkinlaista itsekuria kuitenkin olla edes raskausaika ilman tupakkaa...hatunnosto hänelle siitä ;)
Toista se on uutiset "teini-äideistä" jotka alottaa tupakanpolton raskausaikana, koska pelkäävät synnyttämistä ja ovat kuulleet että lapsi jää pienemmäksi tupakan polton vuoksi :facepalm::banghead:
Ja taas...
:facepalm: + kaupan päälle :crazy:
Mitä helvettiä täällä tapahtuu :crazy:
Niin ja perskeleen sää, sais pakkaskelit jo tulla :banghead:
Kustako/kenestäkö puhutaan...;) Itse tunnustan on tankki täynnä kanssa...Lagittajalla asialliset viestimäärät ;) Jatkakaa..
Noniin tytöt ja pojat.
Meikä alkaa kattomaan hulluna juutuupista jääkiekkoa.
Onkohan meikässä jotain vikaa kun osaan ulkoa nää suomen pelit selostaa... "oijjjjoi on se sellainen häkki"
Aquasta meni tullit ja alvit, postikulut muutenkin yli kolmeakymppiä. Alkaa tulla atolle hintaa. :mad:
Mutta elämä on.
Itellan Smartpost. Minä ku luulin saavani paketin nopeemmin pakettiautomaatista kuin konttorista. Onhan tossa se hyvä puoli, et saa Prisman aukioloaikoina sen haettua. Joku vois perustaa "Ärsyttääkö Itella?" -säikeen.
Tylsää kai se jatkuva rinki runkkaus olisi.
Välillä pitääkin foorumilla olla draamaa ja kädenvääntöä.
On kyllä aika helvetin järkyttävää vetää jotain pedokortteja täällä yhtä kohtaan kuten muutama sivua aikaisemmin kävi. Ei voi sitten mitenkään käyttää vertauksena tähän tilanteeseen. Vedetään vain aina puskista (vai kostonhimosta?) yksi nikki jolle sataa paskaa aina kun tästä aiheesta keskustellaan.
jaa oon tainnu missata jotain.
Selailenpa taaksepäin