Koti kuntoon oli kyl ihan katottava penskana
Nii ja heikkoja, homoja (paitsi tuittu ku se on lesbo) ja luotaantyöntäviä. Mut se on vaan hyvä ku tiedetään mikä meitä yhdistää ni voi antaa paskan olla.
Printable View
Hienoa lukea provoa, joka ei kuitenkaan enää provoa. :) ekin suurprovous alkaa olemaan jo historiaa. ;)
Pakko vielä yrittää sen aikaa saada rähinät pystyyn ku on. Jäähän se kahvinkeitin vielä onneksi mistä voidaan vääntää. Tulis nyt edes joku bombullimies kertomaan miten taivaanportit aukeni kun sai kloonikrakenin toimimaan pumpulilla, nii kyllä se siitä lähtis...
Ei jaksa taas värkätä ollenkaan noilla rba vehkeillä.
Bogeilla ja kangereilla menty varmaa 3 viikkoa.
Nooooo, tänään mä murruin ja katoin säästelemäni GoT ensimmäiset 6 jaksoa nelos kaudesta. Tulis jo maanantai!
Voi kyllä olla, että itelle käyny samalla lailla DtD:n kanssa; ehkä KB vaan tuli turhan myöhään meikäläisen kohdalla (-96 vs -03), kun siihen mennessä oli tullut Dusk katottua luultavasti ~10 kertaa. :D
Toki Billitkin on ihan katottavia leffoja, mutta kyllä Dusk niistä vie voiton.
Oli muuten ensimmäinen kerta meikäläisen kohdalla, kun Clooney ei ärsyttäny ja onnistu näyttelijänä jopa vakuuttamaan meikäläisen. :D
Toinen "vanha" leffa jota suosittelen on Lost Highway. Se tosin harvalle aukee ihan ensimmäisellä tai toisellakaan katselukerralla.
Nii joo oisha toi melkee perus kotimainen leffa sit:lol:
https://www.youtube.com/watch?v=mEUpIomejk4
Siis mitä noi laulaa tos kertsis tms? mä saan selvää vaa et wutso lasso wunderboy. Jäi häiritteen aivan hirveesti ja anteeks ku tungen paskaa ketjuun :(
Puhkes verisuoni päästä ennen kertsiä : |
Voinks olla sun wunderboy :laugh:
Eiköhän juuri tuo ljuoksevamman nesteen tavoittelu ole se ainut funktio ja sekin tarpeellinen vain pg allergikko clearo/carto käyttäjille. Toinen tietys on se että se on piirun valvempaa kun pg tai vg, ei vaikuta kotikoikeille mutta esim inawera tekee jonkun verran niitä pohjia niin alkaa pikku pennitkin tuntua.
Ai hitto emmä aatellu et toi noi paha o:lol: Kenen wunderboy tuittu tahtoo olla, mulle ei ainakaa kelpaa ku wutso lasso wunderboy :p