Saahan siitä, jollainhan oli se "mesh liero" missä oli muutama rinki meshiä ja sitten pumpuli sisempänä coilin kanssa.
Printable View
Saahan siitä, jollainhan oli se "mesh liero" missä oli muutama rinki meshiä ja sitten pumpuli sisempänä coilin kanssa.
Äkkiseltään tuossa tulee tuon oikkarin lisäksi mieleen, että eristeet saattaisivat alkaa ottaa itseensä suht nopiasti.
Emtal (tuttu Squapesta!) sisäpuolen verhoiluna ei taitaisi olla oikein edullinen ratkaisu plus niistä ei taitaisi oikein saada hirveitä megahöyry-atoja, kun en oikein usko, että se meshi ihan sellaisiin tehoihin taipuu.
Oli se Opus kieltämättä Luottoliekin jälkeen melkoinen askellus etiäppäin.
Mikä opuksen versio on se hyvä?
Vähän kovaa mökkälää toi 2.2 version fööni vaan pitää kun on tottunu ettei mitään kuulu. Vaimo ilmootti että makkariin ei oo enää laturilla asiaa :D
Juu näin ne kaikki tekee jos täysillä ajaa
Ei 40€ laturiin laiteta 20€ puhallinta [emoji69] [emoji106]
Riippuu minkä ?
Tuulettimet oon yleensä ostanu Elektroniikkapisteestä tai Mikropasilta
Opuksen hommasin Akkulalta tietenkin suosi suomalaista potki ..mustikoita
[emoji69] [emoji87]
Laturi. Jos ny sellasen hommaan, ni mieluusti sellasen, ettei heti tartte alkaa ropaamaan. Tarttee kattoo, mikä on todellinen tarve, kun noita 2 paikkasia nitecoreja löytyy pari, ja mahollisesti lähipäivinä myös se 4 paikkanen. Ilmottelet vaan, minkälaisen kasan eguja raahaan mukanani
Tonnilla pärjää nippanappa
Kokkaillaan samalla isolla kädellä
2 pikkupurkkii + 5l vg:tä on hyväsuhde
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...e0c2cd7044.jpg
Oi voi..mistään tule taas mitään, pää lyö tyhjää valvomisesta ja mikään ei suju[emoji30] Mitä tehdä, kun on valvonut melkein 2 vrk eikä väsytä[emoji51]
Ässällä vatta kovalla[emoji51]
Mä odotan Ameriiiikasta asti ohjainta mun auraan...ei se tuu ikinä[emoji30]
Mää odotan katutolpan vieressä kun siinä lukee
"Jeesus tulee oletko valmis" [emoji69]
Jeesus on fiktiota..turhaan odottelet[emoji13] karu totuus, mutta parempi et tiedät[emoji53]
Lääke auttoi..mie pääsen nyt unten maille, ötyjä[emoji8]
Tees samal siitä semmotinen jatkoroikka-zydeemi [emoji16]
Mä kato edelleen kolvailen vaan provareita [emoji56]
Sellanen 2m pitkä [emoji4]
Ei oo minnuu varte istumatyö tehty... tänää pitkäst aikaa koulun penkil opiskelemassa ja perse puutu usseemmin ku kerra, rupes kädet jo syyhyy et millo pääsee harkkatunneille