Emmää tykkää kummankaan elukan paskasta kengän pohjassa. Ei koiran kasojen kerääminen ole iso vaiva, joillekkin vain hirveän hankalaa.
Printable View
Systeri meinas oksentaa viime viikolla kun oli mun ja koiran kans lenkillä. Koira kävi paskalla ja rupesin kerään, niin tyyppi meinas laatata kun se haisi (ihan sille itelleen) :D
Koirien kanssa se on ihmisestä kiinni jääkö niitä pökäleitä tien poskeen. Meillä naapuriston kissat (tai oikeestaan 1 olen nähnyt asioilla) käy tossa lasten hiekkalaatikolla, talvella tykkää makoilla autojen lämpimillä konepelleillä/katolla. Kiva lähteä aamulla liikkeelle kun on jäätynyt kissan kusi lasilla...
Onko kissavihaajissa nähtävissä jotain yhteistä? Kaikki koiran omistajia?
Minä en ainakaan kissoja vihaa, anoppilassa vanha rouva on aina mun sylissä siliteltävänä. Lähinnä mun "vihani" keskittyy tuohon 1 kissaan jonka olen nähnyt kusella mun auton tuulilasille :D
Kyllä mää tunnen monta kissanvihaajaa jotka ei omista koiraa. Useita ihmisiä ärsyttää vaan ulosteet, oli ne minkä olion tahansa.
Koira kulkee yleisesti omistajan kanssa, omistaja pystyy vaikuttaa mihin koira kusee ja kerääkö paskat.
Yksistään kulkevat kissat kusee ja paskoo mihin vaan, ja tekee rumia lommoja auton keulaan jos alle juoksevat.
On toi kyllä rasittavaa, kun kissat käy jatkuvasti paskalla lasten hiekkalaatikolla. Aivan saatanan ajattelemattomia noi kissojen omistajat.
Joo o täytyt varmaan hakee analoogista ärrältä ku ei oo tiivareita tullu eikä akkuja.. ja just kosahti viimesetkin.. Perkele tätä maata kanssa..
Ei täälläkään verenpainetta nostata kuin tuo yksi kissa, tai siis sen omistaja joka antaa sen vapaana kulkea toisten pihoilla/hiekkalaatikolla paskoon ja kuseskeleen.
Helvetin palovarottimet. "Tää ei vesihöyrystä välitä" ja paskat, hyvin tuo rääkyy jo kattilasta nousevasta.
Kysymys: Kuinka paljon voi ihminen nettikaupassa harhaantua alkuperäisestä aiheesta?
Vastaus: Ihan helewetisti...
Olin sitten aikeissa päivitellä tpa.n tiivarivalikoimaa, koska ajatuksena on tehdä Snake oilia. Okei, kookos ja päärynä puuttuu, baijerin kermaa löytyy.
Vapetalon sivuille siitä sitten valitsemaan ja tuli mukaan kaikkea muutakin kivaa makua ynnä pullo niksaa pakkaseen.
Tänään paketti postiloodassa ja mitä sieltä löytyykään; aivan kaikkea muuta kivaa ja jännää PAITSI se juuttaan kookos ja päärynä!! :thumbsup:
....Sillon otti pattiin.....ja ihan oma syy... X-(
Täältä tähän. Laitetaan tänään uus tilaus menemään ja otetaan sitä niksaa joukkoon. Mielellään tietysti myös nuo puuttuvat ainesosat olis kivat.
Totta tuo kissahomma..
Mulla 2 kissaa eikä ikinä ole tullut mieleen päästää vapaana kulkemaan,valjaat on sitä varten.Oli kyse koirista/kissoista vapaana..en hyväksy.Syyttävä sormi omistajaan.Tykkään tosi paljon koiristakin [emoji8]
Tuskinpa se vaikuttaa onko koiraihminen vai ei että ärsyttää huolella kun näkee jonkun kissan ruikkimassa sun auton vanteisiin ja kaikkiin tavaroihin ja puskiin pihalla merkkikuset, ja kuraisia tassun jälkiä auton päällä. Paskakikkareita ylläreinä ja pahimmillaan kollit mouruaa yöllä. Kyllä siinä toivoo että kettu tulisi ja nappaisi, olisi varmaan leikkaamattomille (ei ne leikatut taida kuseskella ja mouruilla tai muutenkaan vaeltaa niin paljon, vaikkei niitäkään saisi pitää vapaana) kissoille itselleenkin parempi niin kuin välinpitämätön omistaja.
Lämpösäätöinen modi ja taivas auki. Kyllä näin on, mutta, kun on vaan yksi sellainen laite, niin ottaa otsaan tuo jatkuva nikkelipönttöjen ees taas ruuvailu, eikä tee varmaan kierteillekkään hyvää. Toinen moinen on siis hommattava, mutta kilkkien keräily siihen kestää taas aikansa, ja se aika on järkevintä ajella yhdellä nikkelipöntöllä ja viidellä kanthalilla.
Prkl tuota postia! Pariin päivään ei ole postiautoa näkynyt nurkilla, täytyy varmaan alkaa varautua vielä pidempiinkin toimitusaikoihin paikallisilta suhareilta.
Istuskelin juomassa aamukahvia ja pelasin koneella, kun postilaatikko kolahti. Postin tippumisesta kuulunut ääni oli sen verran kova, että ajattelin kotimaan vapepostin saapuneen. Paskanmarjat: sieltä tuli puhelinluettelo! X-( Kuka helevettiläene vielä herran vuonna 2015 käyttää puhelinluetteloa muuhun kuin kärpästen tappamiseen tai takan lämmittämiseen? :confused:
Voi niitä repiä kahtia samalla kun harjoittelee paistinpannun vääntämistä rullalle ja naulaamista paljain käsin.. :-D
Sama täällä. Saattoi pari vapopakettia jäädä matkalle, mutta ei se mitään estä, korkeintaan hidastaa kokkailua.
Eipä tiistaina lähtenyt tiivarikirje Vapetalolta tullut tänäänkään pääkaupunkiseudulle perille. :( Onneksi pelasin varman päälle ja tilasin samaan aikaan Vaperesepteiltä kanssa. Se saapui jo eilen ja sillä pärjännetään lakon yli. :esmoke:
Itselläkään ei vapetalolta maanantaina lähtenyt tilaus tullut perille, aikaisemmissa tilauksissa kesti korkeintaan 2 päivää, tainnut tulla tilauksia hyvin kun lakosta ilmotettiin :blink:
Oulun lajittelukeskushan on ollu puolivaloilla jo toista viikkoa koska posti on useampana päivänä laittanu työntekijät pihalle, nyt sit tuohon lakko viel kaveriksi niin ei mikään ihme jos varsinkin kirjeissä kestää. Oulussa normaali postikin takunnu jo viikon ihan huolella, esim tiistaina tuli edellisen viikon torstain postit ja nyt ei oo taas kahteen päivään tullu mitään postia.
30.10 Happyjuicelta paketti lähtenyt tulemaan eikä ole vielä pakettia näkynyt mailla eikä halmeilla. Dripperillä vedetty viimeiset 3viikkoa +1
Annetaan tässä samalla vielä raikuvat aploodit suomen postille nopeasta toiminnasta!
Viime viikolla kun olin muutaman päivän majailemassa iskän luona Pirkanmaalla niin ei tullut Aamulehteä tai muuta postia kolmeen päivään... Olisko ollut ti-to ettei kusti polkenut.
Tekis mieli tilata olkkariin Vallilan verhot mutta kun eihän ne tuu ikinä kun ei Anttilan apinoilla oo matkahuolto käytössä! :crying:
Piti googlata ja Tom of Finland - Finlayson :lol: :lol: :lol: Mahtais tykätä kun olis kaikki lakanoita ja patakinnasta myöten Tom of Finland kuosia! :thumbup:
Nyt ne alkoi postissa jo kettuilemaankin asiakkaille, emännän sähköpostiin pamahti mainos: lähetä paketti kotimaassa 5€/ kpl, nopea toimitus...
Vallilan verhot saapuu ilmaiseksi lähimpään kodin ykköseen noudettavaksi alkuviikosta, mutta nyt vituttaa postin lakko siksi kun löysin Finlaysonin verkkokaupasta ihania alepussilakanasettejä! Syytän sua Jasso, jos en olis googlannut ToF verhoja niin en olisi päätynyt Finlaysonin sivuille! http://www.konekansa.net/images/kksm...hurjamuija.gif :lol:
Onneksi netposti ei oo vielä lakossa.
Ei helevetti tuo Trafi vetää kyllä hyvin. Eilen tuli lappu, että ajoneuvovero maksamatta. Tuossa maksumuistutuksessa on "hyvitys" joka on 3e pienempi summa, kuin mitä oon maksanu. :facepalm:
No eikun tarkistamaan, että oonko maksanu oikein. Verkkopankin tsekkaus, ja kaikki määrät, ja viite täysin oikein. Ja vielä ajoissa.:thinking:
Kiinnostaa ihan vitusti ruveta maanantaina soittelemaan ja selvittämään, että mitä vittua siellä touhutaan. Plussanahan tässä on, että auto on olevinaan käyttökiellossa, niin ei uskalla ajaakkaan, jos miekkataksi pysäyttää, niin kilvet lähtee. X-(
Vitun hienoa...
No onpa perseestä[emoji53]
Taas flunssa, johan tässä kerkes kaks viikkoa olemaan terveenä. Eniten ottaa päästä ku ois helevetisti pihahommia tekemättä mutku ei jaksa eikä pysty, treenitki jää taas välistäX-(