Ootko testannut HP:tä meshillä? Siinä nesteessä huomaa varsin hyvin sen miten pumpuli pehmentää niitä makuja ja meshillä sieltä saa kaiken niin hyvin irti... Perkele, sitähän joutuu tilaamaan kunhan on saldoilla http://i.imgur.com/DpRXCGG.gif
Printable View
Ootko testannut HP:tä meshillä? Siinä nesteessä huomaa varsin hyvin sen miten pumpuli pehmentää niitä makuja ja meshillä sieltä saa kaiken niin hyvin irti... Perkele, sitähän joutuu tilaamaan kunhan on saldoilla http://i.imgur.com/DpRXCGG.gif
:thumbup: Meshillä HP:llä riittää hyvin jotain 16-17% tiivaria.
"Lupa sarjatuliasetta, sinkoa, kranaatinheitintä, takaaladattavaa tykkiä tai rakenteeltaan ja käyttötarkoitukseltaan vastaavaa ampuma-asetta taikka ohjus- tai raketinheitinjärjestelmää taikka näiden aseiden osaa varten voidaan antaa vain, jos hakijan ilmoittama käyttötarkoitus on näytös, kuvaus tai muu vastaava esitys taikka museossa tai kokoelmassa pitäminen."
Eli jos mä näytän parille "naapurille" miten raketinheitinjärjestelmä toimii, niin sehän lasketaan? :eek:
En ymmärrä miten ei saa wickaamaan. Olen tehnyt #375 ja #200 meshillä eikä kummallakaan ollut juurikaan ongelmia. Nyt on mana potionia niin että 20% makua ja loput VGtä. Setupina 4 kieppiä 0.35 lankaa ja wickaa hyvin. Vastusta ei pääse mittaamaan kun unohin taas mittariin virrat päälle ja patteri tyhjä. Täytyy varmaan himaankin ostaa joku oikea yleismittari ja hylätä toi bilteman vekotin. Kuten joku sanoi aiemmin, misterin huonoin puoli on se ettei ole enään syytä ostaa mitään uutta. Tuo Onekin on tuossa pöydällä 95% ajasta käyttämättömänä. Ainoa setup mitä en oikein ikinä saanut hyväksi on ollut silica setup. Meshi toimii niin microcoillla kuin subohmeilla, single ja dual coileilla. Pumpulilla yleensä teen suoraan dual coilin.
Voisin hatusta heittää 4 kieppiä 0.35 kanthalia tekee 0.8 ohmia. Ainakin mulla RSST:ssä.
Sehän on sitten aika sopiva vielä :D
Tosimies tekee misteriin meshin ympärille 2 kieppiä 0.32 langasta tai sitten 0.4 langasta. Jos on siis kunnon akut.
Teetkö ihan älytiukan tukin ? Löysää vähän, ja lyhennä tukin päitä niin paljon että wickkaa. Puoleenväliä uria suunnilleen. Jotkut leikkaa päät vielä vinoon.
Tein eilen kylmän ilman setupin, mutta uusiks meni, wickkaa vähän liikaakin.
Aika jännä :o
Useimmiten nuo "mesh ei wickaa" jutut selittyy ns. kuivalla kohdalla, eli kanthali sen verran irti meshistä että tuo makuun palanutta mutta sen verran lähellä ettei tule näkyvää hotspottia. Mesh nimittäin wickkaa kun aivan ylivoimaisesti nopeampaa ja paremmin kuin pumpulit/silicat tai muut matskut. Itse käytän nykyisin silti vain pumpulia koska 2minuutin pumpuli coililla saan omaan suuhen melkein yhtä hyvän maun kuin 5-10min mesh setillä :D (+ misteri lähti kiertoon :( ja gennyjen taskuun kusemista en kestä :D )
Tuo että aluksi wickaa ja sit maistuu palanut viittaisi hot spottiin. Ei muuta ku laite auki ja kattoo että lämpenee tasaisesti keskeltä. Jos joku lanka lämpenee "oudosti" niin töki sitä vaikka ruuvimeisselillä kuumana niin on varmasti kiinni meshissä. Ainakin subohmien kanssa. Itse taas luovuin pumpulista kun töissä tulee aina töhöttyä tuon nappilukon kanssa, niin tuon meshin saa kuivapoltettua takas iskuun, mutta en viittisi uusia pumpuleita rahdata mukana. Himaan pitäisi sitten hommata vaikka 510 ato. Kumpa tuota vain saisi lasi tankilla, niin olisi täydellinen laite.
Vaijerit(1.5mm) mistereissä ja hyvin pelittää [emoji33]
ego2.pl
Tuosta latinokyr*ästä sen verta, että jos tuon suckmypippelin revikan oikein tulkitsin, niin droppi 0.6@0.22 ei olisi sivunapilliselle rosteritelelle sieltä pahimmasta päästä etenkin, jos droppia kompensoisi isommalla (8,4 V) jänöllä.
Saakelis vain, kun noita originaaleja(hkö) UD:n mörködrippereitä ei Suomesta saa, jorgelta appelsiinirannikolta ei viitsis vain yhtä dripperiä alkaa tilailla.:/
http://i57.tinypic.com/2u9liz6.jpg http://i57.tinypic.com/2nlu8mo.jpg
Ei se nyt shitella ole oikeasti niin vaikeeta jos muutkin sen osaa....
Shitella osaa kyllä.:thumbup: Mokata kaiken, mikä mahdollista.:lol:
Mutta olettekos ostanut laitteet e-savutukku.fi:stä? :thinking:
ÖÖÖÖÖ. Eipä siellä siellä ollut juuri mitään.:thinking:
Varmaankin just alotellut. Tai kohta lopettamassa. Jälkimmäistä ei toivota.:unsure:
On muuten jännä että tapahtumavirrassa Twistedin viesti on ennen zkysiä ja itse ketjussa toisinpäin.
Voi tulla melko kisa niistä 5€ maksavista kangerin atopäistä.
Pitääkin heittää XL Mister roskiin ja vaihtaa niihin. Välillä kyllä ihmetyttää että kuka tuolta oikeasti ostaa noin järkyttävään hintaan?
Miksi kukaan käyttää höyrykemyynnin yhteydessä sanaa savu? Ei sitä savua tule kuitenkaan kuin paskana olevasta laitteesta korkeintaan. Sama ku ois matkatoimisto rupumatkat tai ravintolaeines.