No vittu joo [emoji13]
Printable View
Naamis asuu mutsinsa luona, eli peräkammarissa. :sarcasm:
Aattelin tossa rakennella jonkun näkösen majakan tohon vessan oven kupeesee. Tuppaa olee tää yksiö niin täynnä hoyryä välillä ettei meinaa sinne löytää. Aattelin lisäks sumutorvea ja nauhottaa lokin kirkunaa. Olis samalla sellasta merellistä menoa.
Juuh...ei mitään ketään vastaan eikä edes naammista mut kai hän jossain runkkukopissa asustelee ja pääsee huuteleen vaan kun on vapaata? sen verran hölömöjä juttuja välis laukoo et josko miehellä olisi pinna kireällä tai aivot narikassa. Eikös tuo murhajuttuja puhellu kun ei uutta peliä ollu vielä tullu. Hieno mies =)
Minähä en toisten jälkiliukkaile rupee, siis ainakaa "tuttujen", toisekseen sillon joutusit tutustumaan (minuun), ja niitten vanhojen näkeminen harvoin on mukavaa. Tietää ken tietää. :lol:
Jospa sitä tässä vaihees laittais Coldplayn soimaa ja menis itkurunkkais. Eiku mullaha on viel pari kaljaa, runkkaan siis vaan itkemättä ja juon, niinku SUOMALAINEN mies.
Hui helvetti [emoji15]
Onnex mä oon vaan ihan tylsä hetero [emoji53]
Oikeestaan se on Mirun vika...
Mutta jos totta puhutaan niin oon miehet/pojat valitettavasti ihan hetero. Vielä. Parisuhteet menny vaan aina/aika päin persettä (no pun intented). Akat on lisääntymistä varte ja miesten kanssa pidetään hauskaa. :sarcasm: Eiku mitäs mä kirjotinkaan...
Jos jotaa oon huomannu täl forumil ni innuendojen määrä on huomattava, siksipä niitä itsekin viljelen. :D
Mutta joo, naiset, ne naiset. Kyllä sieltä vielä se oikee, ehkä, löytyy. Mutta ei mennä herkemmäks. Minä postun ny pehkuihin. Ötyä tasa-arvoisesti. :hatsoff:
Huomenet! Natiaiset heräili just, pari tuntia kerkes nauttia kahvetta ja surffailua rauhassa. -2 ja lunta putoilee hissukseen, lukemat kohdillaan, lunta en tarttis lisää.
Huomenta huomenta, samoilla silmillä mennään ku eile. Jäi nukkumatta, Siksi kai kuuntelen tätä.
https://www.youtube.com/watch?v=8pDtlqNjRDw
Huomenta. Mitä sitä vielä tänään keksis?
Kotiin saavuttu taas. Miten täällä on nyt niin hiljasta. Aktivoitukaa nyt heti.
Täällä on nyt huilin ja rauhoittumisen paikka, natiaiset olivat perjantaista asti, just kävin heittämässä ne kotiinsa. On se mukavaa, kun noiden kanssa touhutessa unohtuu pienemmät kivut ja maalliset murheetkin pysyvät jossain kaukana.
Torpan tyhjetessä alkaa taas kuulostelu mikä kipupiste ekana muistuttaa itsestään ja mieli avautuu ottamaan vastaan olemassa olevat ja tulevat murheet
Noihin ei kuulu tieto, että pappa saa tilata huomenna toisen vaihtoakkuisen laitteen eVic VTC Minin rinnalle ja todennäköisesti otan toisen samanlaisen.
Ostin taas misterin näköjää [emoji69] [emoji87]
"Noihin ei kuulu tieto, että pappa saa tilata huomenna toisen vaihtoakkuisen laitteen eVic VTC Minin rinnalle ja todennäköisesti otan toisen samanlaisen".Itse meinasin kanssa tilata toisen evicin, ja viikonloppuna käymään Nakkimaassa sinne radanvarteen kyläilemään:D
Kävin sit hakemas keittiöön kohdevaloihin lamppuja, rinta rottingilla ledejä tutkimaan... Jumalauta melkeen 12€ zipale [emoji15] Ois joutunu ostaan sitäpaitsi 5kpl eli joka kohdevaloon...
Ostin sit halogeenit 3.80/2kpl [emoji106]