Nyt kalepposetä nukkumaan :)
Printable View
Nyt kalepposetä nukkumaan :)
:DD itellä määrättiin migreeniin esto lääkitys, kohtaus lääkitys ja, pahoin vointi lääkitys :D ja ne on vielä apteekis :DDDD yrittäny buranallla pärjätä vvaikka tiukkaa tekee ja onneks ei hetkeen oo olluuu(koputan puuta) :blink: ja sori pienet kirjotus virheet oon vähän maistissaa :lol:
Vituttaa kun löysin upean naisen, jatkuvasti alkaa pitämään enemmän ja enemmän. Mutta kohta pitäs lähteä inttiin ja pelottaa hiukan että sotkee koko asian ja homma laimenee kokonaan.. :/Perhana ku stressaa nyt, höyryt sille :esmoke:
Niitä ämmiä tulee ja menee. Olet inttiin menossa ja ilmeisesti nuori kundi? Älä turhaan stressaa, ei niitä vakavia suhteita ole vielä tuohon ikäluokkaan hyvä lähteä luomaan.
No on ikää ja kypsyyttä sen verran molemmille että lähtisin rakentamaan, mikäli tää etenee minnekkään. Harvoin vaan löytää just sellasta tyttöä ku tää.. Siideri pissikset ei kiinnosta pätkääkään, onhan niitä kiva painaa mutta thats it. Noh ehkä se kertoo jotain jos vielä intin jälkeenki tunnen tän :)
Huoh meni päivän vanhasta rsst:stä tankki säröille colanesteen takia, miten muistinkaa että viimeks kyllä kesti.. Perkele!
Eilinen migreeni ja ambulanssikyyti. Kyllä, noin paha on se allekirjoittaneella.
Eli ihan yhteisen hyvän nimissä tultiin sanomaan Jussin myyvän skideille niksaa?
Etenkin, kun otetaan historia huomioon toi on kohtalaisen kyrpä ja tarpeeton heitto.
Mikä teitä vaivaa, pitäiskö tästäkin nyt olla hiljaa koska sanoma ei joitain miellytä?! Nimenomaan historian tietäen nämä rajatapaukset kuuluu imo tuoda julki. Hyssytelkää minkä ehditte,ei se mitään muuta.
Jep. Pyörin päivittäin arizonassa :) missä niitä lökäpöksyjä käy mopoilla vinkumassa sitä niksaa ja kuule tapo ei ihan yhtä tai kahta kertas ole paikalla tosiaan ole ollut kun ne on lähtenyt siitä ilman mitään.
Jussi ohjaa asiakkaat aina sivuilleen ja sieltä inaweran sivuilta tilamaan nikotiinin.
mitä paskaa.
Eikös tää oo ärsyrysketju? Aika vapaasti tänne on porukka kirjotellu mikä ärsyttää ja jos Tapoa ärsyttää se, että on kuullut jonkun kauppiaan toimivan laittomasti (ja täten mahdollisesti tuottavan hallaa myös muille alalla toimijoille), niin sitäkö ei tähän ketjuun sitten saisikaan kirjottaa?
En ota kantaa suuntaan tai toiseen tuossa itse asiassa, kun en ole moisesta mitenkään perillä, mutta ihmetyttää vaan tämmönen valikoiva sensuuri..
No eihän tuo oo uutta että sitä niksanestettä myydään tiskinalta.. Toki toivon että kauppiaat ei myy sitä ala-ikäisille muuten ei kiinnosta tai haittaa.
JOS ollaan aidosti huolissaan siitä, että joku noin tekee, niin jokainen voi miettiä, että minkälainen vaikutus tiedon postaamisella foorumille on.
Vähintään siellä on junnuja jonossa, huonoimmilaan miekkataksi.
Toki jos moisella ei ole merkitystä, koska Jussista ei tykkää, asia on varmaan ihan sama, saattaapi peräti tuoda tyydytystä.
Ja minä en tarkottainut edellisellä postilla jussia tai muitakaan sen tarkemmin..
Joo, kyllähän tänne ärsytyksiä on käsittääkseni tarkoitus purkaa, mutta jos mua ny vaikka mua ärsyttäis, että kuulin kylillä juttua että charun panee 12 vuotiaita, niin vaikka se kuinka mua ärsyttää, niin onko oikein huudella kuulopuheita faktana varsinkaan asiasta jossa syytät tätä toista osapuolta rikoksesta? En tässä minkäänlaista sensuuria peräänkuuluta vaan maalaisjärjen käyttöä. Niinkuin kaleppo tuolla aiemmin mainitsi, niin jos on faktoja niin sit ilmotusta sinitakkisille, muussa tapauksessa vois ne solvaukset jättää oman päänsä sisälle.
Hohhoijaa taas..
Eli sun mielestä nikotiinin jakelun ja pedofilian välillä ei ole mitään käytännön eroa?